Dat is gewoon omdat sommige mensen het woord 'relatie' niet aanstaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef fokvragen het volgende:
Hoe kan je nu al zeggen dat je geen vrijgezel meer bent? Dat is na een paar dagen wel erg snel?
Bij mij en mijn vriendin ging het ook erg snel maar we spraken na 2 weken pas van een relatie, wat ook erg snel is trouwens!
mwa als je begint met het witverven van de babykamer dan denk ik niet echt dat je na 2 dagen werkelijk over een relatie kunt spreken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat sommige mensen het woord 'relatie' niet aanstaat.
Maar deze twee hebben echt wel wat hoor![]()
Als duidelijk is dat je verliefd op elkaar raakt dan is het toch zo klaar als een klontje?
Dan weet je in ieder geval dat ze op een woonwagenpark woont. (Of kun je je dat nog wel herinneren?)quote:
Nee we praten ook nog niet over een relatie. Maar als er een bepaalde dynamiek is, merk je toch wel dat het die richting uitgaat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef fokvragen het volgende:
Hoe kan je nu al zeggen dat je geen vrijgezel meer bent? Dat is na een paar dagen wel erg snel?
Bij mij en mijn vriendin ging het ook erg snel maar we spraken na 2 weken pas van een relatie, wat ook erg snel is trouwens!
'Het' niet meer gedaan. Wel wat geflikflooi erbij e.d.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef jstrike het volgende:
maar even voor de duidelijkheid... heb je je Vanillekwark nog op haar rug weten te lozen of is dat er niet meer van gekomen na de eerste keer?
Ben benieuwd of de relatie wezenlijk veranderd is.
Niet vrijgezel meer zijn kan natuurlijk ook puur betekenen dat je niet meer met andere mensen date enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee we praten ook nog niet over een relatie. Maar als er een bepaalde dynamiek is, merk je toch wel dat het die richting uitgaat?
[..]
'Het' niet meer gedaan. Wel wat geflikflooi erbij e.d.
Mja, als je nog niet over een relatie gesproken hebt denk ik niet dat je er vanuit kan gaan dat het exclusief is.. helaas.. zou leuk zijn als 't wel zo was, maar is vrees ik niet zo. Daar zijn de meeste mensen toch te egoïstisch voor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet vrijgezel meer zijn kan natuurlijk ook puur betekenen dat je niet meer met andere mensen date enzo
Nou zonder ergens een naam op te plakken hebben we wel al besloten exclusief te blijven qua daten totdat we er wel een naampje op hebben geplaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:13 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Mja, als je nog niet over een relatie gesproken hebt denk ik niet dat je er vanuit kan gaan dat het exclusief is.. helaas.. zou leuk zijn als 't wel zo was, maar is vrees ik niet zo. Daar zijn de meeste mensen toch te egoïstisch voor.
Mooi manquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou zonder ergens een naam op te plakken hebben we wel al besloten exclusief te blijven qua daten totdat we er wel een naampje op hebben geplakt
Geweldig dat je zo open bent tegen haar, en zij blijkbaar tegen jou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou zonder ergens een naam op te plakken hebben we wel al besloten exclusief te blijven qua daten totdat we er wel een naampje op hebben geplakt
Das mooi, je roerstaaf blijven gebruiken zorgt uiteindelijk voor koude koffie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dan de vraag waar ik vaak nee als antwoord op gekregen heb...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Laatste post van mij in dit topic: VAnillekwark is nu officieel van de markt af
Da's een goeie! En anders zou ik haar maar gewoon uit je hoofd zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Doe anders een lief kaartje bij haar in de bus, met jouw telefoonnummer.
Ahhhhh, wat leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
Topic even goed lezen, ze zijn al een setje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |