Zo ben ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzichtvolle en constructieve bijdrage.
Ja, dit! Van langsgaan schrikt ze zich een ongeluk, een kaartje is wat vrijblijvender.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Gooi een kaartje bij haar in de bus met een lieve boodschap ofzo...als ze reageert kun je leuke tijd hebben. Als ze negeert, jammer...
Kutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef seasushi het volgende:
euhhh... Je weet wel haar naam? Anders is een kaartje misschien ook niet zo handig
Muh ik weet 't adres niet. Ik kan er zo heenlopen, maar heb het nummer of de straatnaam echt niet onthouden. Ik loop er morgen wel ff langs om idd dat adres op te schrijvenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iets te vinden op haar adres? Telefoonboek ofzo? Als je achter haar naam kunt komen vind je haar misschien op de social media. En dat is al een stuk minder 'zwaar' dan langsgaan of zelfs een kaart.
Da's al een goed begin. Zorg wel dat ze je niet zietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Muh ik weet 't adres niet. Ik kan er zo heenlopen, maar heb het nummer of de straatnaam echt niet onthouden. Ik loop er morgen wel ff langs om idd dat adres op te schrijven
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Hmm misschien is dat geen slecht idee, met dat kaartje. Misschien wat mindder indringend/confronterend als ze er zelf geen echte drang voor voelt, thanks
Thanks, ik zag een thuistelefoon staan, dus misschien werkt dit welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's al een goed begin. Zorg wel dat ze je niet ziet
Dan kun je de postcode ook opzoeken en dan heb je al adres en postcode.
Misschien staat haar naam zelfs wel bij de voordeur, maar dat is wel tricky om te gaan bekijken, zeker als ze een voortuin heeft
Anyway, met adres en postcode is er vast een site waar je een naam kunt vinden.
-edit, ik zit te zoeken naar zo'n site maar dat valt nog best tegen eigenlijk
Ga nog even door met zoeken
-edit2, volgens mij werkt dit wel!
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
succes!
Ik denk dat het wel goed komt, anders had ze ook niet met je geknuffeld.
Nee, ik wist de hele avond haar naam niet. Ik liep toevallig een groepje van 3 madammekes tegen het lijf, en ze hadden zich alle 3 wel voorgesteld, maar die gingen het ene oor erin, en het ander weer eruit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef seasushi het volgende:
De vraag is alleen: als je zo niet nuchter was dat je haar naam niet weet enzo, zal het dan niet ontzettend tegenvallen?
Kaartje door de bus doen en schrijven: Wedden dat hij het volgende keer wel doet? En dan je nummer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb denk ik een klein foutje gemaaktDit weekend een leuk meiske ontmoet in het uitgaansleven, en uiteindelijk mee naar huis gegaan.
Nou is er wel wat fysiek gefrommel geweest, maar niet al teveel vanwege teveel alcohol van mijn kant (lach maar), maar voor de rest vooral wat liggen knuffelen en liggen praten in bed.
Nou kwam de ochtend erna een vriendin van haar binnen, toen we aan het ontbijten waren. Daardoor begon ik me wat ongemakkelijk te voelen en ben ik er (laf genoeg) vrij snel vandoor gegaan. Nu mijn probleem: Ik ben vergeten iets van contactgegevens te vragen![]()
Nou weet ik wel nog waar ze woont. Komt het erg stalkerig over als ik gewoon 's aanklop om dat nummer te vragen? Voel me vrij lullig omdat ik er nogal snel vandoor ging toen haar vriendin binnenkwam.
Iemand ideeen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kaartje door de bus doen en schrijven: Wedden dat hij het volgende keer wel doet? En dan je nummer.
Ze hoeft niet te weten wat hij doet om achter haar gegevens te komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Al lijkt het me totaal niet stalkerig als je aanbelt om haar nummer te vragen.
Lijkt me geheel normaal. Stalkerig zou zijn als je het hele internet af zou pluizen op zoek naar haar telefoonnummer. Wat jij gaat doen is face-to-face en je kan misschien ook uitleggen waarom je zo snel weg was.
Dit dacht ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Doe anders een lief kaartje bij haar in de bus, met jouw telefoonnummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:32 schreef spirity het volgende:
Bel gewoon aan... Bied je excuses aan voor het feit dat hij niet omhoog ging, en voor ut feit dat je er tussen uitkneep... Zeg dat je het wel heel gezellig vond en misschien nog is wat af wil spreken, als zij zich daar ook prettig bij voelt natuurlijk!Misschien wel ja. Kheb iig onderweg naar college vanochtend een kaartje in de bus gegooid. Misschien to be continuedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders was de operatie iig goed geluktquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef spirity het volgende:
Eerst er tussen uitknijpen... en vervolgens een laf kaartje... (zo vind ik het) Maarja misschien vind zij het wel heel schattig. Ut is en blijft een vrouw hea!
Of weet je dat ook niet zeker?
Je hebt het topic niet gelezen hè?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit dacht ik ookDuw een handgeschreven kaartje in de bus, ik neem aan dat je haar naam nog kent, met daarop wat uitleg en contact gegevens. En dan merk je vanzelf wel of er behoefte van haar kant is
Ik had inderdaad eroverheen gelezen dat hij het adress ook niet meer weetquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt het topic niet gelezen hè?
Benieuwd wat er gaat gebeuren TS
Je leest nog steeds nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik had inderdaad eroverheen gelezen dat hij het adress ook niet meer weet![]()
Dat compliceerd het wel... Maar als hij dan via die route het adress achterhaalt kan hij alsnog het kaartje doen!
Zij kan er immers vanuit gaan dat hij weet waar ze woont aangezien hij daar geweest is. En ik vind een kaartje toch normaler dan een telefoon nr achterhalen en dat bellen
Heeeuj! <mijn naam>, uitleg waarom kaartje (ik domme kneus en weglopen zonder nummer te vragen), 't was gezellig, blahblah, en of we misschien 's in daglicht 'n kop koffie konden drinken of zo, met mijn nummer erbij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet
Hij weet haar naam niet, en heeft vanmorgen een kaartje door de bus geduwd.
TS, wat stond erin eigenlijk?
Zal ze waarderen, als jij aanheft met Vanillekwarkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heeeuj! <mijn naam>, uitleg waarom kaartje (ik domme kneus en weglopen zonder nummer te vragen), 't was gezellig, blahblah, en of we misschien 's in daglicht 'n kop koffie konden drinken of zo, met mijn nummer erbij.
Net wel of net niet meer thuis. Ze loopt stage overdagquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okee! Geen weg meer terug
Je weet zeker niet of ze een dagbesteding heeft en of ze nog thuis was toen je hem de bus in gooide?
Ja, compleet met 'ook lekker als yoghurt' eronder. Mehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zal ze waarderen, als jij aanheft met Vanillekwark
Okee, spannend! Ik zou het niet kunnen houden van spanning geloof ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Net wel of net niet meer thuis. Ze loopt stage overdag(Ik weet ook nog precies waar ze stage loopt. dat onthoud ik dan wel weer. Naam ho maar.)
Ach, zo druk moet ik me er niet om makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, compleet met 'ook lekker als yoghurt' eronder. Mehehe![]()
[..]
Okee, spannend! Ik zou het niet kunnen houden van spanning geloof ik.
Klopt, ik ben schuldig. Ik ben gewend de eerste 10 posts te lezen en dan eens een reactie te typpen. Werkt niet bij dit evoluerende topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet
Hij weet haar naam niet, en heeft vanmorgen een kaartje door de bus geduwd.
TS, wat stond erin eigenlijk?
Dit..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Doe anders een lief kaartje bij haar in de bus, met jouw telefoonnummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |