Haha misschien tijd om zelf een vriend te zoeken?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eigen antwoord al wel hebt
Echt, wat een fantastisch verhaal dit. Blijf je regelmatig updates geven? Ik word er helemaal blij van
Oeh! Dat klinkt goed en maak je indruk meequote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Hou eens op iedereen![]()
Lief doen is veel toffer :p. Update: ze was net hier (resultaat van het heen en weer smsen :p) en weer lekker samen genikst eigenlijk. Duidelijk gemaakt dat we toch duidelijk wederzijdse gevoelens hebben, maar dat het na een mislukte one night stand en een leuke date toch wat vroeg is om het al te serieus te maken. long story short: morgen ga ik blijkbaar voor haar koken, waarna we maar gaan kijken wat we de rest van de avond gaan doen :p
Grootste vraag uiteindelijk: WAT GA IK KOKEN.
Ik maak hele lekkere wraps met pesto, mozzarella en tomaat. Misschien is dat heel erg lekker met een rood wijntje
Ook als je zelf een liefdesleven hebt kun je van dit soort dingen genietenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha misschien tijd om zelf een vriend te zoeken?
Toen ik in je FoBo keek zag ik dat je nogal actief bent in het singles topic dus krwwg ik niet de indruk dat dat liefdesleven bij jou aanwezig was, maar daar zat ik dus naast?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook als je zelf een liefdesleven hebt kun je van dit soort dingen genieten
Dat lijkt op een open sollicitatie?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toen ik in je FoBo keek zag ik dat je nogal actief bent in het singles topic dus krwwg ik niet de indruk dat dat liefdesleven bij jou aanwezig was, maar daar zat ik dus naast?
Ook in Singles zitten mensen met een relatiequote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toen ik in je FoBo keek zag ik dat je nogal actief bent in het singles topic dus krwwg ik niet de indruk dat dat liefdesleven bij jou aanwezig was, maar daar zat ik dus naast?
Haha nee, dat dat het niet werd had ik ook bedacht toen ik in d'r FoBo was.....quote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt op een open sollicitatie?
Hè wat jammer nouquote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha nee, dat dat het niet werd had ik ook bedacht toen ik in d'r FoBo was.....
koop een iphone of android telefoon..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
En heb ik net mn SMS-bundel laten verlagen, verdomme
Whatsapp! de oplossing voor flirtend en verliefd Nederland.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
koop een iphone of android telefoon..
Kheb de HTC Desire, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
koop een iphone of android telefoon..
als zij er ook een smartphone heeft kan je gratis smssequote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb de HTC Desire, maar wat heeft dat ermee te maken?
Ah. Haar telefoon nog niet bekeken :pquote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als zij er ook een smartphone heeft kan je gratis smsse
Ik heb ook een keer naderhand zo'n kaartje gekregen van een jongen die me thuisbracht. Ik heb niet gebeld in ieder geval. Maar hij is ook niet binnen geweest want zo leuk vond ik hem ook niet. Vond het wel een heel aardig gebaar. Begrijp met het lezen van het topic wel de lading van dat kaartje indertijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Hophop!
Net een sms'je gekregen (inclusief naam, ik kom goed weg!). Na wat SMS'jes heen en weer gebeld.
Lang verhaal kort: We gaan morgenavond samen uit, zonder vrienden/vriendinnen, met z'n 2en
Ga niet op FOK! hangen tijdens een date. Nerd!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Last I checked had ik niet het syndroom van Down. Wel een Liverpool-fan btw. Goed geraden.
Haha inderdaad zeg, wat deed je hier om 8 uur!!?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga niet op FOK! hangen tijdens een date. Nerd!
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga niet op FOK! hangen tijdens een date. Nerd!
Die date is morgen, begrijp ik uit zijn verhaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha inderdaad zeg, wat deed je hier om 8 uur!!?
Nee, dat was vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Die date is morgen, begrijp ik uit zijn verhaal.
En? En? En?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, dat was vandaagMaar we wilden uiteindelijk een film zien die ze gekocht had, maar die lag nog bij haar thuis. Die is ze ff in haar uppie gaan halen omdat ik nog bezig was met wat eten te maken. Dat in de oven geschoven, en ff een kwartiertje gefokt :p
Leuke avond gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Staal het volgende:
[..]
En? En? En?
Leuke avond gehad? Of poetst ze nu haar tanden en zit jij weer te FOK!ken?
Dus ze ging alleen de film ophalen bij haar thuis en nu net heb je haar niet eens thuis gebracht?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Leuke avond gehadZe is net naar huis. Volgens mij ben ik niet meer single iig
Stenen tijdperk...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dus ze ging alleen de film ophalen bij haar thuis en nu net heb je haar niet eens thuis gebracht?
De meeste vrouwen vallen op horken dus je zal de jackpot wel hebben inderdaad. Hork.
Dat zeggen alle single mannen. En zo gedragen ze zich ook tot ze echt tot over hun oren verliefd zijn.quote:
Mannen vinden het ook wel een keer leuk om thuis gebracht te worden door een dame hoor! Moet niet van één kant komen hè.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat zeggen alle single mannen. En zo gedragen ze zich ook tot ze echt tot over hun oren verliefd zijn.
Dan zijn het spontaan holenberen.
Nou ja. Ze was met de auto, dat scheelt al heel veel he?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dus ze ging alleen de film ophalen bij haar thuis en nu net heb je haar niet eens thuis gebracht?
De meeste vrouwen vallen op horken dus je zal de jackpot wel hebben inderdaad. Hork.
Jij bent single zeker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:02 schreef TurboFapper het volgende:
[..]
Mannen vinden het ook wel een keer leuk om thuis gebracht te worden door een dame hoor! Moet niet van één kant komen hè.
Nee, je had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze met de auto was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou ja. Ze was met de auto, dat scheelt al heel veel he?Moet ik dan met haar meerijden, en dan teruglopen? Bok toch een end op trolletje
Als dat zo zou zijn was ik niet gestruikeld over de lange teentjes van TS.quote:
Maar TS heeft na een belabberde one night stand wel keihard succes gehad bij desbetreffend vrouwtje en al twee succesvolle dates gehad. Vandaar dat TS een baas is!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn was ik niet gestruikeld over de lange teentjes van TS.
Een deurmat is altijd handig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef TurboFapper het volgende:
[..]
Maar TS heeft na een belabberde one night stand wel keihard succes gehad bij desbetreffend vrouwtje en al twee succesvolle dates gehad. Vandaar dat TS een baas is!
Oh lompquote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, dat was vandaagMaar we wilden uiteindelijk een film zien die ze gekocht had, maar die lag nog bij haar thuis. Die is ze ff in haar uppie gaan halen omdat ik nog bezig was met wat eten te maken. Dat in de oven geschoven, en ff een kwartiertje gefokt :p
Tof!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Leuke avond gehadZe is net naar huis. Volgens mij ben ik niet meer single iig
Single ey.quote:
Uhuh, je hebt inderdaad helemaal de empathie-award gewonnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, je had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze met de auto was.
Kennelijk ben je nog steeds onzeker anders zou je nu niet zo aangebrand reageren. Ik leefde juist met je mee dude..
Haal Milagro es terug, wil je? Die weet er beter raad mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt inderdaad helemaal de empathie-award gewonnen.
Haha, en als ze nou over een paar maanden vraagt hoe je er nou bij was gekomen om een kaartje in de bus te doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Als je dit topic niet had geopend, had je dan geen kaartje gestuurd?
Niet zo cynischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd naar de date.. Zou grappig zijn als deze enorm tegenviel
Dan kun je dat gerust vertellen, is alleen maar leuk om te horen hoor hoe een man zich in de gekste bochten wringt om contact met je te krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha, en als ze nou over een paar maanden vraagt hoe je er nou bij was gekomen om een kaartje in de bus te doen?
Mwah. Ws liegen dan hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan kun je dat gerust vertellen, is alleen maar leuk om te horen hoor hoe een man zich in de gekste bochten wringt om contact met je te krijgen
..Achteraf dan hè
Soms doet de waarheid pijn, dan is het beter om die voor jezelf te houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mwah. Ws liegen dan hehet niet weten wat te doen zal ze misschien nog wel schattig vinden. Het feit dat ik haar naam was vergeten vast minder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |