Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik droomde dat ik met Femke halsema zat te praten in een debat O_o.
echt soms denk ik ook van waar gaan mijn dromen over? en waar ging dat debat over?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:41 schreef DaMart het volgende:
ST, ik heb in de trein iets geknutseld:
[ afbeelding ]
Blijkbaar, heb weer wat topics gemist.quote:
Leuk, maarre wat is hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
leuk he? Zojuist besteld
hij is lief!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
my thoughts exactly!quote:
friemquote:
voor je oor?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
leuk he? Zojuist besteld
kladblokquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem![]()
wat gebruik jij om websites te bouwen?
[..]
voor je oor?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem![]()
wat gebruik jij om websites te bouwen?
[..]
voor je oor?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hij is lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, niet eerst een knuffel van mij?quote:
Mag het samenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, niet eerst een knuffel van mij?
quote:
quote:
kom maar hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien wel jahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg de vraag van een vriendin die een website onderhoud, die gebruikte dreamwaver maar de laptop is gecrashed. en zij kent geen html codes![]()
weet jij misschien een website voor dummies tool?
frontpage?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg de vraag van een vriendin die een website onderhoud, die gebruikte dreamwaver maar de laptop is gecrashed. en zij kent geen html codes![]()
wordt op de nieuwe servers niet meer ondersteund ........quote:
mja wordt tijd dat ze html gaat leren danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wordt op de nieuwe servers niet meer ondersteund ........
Zelfs niet door de nieuwe windows servers.
Dus niet echt waarschijnlijk dat ze daar iets aan heeft.
eenschquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja wordt tijd dat ze html gaat leren dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Kompozerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Das een nieuwssite, gen website maak programmaquote:
Ik welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
dan kan je em meteen ook omtoveren tot GF smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
zou wel kunnen maar...quote:
lokaal maken en dan via ftp uploaden zou kunnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wordt op de nieuwe servers niet meer ondersteund ........
Zelfs niet door de nieuwe windows servers.
Dus niet echt waarschijnlijk dat ze daar iets aan heeft.
ik denk dat ik die maar ga adviseren, is nog open source ookquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
eensch
ik kijk net naar die websiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kan gewoon directories browsen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk net naar die website![]()
ik kan gewoon directories browsen
pff, ik ben wel een redelijk goede reviewer, maar om er 1 te bedenken....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:37 schreef friemelaar het volgende:
FF iets HEEEEEEL anders ...................![]()
wie is er goed in het opstellen van advertenties![]()
Ik moet een vacature opstellen maar weet niet goed hoe
dat kan ik eens doen jahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pff, ik ben wel een redelijk goede reviewer, maar om er 1 te bedenken....
kijk even af bij monsterboard en zo![]()
Trevquote:
heb een mooie gevonden die ik kan bewerkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maak een kladje met wat je er perse in wilt hebben
Hey Friemelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Trev
[..]
heb een mooie gevonden die ik kan bewerken
Wat voor functie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:37 schreef friemelaar het volgende:
FF iets HEEEEEEL anders ...................![]()
wie is er goed in het opstellen van advertenties![]()
Ik moet een vacature opstellen maar weet niet goed hoe
quote:
freelance commercieel buitendienstmedewerker ( klinkt leuk héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
freelance commercieel buitendienstmedewerker ( klinkt leuk hé)
verkoper van wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opzet heb ik, zou je d'r eens een keer overheen willen lezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maak een kladje met wat je er perse in wilt hebben
PM... das het makkelijkst denk ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mijn opzet heb ik, zou je d'r eens een keer overheen willen lezen![]()
En hoe krijg ik 'm bij jou
ik wil even kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mijn opzet heb ik, zou je d'r eens een keer overheen willen lezen![]()
En hoe krijg ik 'm bij jou
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
PM... das het makkelijkst denk ik!
Bah.quote:
Ja daar was ik inmiddels ook wel achter maar waarom niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zijn date Michelle niet wil dat hij koffie drinkt.
Mag ook niet.quote:
Ik zeg dumpen die hapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zijn date Michelle niet wil dat hij koffie drinkt.
Omdat mijn verstandskies vanochtend uit mijn bakkes gesloopt is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar was ik inmiddels ook wel achter maar waarom niet?
Omdat MPG bij Michelle niets te kiezen heeft...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar was ik inmiddels ook wel achter maar waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook niet. Tot zeker 11 uur niks eten of drinken...quote:
welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook niet. Tot zeker 11 uur niks eten of drinken...
Misschien kan zuster Enfermerel een koffie-infuus aanbrengen bij je.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook niet. Tot zeker 11 uur niks eten of drinken...
can someone fill me in what happened???????????? WTFquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Weet je, ik blijf gvd ook niet weg ook MAAR zal NOOIT meer reageren op LL (niet positief maar uiteraard ook niet negatief) en als dat niet bevalt bij anderen dan blijf ik permanent weg
Senks beep!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jakkes
* LovelyLady brengt ST een echt bakkie koffie
ja, hij is boos op jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
can someone fill me in what happened???????????? WTF
Ik was er niet bij , maar blijkbaar vind hij jou niet echt liefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
can someone fill me in what happened???????????? WTF
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Komt er een oud klasgenootje van me aan de balie, zegtie: ken ik jou niet ergens van? ()
Ik ja, van school![]()
Hij: mijn god, wat zie jij er goed uit!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft smaak ontwikkeld in de tussenliggende tijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Komt er een oud klasgenootje van me aan de balie, zegtie: ken ik jou niet ergens van? ()
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een goede smaak ontwikkeld dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft hij heel goed gezien danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je gevraagd of ie morgen weer langs kan komen??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is al over hoor, we doen nu weer allemaal lief.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Denk dat ik maar een tijdje wegblijf... wat een gezeur om niks zeg
Niet doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Denk dat ik maar een tijdje wegblijf... wat een gezeur om niks zeg
Dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is al over hoor, we doen nu weer allemaal lief. [ afbeelding ]
humpin' smiley!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is al over hoor, we doen nu weer allemaal lief. [ afbeelding ]
Dus gewoon blijven.
die van een paar nummers verderop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen omdat die oudklasgenoot de waarheid verkondigtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging helemaal blozen en stotteren![]()
liefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging helemaal blozen en stotteren![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
En nu weer knuffelen. Wie wil mij even knuffelen?
je kan een biertje krijgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
een schouder klop ook goed ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
"Halloooooooooooo? Ik heb draadloooooooooooooooos internet, maar als ik op de trekker zit heb ik geen bereik meer ineens, hoe komt dat? Ik heb bereik tot aan de slooooooooooooot.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef Toekito het volgende:
boeren met draadloos internet zijn niet grappig!
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een schouder klop ook goed ?
ik kreeg van jou ook niet meer
Mag ik niet van Michellequote:
fLora!quote:
quote:
geniet ervan!quote:
quote:
en ik op de fietsquote:
bij nader inzien hadden we toch vandaag in ondertrouw moeten gaan...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij nader inzien hadden we toch vandaag in ondertrouw moeten gaan...
een paar nummers verderop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van een paar nummers verderop?
hij heeft wel gelijk natuurlijk
nja, dat stelt echt heulemaal niets voor hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Opschieten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Onee!
heb nog een uur om op school te zijn
Cijferfetisjistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik ben ook bang dat we de 4e na 20 minuten met een kater buiten staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, dat stelt echt heulemaal niets voor hoor
nueh.. dan was ik vandaag getrouwdquote:
dat was de oude klasgenoot van MZ..quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nueh.. dan was ik vandaag getrouwd13:37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
GF vertel daar eens wat meer overquote:16:00 uur ontvangst met koffie/thee en appelslof.
Wanneer iedereen de koffie op heeft verschijnt skileraar ‘Anton’ om iedereen met de nodige flair en humor in de startblokken te krijgen voor een actief uurtje
(Denk aan: Heidi & Peter spel, nagelbatsen, Milka-koe melken, air-ijshockey, sneeuwpop-worstelen, skilift-estafette).
Daarna keert iedereen terug naar de bergstube voor een Silberhorn-schnaps.
Dan wordt het ‘Tiefschnee’ buffet geopend, de Apres-ski DJ zorgt voor de ultieme apres-ski beleving…iedereen kan dus lekker uit zijn/haar dak!
Het feest zal tot ca. 22:00 uur duren.
snap ik, vond ik ook, en toen daarna vond ik van nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik ben ook bang dat we de 4e na 20 minuten met een kater buiten staan
maar.. wij vinden het wel een beetje spannend allemaal
quote:
maar half gelezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was de oude klasgenoot van MZ..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, dat stelt echt heulemaal niets voor hoor
20 minuten is nog iets optimistisch hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik ben ook bang dat we de 4e na 20 minuten met een kater buiten staan
maar.. wij vinden het wel een beetje spannend allemaal
vingerquote:
friemelquote:
Over 10 maanden weer een kans. Dan honderd jaar wachtenquote:
aan mijn balie!quote:
wokkiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
maar half gelezen
[..]
[..]
20 minuten is nog iets optimistisch hoor![]()
ik had niet eens tijd om mijn koffie op te drinken.
[..]
vinger![]()
![]()
en een 1-11-11 11:11 post
de fokserver loopt 1 seconde achter
flesquote:
Wat danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aan mijn balie!
als hij een paar nummers verderop woonde, nou, dan
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 10 maanden weer een kans. Dan honderd jaar wachten
[KSC #2.518] De enige echte KnuffelSlowChatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
wattesdat moet volgens mij wel pijn doen
Hoiselsquote:
maar dan omgekeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo weer naar school door de regen
kentekenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[KSC #2.518] De enige echte KnuffelSlowChat
solquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
Rust is weder gekeerd op werk, tijd voor
SoloMifasolatido!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
Rust is weder gekeerd op werk, tijd voor
leer zequote:
Nespresso staat klaarquote:
Succesquote:
beetje ongeduldigquote:
stuartquote:
Gezien? http://www.nu.nl/binnenla(...)-langer-bewaard.htmlquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gezien? http://www.nu.nl/binnenla(...)-langer-bewaard.html
Het is maar goed dat je een blanco plaatje poste dus![]()
En hoi
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Nederland wordt is een politiestaat.
Ja, maar ik heb wel het idee dat het steeds erger wordt. In de auto volgen ze je, ze kunnen nu ook zien waar je met het OV allemaal heen gaat. Nog even en we krijgen een chip geimplanteerd zodat ze ons altijd kunnen volgen.quote:
GMTAquote:
Nee, ik had dit gezien:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gezien? http://www.nu.nl/binnenla(...)-langer-bewaard.html
Het is maar goed dat je een blanco plaatje poste dus![]()
En hoi
aan hand van je mobiele telefoon kunnen zien waar je bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel het idee dat het steeds erger wordt. In de auto volgen ze je, ze kunnen nu ook zien waar je met het OV allemaal heen gaat. Nog even en we krijgen een chip geimplanteerd zodat ze ons altijd kunnen volgen.
straks gaan ze alle systemen koppelen, dan is het echt gedaan met je privacyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel het idee dat het steeds erger wordt. In de auto volgen ze je, ze kunnen nu ook zien waar je met het OV allemaal heen gaat. Nog even en we krijgen een chip geimplanteerd zodat ze ons altijd kunnen volgen.
Dat is het nu al grotendeelsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
straks gaan ze alle systemen koppelen, dan is het echt gedaan met je privacy
Ik heb pay as you go dus niet geregistreerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan hand van je mobiele telefoon kunnen zien waar je bent
Die heb ik niet altijd bij me.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan hand van je mobiele telefoon kunnen zien waar je bent
Met pinpas betaald, dus alsnog geregistreerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb pay as you go dus niet geregistreerd
Zeikerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik had dit gezien:
Kentekengegevens langer bewaard
De telefoon is in de Apple store gekocht en de sim cash uit de O2 storequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Met pinpas betaald, dus alsnog geregistreerd...
Nu.nl is hier NIET geoorloofd. Zie jouw tagjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Nu.nl is hier meer geoorloofd dan FOK! en ik heb al de ksc en pm open staan, dus nog eentje is iets teveel van het goede![]()
Overigens wist ik gewoon dat er zo'n opmerking van jou zou komen
ik moest meteen aan vingertopje denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
http://weblogs.vpro.nl/privacy/
en dit is maar het topje
Ach, ga toch weg, zuurpruimquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef MPG het volgende:
Nu.nl is hier NIET geoorloofd. Zie jouw tagje.
ze maakt websitesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu.nl is hier NIET geoorloofd. Zie jouw tagje.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest meteen aan vingertopje denken
Ik ga jou even PMmenquote:
moet je maar op tijd naar bed gaanquote:
daarom doe ik cash betalen en innenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Met pinpas betaald, dus alsnog geregistreerd...
Ja, goed puntquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar op tijd naar bed gaan
Heb ik de regels niet goed gelezen?quote:
Ik bedenk me net dat jij iets niet kon wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik de regels niet goed gelezen?
Een jongetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een jongetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
tofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef Toekito het volgende:
http://toekenmuck.nl/ voor de mensen die het boeit
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef Toekito het volgende:
internet wordt morgen aangelegd dus dan is bijwerken makkelijker voor onsquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef Toekito het volgende:
smakelijk wokquote:
laters stuartquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Stuart het volgende:
Ik ga maar even een half uurtje powernappen![]()
![]()
Ma-te-loos populair dusquote:
Zou het? Ik vroeg me al af waar dat aantal van 3 vandaan kwam, toen ik er nog maar 1 verstuurd hadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij mis je er een in je optelsom.
ik stuur mezelf geen pm'squote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De PM's die je jezelf stuurt tellen niet mee he.
Maar die ik stuur welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De PM's die je jezelf stuurt tellen niet mee he.
dat zou ook wat zijn, als je pm's kreeg die voor mij bestemd warenquote:
trevquote:
Heel FOK! kreeg ooit een PM die voor mij bestemd wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zou ook wat zijn, als je pm's kreeg die voor mij bestemd waren
gouden tijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel FOK! kreeg ooit een PM die voor mij bestemd was![]()
![]()
...
Alert-PM'squote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
...
Ja, dat welquote:
ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zou ook wat zijn, als je pm's kreeg die voor mij bestemd waren
genoegquote:
duckiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
Lunchtijd
Dus..... tijd voor snert!
[ afbeelding ]
jij leest stiekem mijn pm's he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil het niet weten
15 huwelijksaanzoeken 150 knuffelpms.... Nee dank je
Dan had ze geweten dat het 16 aanzoeken en 393 knuffelPMs warenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij leest stiekem mijn pm's he?
wat voor pmquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had ze geweten dat het 16 aanzoeken en 393 knuffelPMs waren...
Van Muckquote:
mocht ik het niet vertellen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij leest stiekem mijn pm's he?
Pardonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en een paar heel smerige porno-pm's
Nee, dat waren de mailtjes en camsessiesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Pardon?
Ik dacht dat we dat stil zouden houden...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat waren de mailtjes en camsessies
Je bedoelt dit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, wil ik iets van de frontpage linken wat ik las op een andere niet nader te noemen site, staat het nog niet op de frontpage![]()
![]()
![]()
trein maakte boemeluk..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-bij-zevenaar-.html
ik ken de inhoud niet meer exact maar was blij dat ik hem kreeg toen!quote:
Dat is niet zo fraaiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, wil ik iets van de frontpage linken wat ik las op een andere niet nader te noemen site, staat het nog niet op de frontpage![]()
![]()
![]()
trein maakte boemeluk..
koenquote:
werken jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer
Anders had ik graag willen ruilen
Doe nog eens kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
trein maakte boemeluk..
Wat ben jij nou weer voor PR van lik-me-de-zak?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-bij-zevenaar-.html
Nee, spellingsmepmiep.quote:
werk ze trevquote:
Zei doet mij meppen als ik sgreifvautjes maakquote:
oh okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zei doet mij meppen als ik sgreifvautjes maak.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zei doet mij meppen als ik sgreifvautjes maak.
jij bent echt in een goede bui vandaag he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens kinderen naar bed gooien
Doe je voorzichtigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens kinderen naar bed gooien
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Pauze! Ik hoef nu nog maar 4 cliëntenrapportages.
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
je had ook een zpelvaud he, MPG?
Niet bij iedereen hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
.
Sorry![]()
Doe je wel verzachtende likjes na het meppen?
het zit ff niet mee ... of je kan het zo zien: de maandag komt wat laterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent echt in een goede bui vandaag he?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk. Wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
ze willen me hier houden![]()
nu de uitvoering nog
En stiekem hoop ik nog maar één te moeten. Ik heb gemaild of ze serieus 50+ kantjes van mij willen nakijken. Ik heb voorgesteld 5 rapportages te maken en dat ik het idee heb dat dat wel moet bewijzen dat ik het kan. Sommige mensen hebben maar één cliënt, dus ik word een beetje genaaid op deze manier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |