Het is al over hoor, we doen nu weer allemaal lief.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Denk dat ik maar een tijdje wegblijf... wat een gezeur om niks zeg
Niet doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Denk dat ik maar een tijdje wegblijf... wat een gezeur om niks zeg
Dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is al over hoor, we doen nu weer allemaal lief. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
humpin' smiley!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is al over hoor, we doen nu weer allemaal lief. [ afbeelding ]
Dus gewoon blijven.
die van een paar nummers verderop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Komt er een oud klasgenootje van me aan de balie, zegtie: ken ik jou niet ergens van? ()
Ik ja, van school![]()
Hij: mijn god, wat zie jij er goed uit!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen omdat die oudklasgenoot de waarheid verkondigtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging helemaal blozen en stotteren![]()
liefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging helemaal blozen en stotteren![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
En nu weer knuffelen. Wie wil mij even knuffelen?
je kan een biertje krijgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
een schouder klop ook goed ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
"Halloooooooooooo? Ik heb draadloooooooooooooooos internet, maar als ik op de trekker zit heb ik geen bereik meer ineens, hoe komt dat? Ik heb bereik tot aan de slooooooooooooot.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef Toekito het volgende:
boeren met draadloos internet zijn niet grappig!
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een schouder klop ook goed ?
ik kreeg van jou ook niet meer
Mag ik niet van Michellequote:
fLora!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |