Trevquote:
heb een mooie gevonden die ik kan bewerkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maak een kladje met wat je er perse in wilt hebben
Hey Friemelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Trev
[..]
heb een mooie gevonden die ik kan bewerken
Wat voor functie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:37 schreef friemelaar het volgende:
FF iets HEEEEEEL anders ...................![]()
wie is er goed in het opstellen van advertenties![]()
Ik moet een vacature opstellen maar weet niet goed hoe
quote:
freelance commercieel buitendienstmedewerker ( klinkt leuk héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
freelance commercieel buitendienstmedewerker ( klinkt leuk hé)
verkoper van wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opzet heb ik, zou je d'r eens een keer overheen willen lezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maak een kladje met wat je er perse in wilt hebben
PM... das het makkelijkst denk ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mijn opzet heb ik, zou je d'r eens een keer overheen willen lezen![]()
En hoe krijg ik 'm bij jou
ik wil even kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mijn opzet heb ik, zou je d'r eens een keer overheen willen lezen![]()
En hoe krijg ik 'm bij jou
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
PM... das het makkelijkst denk ik!
Bah.quote:
Ja daar was ik inmiddels ook wel achter maar waarom niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zijn date Michelle niet wil dat hij koffie drinkt.
Mag ook niet.quote:
Ik zeg dumpen die hapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zijn date Michelle niet wil dat hij koffie drinkt.
Omdat mijn verstandskies vanochtend uit mijn bakkes gesloopt is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar was ik inmiddels ook wel achter maar waarom niet?
Omdat MPG bij Michelle niets te kiezen heeft...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar was ik inmiddels ook wel achter maar waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook niet. Tot zeker 11 uur niks eten of drinken...quote:
welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook niet. Tot zeker 11 uur niks eten of drinken...
Misschien kan zuster Enfermerel een koffie-infuus aanbrengen bij je.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook niet. Tot zeker 11 uur niks eten of drinken...
can someone fill me in what happened???????????? WTFquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Weet je, ik blijf gvd ook niet weg ook MAAR zal NOOIT meer reageren op LL (niet positief maar uiteraard ook niet negatief) en als dat niet bevalt bij anderen dan blijf ik permanent weg
Senks beep!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jakkes
* LovelyLady brengt ST een echt bakkie koffie
ja, hij is boos op jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
can someone fill me in what happened???????????? WTF
Ik was er niet bij , maar blijkbaar vind hij jou niet echt liefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
can someone fill me in what happened???????????? WTF
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Komt er een oud klasgenootje van me aan de balie, zegtie: ken ik jou niet ergens van? ()
Ik ja, van school![]()
Hij: mijn god, wat zie jij er goed uit!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft smaak ontwikkeld in de tussenliggende tijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Komt er een oud klasgenootje van me aan de balie, zegtie: ken ik jou niet ergens van? ()
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een goede smaak ontwikkeld dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft hij heel goed gezien danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je gevraagd of ie morgen weer langs kan komen??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ja, van school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |