quote:
geniet ervan!quote:
quote:
en ik op de fietsquote:
bij nader inzien hadden we toch vandaag in ondertrouw moeten gaan...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij nader inzien hadden we toch vandaag in ondertrouw moeten gaan...
een paar nummers verderop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van een paar nummers verderop?
hij heeft wel gelijk natuurlijk
nja, dat stelt echt heulemaal niets voor hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Opschieten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Onee!
heb nog een uur om op school te zijn
Cijferfetisjistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik ben ook bang dat we de 4e na 20 minuten met een kater buiten staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, dat stelt echt heulemaal niets voor hoor
nueh.. dan was ik vandaag getrouwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
dat was de oude klasgenoot van MZ..quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nueh.. dan was ik vandaag getrouwd13:37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
GF vertel daar eens wat meer overquote:16:00 uur ontvangst met koffie/thee en appelslof.
Wanneer iedereen de koffie op heeft verschijnt skileraar ‘Anton’ om iedereen met de nodige flair en humor in de startblokken te krijgen voor een actief uurtje
(Denk aan: Heidi & Peter spel, nagelbatsen, Milka-koe melken, air-ijshockey, sneeuwpop-worstelen, skilift-estafette).
Daarna keert iedereen terug naar de bergstube voor een Silberhorn-schnaps.
Dan wordt het ‘Tiefschnee’ buffet geopend, de Apres-ski DJ zorgt voor de ultieme apres-ski beleving…iedereen kan dus lekker uit zijn/haar dak!
Het feest zal tot ca. 22:00 uur duren.
snap ik, vond ik ook, en toen daarna vond ik van nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik ben ook bang dat we de 4e na 20 minuten met een kater buiten staan
maar.. wij vinden het wel een beetje spannend allemaal
quote:
maar half gelezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was de oude klasgenoot van MZ..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, dat stelt echt heulemaal niets voor hoor
20 minuten is nog iets optimistisch hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik ben ook bang dat we de 4e na 20 minuten met een kater buiten staan
maar.. wij vinden het wel een beetje spannend allemaal
vingerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |