quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hij is lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, niet eerst een knuffel van mij?quote:
Mag het samenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, niet eerst een knuffel van mij?
quote:
quote:
kom maar hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien wel jahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg de vraag van een vriendin die een website onderhoud, die gebruikte dreamwaver maar de laptop is gecrashed. en zij kent geen html codes![]()
weet jij misschien een website voor dummies tool?
frontpage?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg de vraag van een vriendin die een website onderhoud, die gebruikte dreamwaver maar de laptop is gecrashed. en zij kent geen html codes![]()
wordt op de nieuwe servers niet meer ondersteund ........quote:
mja wordt tijd dat ze html gaat leren danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wordt op de nieuwe servers niet meer ondersteund ........
Zelfs niet door de nieuwe windows servers.
Dus niet echt waarschijnlijk dat ze daar iets aan heeft.
eenschquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja wordt tijd dat ze html gaat leren dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Kompozerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Das een nieuwssite, gen website maak programmaquote:
Ik welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
dan kan je em meteen ook omtoveren tot GF smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
zou wel kunnen maar...quote:
lokaal maken en dan via ftp uploaden zou kunnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wordt op de nieuwe servers niet meer ondersteund ........
Zelfs niet door de nieuwe windows servers.
Dus niet echt waarschijnlijk dat ze daar iets aan heeft.
ik denk dat ik die maar ga adviseren, is nog open source ookquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
eensch
ik kijk net naar die websiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kan gewoon directories browsen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk net naar die website![]()
ik kan gewoon directories browsen
pff, ik ben wel een redelijk goede reviewer, maar om er 1 te bedenken....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:37 schreef friemelaar het volgende:
FF iets HEEEEEEL anders ...................![]()
wie is er goed in het opstellen van advertenties![]()
Ik moet een vacature opstellen maar weet niet goed hoe
dat kan ik eens doen jahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pff, ik ben wel een redelijk goede reviewer, maar om er 1 te bedenken....
kijk even af bij monsterboard en zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |