Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Dat was in ieder geval lekker.
hij is toch wel goedquote:
Het zoenen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Dat was in ieder geval lekker.
die zijn altijd vervelendquote:Op maandag 10 januari 2011 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Allemaal!
--->moest ff vorige deel bijlezen dus reageer wat laat..![]()
Moet trouwens zo ook alweer weg: wat spoedeisende huishoudelijke klussen..
Dank je wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is toch wel goed![]()
en de wikiis ook gedaan
quote:
Kibbeling, gebakken aardappels met dorperwten en wortels.quote:
Was het maar zo. Ik heb nu wel zin eigenlijk.quote:
quote:
Met wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
Zoals ik al zei: goede reden om binnenkort te oefenen.
Mmmmm ik dacht dat je Sex hebt gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kibbeling, gebakken aardappels met dorperwten en wortels.Als toetje een smoothie.
[..]
Was het maar zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mmmmm ik dacht dat je Sex hebt gehad
Wat ga je oefenen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
Zoals ik al zei: goede reden om binnenkort te oefenen.
gleuven vullenquote:
De avond is nog jongquote:
JBquote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg een nichtje. Beetje raar, maar wel leuk![]()
(Raar omdat ze al 2 is)
Hoe is het hier?
Het is meer kennis bijspijkeren eigenlijk... ik heb 15 jaar geleden al geoefend tijdens mijn krantenwijk... tientallen gleuven per uur gevuldquote:
uhm ... ik ben niet zo goed als oefen-persoonquote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST bood een helpende hand aan... als jij andere helpende lichaamsdelen hebt....
mmmmm ik dacht dat je dat al kon?quote:
vies beroep eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is meer kennis bijspijkeren eigenlijk... ik heb 15 jaar geleden al geoefend tijdens mijn krantenwijk... tientallen gleuven per uur gevuld.
Adoptie dus?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg een nichtje. Beetje raar, maar wel leuk![]()
(Raar omdat ze al 2 is)
Hoe is het hier?
ik welquote:
Niet hier, ik val niet op jonkiesquote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waar zijn de cougars als je ze nodig hebt.
Kun je nagaan wat Sinterklaas moet doorstaan... die leegt zijn zak bij kleine kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vies beroep eigenlijk![]()
van gleuf naar gleuf tot je zak leeg is
Respect Damart respect was je niet uitgeput nadat je al die gleuven had gevuld?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is meer kennis bijspijkeren eigenlijk... ik heb 15 jaar geleden al geoefend tijdens mijn krantenwijk... tientallen gleuven per uur gevuld.
Dan doen we het voor het echiequote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm ... ik ben niet zo goed als oefen-persoon
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Sinterklaas moet doorstaan... die leegt zijn zak bij kleine kinderen.
Same here.....quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet hier, ik val niet op jonkies
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vies beroep eigenlijk![]()
van gleuf naar gleuf tot je zak leeg is
Maar waar zijn ze dan wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet hier, ik val niet op jonkies
Nee, mn zusje heeft een vriend die een dochtertje heeft van 2. Die is weggehaald bij haar moeder en nu komt ze bij hen wonen, voorgoed. Hoorde het vandaag. Vind het heel raar en snel gaan allemaal, maar dus wel leuk. Voor hen is het ook allemaal nogal snel gegaan.quote:
Soms wel ja... en ik kwam ook wel eens zeiknat thuis van het gleuvenvullen als ik de regenjas vergeten wasquote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Respect Damart respect was je niet uitgeput nadat je al die gleuven had gevuld?
jij wil altijd welquote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik wil wel een proefkonijntje zijn.
It's an addiction.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wil altijd wel![]()
als ze maar goed kunnen zoenen
Kom je zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik wil wel een proefkonijntje zijn.
ik heb hetzelfdequote:
Ik heb nu een folderwijk. Zit te twijfelen over m opzeggen, maar ik vind het eigenlijk wel lekker meestal... Alleen kost t best veel tijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms wel ja... en ik kwam ook wel eens zeiknat thuis van het gleuvenvullen als ik de regenjas vergeten was.
daar moet je wel wat voor doen Damartquote:
het is juist de bedoeling dat ze niet zo snel komtquote:
Bijzonder verhaal! Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mn zusje heeft een vriend die een dochtertje heeft van 2. Die is weggehaald bij haar moeder en nu komt ze bij hen wonen, voorgoed. Hoorde het vandaag. Vind het heel raar en snel gaan allemaal, maar dus wel leuk. Voor hen is het ook allemaal nogal snel gegaan.
Maar daar komt ze juist voor!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar moet je wel wat voor doen Damart
nog even oefenene dus
Tja dat risico loop je. Hoop dat je er wel wat van hebt geleerd als je gleuven vult moet je dus altijd een regenjas(of meerdere) meenemen die trek je zo uit als die nat is geworden.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms wel ja... en ik kwam ook wel eens zeiknat thuis van het gleuvenvullen als ik de regenjas vergeten was.
Dan verwende je moeder je altijd tot je er weer flink tegenaan kon?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een warme kop thee bij de verwarmingquote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan verwende je moeder je altijd tot je er weer flink tegenaan kon?
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon
Meld voor sex want heb horen zeggen dat ik lekker zoen
Ja je kan het behoorlijk koud krijgen van al die gleuven vullenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een warme kop thee bij de verwarming.
nou misschien als je er genoeg drank in gietquote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil niet oefenen en je wil niet voor het echie dus?.
Ik ga geen namen weg gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die kant is voor een andere oefensessie.
* DaMart noteert voor februari: drank in huis halen voor LLquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou misschien als je er genoeg drank in giet
Ja, best wel, en ze hebben haar pas in nov ofzo voor het eerst gezien, dus echt snel allemaal...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijzonder verhaal! Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!!
omgquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert voor februari: drank in huis halen voor LL.
Ik kan ook wel een fles rum in huis halen hoor... die heb ik sowieso nodig voor de warme chocomel van MPG.quote:
oehquote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een fles rum in huis halen hoor... die heb ik sowieso nodig voor de warme chocomel van MPG.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bang dat hij te sterke drank haalt?
Had de vader het kind ook nog nooit gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, en ze hebben haar pas in nov ofzo voor het eerst gezien, dus echt snel allemaal...
(Dit is het derde verhaal van deze strekking dat ik van heel dichtbij meemaak, wel vreemd eigenlijk, zo standaard lijkt het me nou ook weer niet. Eerst mn zwager, moeder kon niet voor de kinderen zorgen en die zijn dus bij vader geplaatst, toen bij goede vrienden, moeder wilde niet meer voor kinderen zorgen en dumpte ze dus bij de (verschillende) vaders en nu mn zusje ook nog.)
Wie is hier dubbelzinnig dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, ik ben te moe voor dubbelzinnigheid
Gaan jullie een meet houden ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een fles rum in huis halen hoor... die heb ik sowieso nodig voor de warme chocomel van MPG.
Sterktequote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen om kwart over 5 op, 6 uur trein
Ik ben echt een wrak de hele dag denk ik
Ja dat vraag ik mij ook afquote:
nee een orgiequote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie een meet houden ofzo?
Dat is wel heel vroegquote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen om kwart over 5 op, 6 uur trein
Ik ben echt een wrak de hele dag denk ik
Of toch bang dat je er dan niks meer van kan herinnerenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oehlekker
[..]
![]()
ben niet zo van de sterke drank
WHUT??quote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee een orgiesommige zijn nog niet zo ervaren
![]()
Die tijd heb ik al gehad hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg
Wat ga je doen?
[..]
Of toch bang dat je er dan niks meer van kan herinneren
uh ....quote:
Maar er is een verschil tussen kennen en je er aan houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al gehad hoorIk ken mijn grenzen
dus ik weet hoeveel ik kan drinken
Das een heel verhaal, moeder hield kind weg van vader, al ruim een jaar, dus zo lang al niet gezien, de hele uitleg weet ik ook niet precies, maar moeder is dus ongeschikt bevonden voor het opvoeden van een kind (narcistische persoonlijkheidsstoornis oa)quote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had de vader het kind ook nog nooit gezien![]()
In inderdaad heel bijzonder dat je al 3 van dat soort gevallen van dichtbij hebt meegemaakt...
Heb een testdag bij de politie. Cognitieve test, taaltest, vragenlijst ingrijpende gebeurtenissen en een sporttest (daar zie ik het meeste tegenopquote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg
Wat ga je doen?
Ik dacht dat je die orgie quottequote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al gehad hoorIk ken mijn grenzen
dus ik weet hoeveel ik kan drinken
Heel veel succes!! Zal voor je duimenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das een heel verhaal, moeder hield kind weg van vader, al ruim een jaar, dus zo lang al niet gezien, de hele uitleg weet ik ook niet precies, maar moeder is dus ongeschikt bevonden voor het opvoeden van een kind (narcistische persoonlijkheidsstoornis oa)
OEI! Goed dat die kleine daar weg gaat dus.. Al is het natuurlijk wel heel verdrietig om van je moeder gescheiden te worden (al is dat beter)...
[..]
Heb een testdag bij de politie. Cognitieve test, taaltest, vragenlijst ingrijpende gebeurtenissen en een sporttest (daar zie ik het meeste tegenop)
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die orgie quotte
Wat denk je zelf trev.. als moeder van 2 kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen kennen en je er aan houden
uhm...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die orgie quotte
Bij jou weet je het nooitquote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf trev.. als moeder van 2 kinderen
[..]
uhm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee een orgiesommige zijn nog niet zo ervaren
![]()
Het duurde toch geen 9 maanden voordat je je herinnerde hoeveel je gedronken had hequote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf trev.. als moeder van 2 kinderen
Ja, soms is het niet anders, maar een moeder... Lijkt me heel erg om op die manier 'aan de kant gezet te worden' das niet helemaal correct natuurlijk, maar kan me voorstellen dat t zo voelt.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel veel succes!! Zal voor je duimen
sorry.. doekje?quote:
toen was ik niet dronken maar ziekquote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het duurde toch geen 9 maanden voordat je je herinnerde hoeveel je gedronken had he.
Graag dank jequote:
Goed hoor en met jou?quote:
succes whiskasquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga die huishoudelijke klussen eens doen..
Misschien tot later!!
Bis later Whisquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga die huishoudelijke klussen eens doen..
Misschien tot later!!
Dat is fijn om te horen.quote:
was-zequote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga mijn haar wassen misschien tot straks.
Voor zo ver ik weet niet, ook omdat het niet in ivarca is gebeurt maar verder op bij de kruising met de varsseveldsestraatwegquote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens Trev, wat heb ik gehoord over Ivarca?
Willen ze het nu definitief gaan sluiten na de laatste steekpartij?
Dat is wel minderquote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik word zenuwachtig
Dat betekent dat ik slecht ga slapen
Was ze en bis laterquote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga mijn haar wassen misschien tot straks.
Ik hoorde dat er een aantal mensen de brui aan willen geven, omdat het de laatste tijd al vaker mot is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet niet, ook omdat het niet in ivarca is gebeurt maar verder op bij de kruising met de varsseveldsestraatweg
Zou wel kunnen, ik weet alleen dat er een klasgenoot van mijn zusje wat mee te maken had. Hoe en wat weet ik ook niet. Ik weet haast niet beter of er is daar wel motquote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een aantal mensen de brui aan willen geven, omdat het de laatste tijd al vaker mot is.
Maar lekker vertiefde zooi. Schijnt dus dat de vriendjes van mijn neefje (je weet wel, van Hans) erbij betrokken waren.
Schijnt dat er woorden zijn gevallen in de discotheek. Toen hebben ze dus de steker opgewacht. Die heeft geprobeerd weg te fietsen, is achtervolgt en dus soort van klemgezet. Joch heeft zijn mes getrokken en gestoken.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, ik weet alleen dat er een klasgenoot van mijn zusje wat mee te maken had. Hoe en wat weet ik ook niet. Ik weet haast niet beter of er is daar wel mot
Nee dat is een zinnetje van die belgen van Music For Life, Broek af tetten bloot hollandse hoerenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou sorry maar zolang ken ik je nog niet
hoi
Ik vind het te slecht voor woordenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee dat is een zinnetje van die belgen van Music For Life, Broek af tetten bloot hollandse hoeren
ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het te slecht voor woorden
Daarom kom ik daar ook niet, gewoon al die idioten daarquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Schijnt dat er woorden zijn gevallen in de discotheek. Toen hebben ze dus de steker opgewacht. Die heeft geprobeerd weg te fietsen, is achtervolgt en dus soort van klemgezet. Joch heeft zijn mes getrokken en gestoken.
Idioten.
en stuartquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ST er niet is
oh sorry, wilde je niet storenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben aan het leren, volgende week examen
Veel Succesquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben aan het leren, volgende week examen
zoals?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, je probeert eens wat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, je probeert eens wat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
Hey PGRquote:
wat knap Flesquote:
hoi vraariequote:
en?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En daarna probeer je of mensen het leuk vinden
tja, erkenning komt vaak nadat de kunstenaar is overledenquote:
Dan moet je er dus wel de tijd voor nemen he...quote:
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat hebben we nu weer verkeert gedaan?
Nou je verkeert in menselijke staat en je doet iets verkeerd, dus dat schort er aanquote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat hebben we nu weer verkeert gedaan?
Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou je verkeert in menselijke staat en je doet iets verkeerd, dus dat schort er aanEn dat onze managert FP dat gewoon niet zag ±D
Hai Pgrquote:
Goeienavond meisjequote:Op maandag 10 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou je verkeert in menselijke staat en je doet iets verkeerd, dus dat schort er aanEn dat onze managert FP dat gewoon niet zag
Ik ook welquote:Op maandag 10 januari 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
tja, ik ben nog steeds blij dat ik geen man in huis heb
Hey Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou je verkeert in menselijke staat en je doet iets verkeerd, dus dat schort er aanEn dat onze managert FP dat gewoon niet zag
`quote:
Hai!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Dat hij dat niet zag maakt me niet uit en ik zit er elke keer mee in de knup
Heb je een fijne 1e dag gehad? Of viel het wat tegen?quote:
Bij mij was het minderquote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je een fijne 1e dag gehad? Of viel het wat tegen?
Graag gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
zie je wel, ik ben meteen al blijer door jullie![]()
Dat is meestal het geval als jij mannenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
en ik bedoelde meer mijn man hoor, niet jullie
Het viel wel mee, Het was druk, dus de dag vloog voorbijquote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je een fijne 1e dag gehad? Of viel het wat tegen?
En toch krijg je een knuffel.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Wat fijn dat het goed gingquote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het viel wel mee, Het was druk, dus de dag vloog voorbijAlleen was het wel nationale idioten dag
Maar dat mocht de pret niet drukken
Hoe was jouw dag?
Oh?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
en ik bedoelde meer mijn man hoor, niet jullie
Ik was even ergens anders mee bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn dag was vooral... lekker makkelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het viel wel mee, Het was druk, dus de dag vloog voorbijAlleen was het wel nationale idioten dag
Hoe was jouw dag?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ondanks ongesteldquote:Op maandag 10 januari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat fijn dat het goed ging![]()
Hoi liefje
Heerlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat fijn
![]()
[..]
Mijn dag was vooral... lekker makkelijkEn verder heb ik mij prima vermaakt
![]()
Ik had geen diepvrieszakjes gekochtquote:
Is dat alles?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had geen diepvrieszakjes gekocht
Ik denk dat ik wel weet wat er isquote:
Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was jouw dag?
Oh noesquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, das jammer, maar ook niet meer dan dat. Moet daar nou heisa over gemaakt wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee het is Ohh noeeeeeesssssssssssssss (quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
Oh, Marijke... ik kwam net langs start.
En nu op mijn stationquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat alles?
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat er is
Knap om daarmee een kerel van de leg te krijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's? EN idiotendag? Wieso?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
Hmhm. Het was het enige op het lijstje, dus ik dacht weet je wat, daarvoor ga ik niet naar de winkel.quote:
Want hij wilde iets invriezen?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Het was het enige op het lijstje, dus ik dacht weet je wat, daarvoor ga ik niet naar de winkel.
Dat was blijkbaar fout gedacht
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Het was het enige op het lijstje, dus ik dacht weet je wat, daarvoor ga ik niet naar de winkel.
Ola Peterquote:
Met mij is het primaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenJa wel okee hoor
Hoe is het met jou dan?
Maar hoezo is dat belangrijkquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, afwas gedaan... Klaar voor vandaag.
hahahahahahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaaa... mijn theee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
En dat kan ook niet in een bakje ofzoquote:
Hij is ook wel gegaan hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
En hij heeft zelf geen benen om naar de winkel te lopen?
Nee, die waren op, teveel ingevroren blijkbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat kan ook niet in een bakje ofzo...
Pffff... Lastig figuur.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die waren op, teveel ingevroren blijkbaar
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 21:03:03 ]
Misschien dan toch een keer de diepvries leeg makenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die waren op, teveel ingevroren blijkbaar
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk de [ afbeelding ]
Had je de OP al gezienquote:
Ik denk dat dat de oplossing isquote:Op maandag 10 januari 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dan toch een keer de diepvries leeg maken
Zo gaat het hier meestal als de bakjes op zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de oplossing is
Welnee. Alleen maar meer invriezenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is ook wel gegaan hoor.
Deur deed: BAM!
En daarna werd het alleen maar minder gezellig
quote:
Whahahahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan nog wel een paar kommen in de OP... ook die van Stu:
[ afbeelding ]
Jouw ouders krijgen er vast geen ruzie van als ze op zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
Zo gaat het hier meestal als de bakjes op zijn
Krijg jij niet, NEVER!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als ik ooit een mid-life crisis krijg, laat het dan zoals die van Hank (Californication) zijn.
Nope, ik ben meestal de gene die dan zeurt van waar ze zijn geblevenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw ouders krijgen er vast geen ruzie van als ze op zijn
In een schaaltje gieten en invriezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom dat dan weer niet?quote:
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. Alleen maar meer invriezen. Is anders ook zo zonde van die diepvrieszakjes, waar hij SPECIAAL voor naar die winkel is moeten gaan van zichzelf
...
Wat, gaan we naar Ikea?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk is het mijn schuld, want ik had eerder naar Ikea moeten gaan voor hun zakjes, de voorraad was op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Juistemquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand op die troll-link heeft geklikt. Hou je enter even ingedrukt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, gaan we naar Ikea?![]()
Als je gepassioneerde goedmaak-seks wilt hebben, moet je nu langskomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ik ga denk ik even een TR-tje makenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand op die niet grappige troll-link van de Ajacied heeft geklikt. Hou je enter even ingedrukt.
Nieuwschierig vooral.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juistem
Even kijken of hier iemand dom is.
Iets met niet uit de pubertijd komenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In een schaaltje gieten en invriezen.
[..]
Waarom dat dan weer niet?
Ik weet wel andere opties maar de beste is toch niet klikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand op die niet grappige troll-link van de Ajacied heeft geklikt. Hou je enter even ingedrukt.
Zonder erop te klikken, dat is zeker zo'n browserverneukende link met tig pop-ups die je wegkrijgt door je browser via taakbeheer af te sluiten?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu zijn wel wel klaar met die gasdebiel denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik voel me gekwetst.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met niet uit de pubertijd komen
[..]
Ik weet wel andere opties maar de beste is toch niet klikken
Daar komt het wel ongeveer op neer.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder erop te klikken, dat is zeker zo'n browserverneukende link met tig pop-ups die je wegkrijgt door je browser via taakbeheer af te sluiten?
Jij hebt echt precies de goede tijd gekozen om dat soort kutgrapjes uit te halenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Juistem
Even kijken of hier iemand dom is.
Of elke imbeciel die denkt dat hij op een spannende link klikt, Quote eerst even, dan zie je of het trolllink isquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met niet uit de pubertijd komen
[..]
Ik weet wel andere opties maar de beste is toch niet klikken
Hey Stuquote:
Gewoon heel lang enter in gerukt houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder erop te klikken, dat is zeker zo'n browserverneukende link met tig pop-ups die je wegkrijgt door je browser via taakbeheer af te sluiten?
Like, WTFquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk is het mijn schuld, want ik had eerder naar Ikea moeten gaan voor hun zakjes, de voorraad was op
Met jou?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je gepassioneerde goedmaak-seks wilt hebben, moet je nu langskomen.
De juiste personen zitten iig in het topicquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt echt precies de goede tijd gekozen om dat soort kutgrapjes uit te halen
Je weet toch wie het zegtquote:
Of gebruik opera en die geeft aan waar de link heen gaat onder inquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of elke imbeciel die denkt dat hij op een spannende link klikt, Quote eerst even, dan zie je of het trolllink is
hoeft niet, is al wegquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even een TR-tje makenGeneuzel
Gerukt?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
[..]
Gewoon heel lang enter in gerukt houden
Reken maar.quote:
gewoon niet doen, tnxquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of elke imbeciel die denkt dat hij op een spannende link klikt, Quote eerst even, dan zie je of het trolllink is
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, gaan we naar Ikea?![]()
Gaan we naar de IkeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Had al gemaaktquote:
Dat maakt het nog kwetsender. Family boven alles toch?quote:
En het is hier geen twitterquote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker geen kadetten smeren voor morgen #hetlevenismorgenevenfijn
Waar Trev zijn hard van vol isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Eerder het topicquote:
en waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat maakt het nog kwetsender. Family boven alles toch?
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar Trev zijn hard van vol is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die typo is van moi he![]()
Tripelquote:
Jummiequote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Reken maar.
Woest zijn is enorm goed voor mijn libido.
He, wanneer ga je weer doen wat we je al eerder gevraagd hadden?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker geen kadetten smeren voor morgen #hetlevenismorgenevenfijn
Hoi Lieverdquote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had al gemaaktKan die jongen niet een ban oid krijgen, al de zoveelste keer dat ie denkt "grappig" te zijn, beetje jammer
En hai lieverd
Niks mis mee andersquote:
graag, en blijf daar ook maarquote:
Reken maar. Er moet heel veel boze energie uit.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm dat hangt er vanaf hoe je het interpreteert natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |