De avond is nog jongquote:
JBquote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg een nichtje. Beetje raar, maar wel leuk![]()
(Raar omdat ze al 2 is)
Hoe is het hier?
Het is meer kennis bijspijkeren eigenlijk... ik heb 15 jaar geleden al geoefend tijdens mijn krantenwijk... tientallen gleuven per uur gevuldquote:
uhm ... ik ben niet zo goed als oefen-persoonquote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST bood een helpende hand aan... als jij andere helpende lichaamsdelen hebt....
mmmmm ik dacht dat je dat al kon?quote:
vies beroep eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is meer kennis bijspijkeren eigenlijk... ik heb 15 jaar geleden al geoefend tijdens mijn krantenwijk... tientallen gleuven per uur gevuld.
Adoptie dus?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg een nichtje. Beetje raar, maar wel leuk![]()
(Raar omdat ze al 2 is)
Hoe is het hier?
ik welquote:
Niet hier, ik val niet op jonkiesquote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waar zijn de cougars als je ze nodig hebt.
Kun je nagaan wat Sinterklaas moet doorstaan... die leegt zijn zak bij kleine kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vies beroep eigenlijk![]()
van gleuf naar gleuf tot je zak leeg is
Respect Damart respect was je niet uitgeput nadat je al die gleuven had gevuld?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is meer kennis bijspijkeren eigenlijk... ik heb 15 jaar geleden al geoefend tijdens mijn krantenwijk... tientallen gleuven per uur gevuld.
Dan doen we het voor het echiequote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm ... ik ben niet zo goed als oefen-persoon
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Sinterklaas moet doorstaan... die leegt zijn zak bij kleine kinderen.
Same here.....quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet hier, ik val niet op jonkies
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vies beroep eigenlijk![]()
van gleuf naar gleuf tot je zak leeg is
Maar waar zijn ze dan wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet hier, ik val niet op jonkies
Nee, mn zusje heeft een vriend die een dochtertje heeft van 2. Die is weggehaald bij haar moeder en nu komt ze bij hen wonen, voorgoed. Hoorde het vandaag. Vind het heel raar en snel gaan allemaal, maar dus wel leuk. Voor hen is het ook allemaal nogal snel gegaan.quote:
Soms wel ja... en ik kwam ook wel eens zeiknat thuis van het gleuvenvullen als ik de regenjas vergeten wasquote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Respect Damart respect was je niet uitgeput nadat je al die gleuven had gevuld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |