quote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee een orgiesommige zijn nog niet zo ervaren
![]()
Het duurde toch geen 9 maanden voordat je je herinnerde hoeveel je gedronken had hequote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf trev.. als moeder van 2 kinderen
Ja, soms is het niet anders, maar een moeder... Lijkt me heel erg om op die manier 'aan de kant gezet te worden' das niet helemaal correct natuurlijk, maar kan me voorstellen dat t zo voelt.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel veel succes!! Zal voor je duimen
sorry.. doekje?quote:
toen was ik niet dronken maar ziekquote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het duurde toch geen 9 maanden voordat je je herinnerde hoeveel je gedronken had he.
Graag dank jequote:
Goed hoor en met jou?quote:
succes whiskasquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga die huishoudelijke klussen eens doen..
Misschien tot later!!
Bis later Whisquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga die huishoudelijke klussen eens doen..
Misschien tot later!!
Dat is fijn om te horen.quote:
was-zequote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga mijn haar wassen misschien tot straks.
Voor zo ver ik weet niet, ook omdat het niet in ivarca is gebeurt maar verder op bij de kruising met de varsseveldsestraatwegquote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens Trev, wat heb ik gehoord over Ivarca?
Willen ze het nu definitief gaan sluiten na de laatste steekpartij?
Dat is wel minderquote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik word zenuwachtig
Dat betekent dat ik slecht ga slapen
Was ze en bis laterquote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga mijn haar wassen misschien tot straks.
Ik hoorde dat er een aantal mensen de brui aan willen geven, omdat het de laatste tijd al vaker mot is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet niet, ook omdat het niet in ivarca is gebeurt maar verder op bij de kruising met de varsseveldsestraatweg
Zou wel kunnen, ik weet alleen dat er een klasgenoot van mijn zusje wat mee te maken had. Hoe en wat weet ik ook niet. Ik weet haast niet beter of er is daar wel motquote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een aantal mensen de brui aan willen geven, omdat het de laatste tijd al vaker mot is.
Maar lekker vertiefde zooi. Schijnt dus dat de vriendjes van mijn neefje (je weet wel, van Hans) erbij betrokken waren.
Schijnt dat er woorden zijn gevallen in de discotheek. Toen hebben ze dus de steker opgewacht. Die heeft geprobeerd weg te fietsen, is achtervolgt en dus soort van klemgezet. Joch heeft zijn mes getrokken en gestoken.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, ik weet alleen dat er een klasgenoot van mijn zusje wat mee te maken had. Hoe en wat weet ik ook niet. Ik weet haast niet beter of er is daar wel mot
Nee dat is een zinnetje van die belgen van Music For Life, Broek af tetten bloot hollandse hoerenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou sorry maar zolang ken ik je nog niet
hoi
Ik vind het te slecht voor woordenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee dat is een zinnetje van die belgen van Music For Life, Broek af tetten bloot hollandse hoeren
ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het te slecht voor woorden
Daarom kom ik daar ook niet, gewoon al die idioten daarquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Schijnt dat er woorden zijn gevallen in de discotheek. Toen hebben ze dus de steker opgewacht. Die heeft geprobeerd weg te fietsen, is achtervolgt en dus soort van klemgezet. Joch heeft zijn mes getrokken en gestoken.
Idioten.
en stuartquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ST er niet is
oh sorry, wilde je niet storenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben aan het leren, volgende week examen
Veel Succesquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben aan het leren, volgende week examen
zoals?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, je probeert eens wat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, je probeert eens wat![]()
[ afbeelding ]