quote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn neus zit vol met snot en ik heb een droge hoest. Perfecte combi.
Jagermeister wel. Maar neusspray helpt wel tegen een volle neusquote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
D
[..]
Dat werkt niet tegen droge hoest
True maar ga zo weer leren hehe.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jagermeister wel. Maar neusspray helpt wel tegen een volle neus
50 pasquote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef purplerose het volgende:
whehehehe, mijn tweet aan Fredje Siebelink las die net voor op kx![]()
hij zei dat ie 50 werdik zei zo 50 alweer ouwe trekpop!!
met me tweetnick erbij hequote:
[Pino-mode] Dit is het 3FM-topic hoor![/Pino-mode]quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef purplerose het volgende:
whehehehe, mijn tweet aan Fredje Siebelink las die net voor op kx![]()
hij zei dat ie 50 werdik zei zo 50 alweer ouwe trekpop!!
gelukkig trek ik me daar nix van aan want in het kx topic zitten dezelfde peeps als hierquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[Pino-mode] Dit is het 3FM-topic hoor![/Pino-mode]
Ik moet werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond Venema. Zou wel eens goed kunnen worden.
Dat is kud! Wens je succes. Denk ik dat ik sportschoolFM even opzoek. Toch meer dan 24 uur geleden dat ik daar was...quote:
Hoezo?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond Venema. Zou wel eens goed kunnen worden.
boh gek!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef DaMook het volgende:
Middag.
Bleh was zwaar vandaag, hele nacht niet geslapen en voelde me al niet helemaal lekker, wel de werkdag vol gemaakt
.
Topper! Ook hoi !quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef DaMook het volgende:
Middag.
Bleh was zwaar vandaag, hele nacht niet geslapen en voelde me al niet helemaal lekker, wel de werkdag vol gemaakt
.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef DaMook het volgende:
Middag.
.
quote:
Had even wat tijd overquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef themauster het volgende:
![]()
Jij bent ook goed bezig hoor je hebt weer een ouderwets kwartetje gemaakt hier
LOLquote:
Moet kunnenquote:
Jij moet dit vrouwvriendelijke nou net leuk vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef purplerose het volgende:
kan het aub weer over bier en tieten gaan bij coen en sander
het is gewoon raar een vent over makeup te horen pratenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij moet dit vrouwvriendelijke nou net leuk vinden.
Ik vind het wel geinig eigenlijk.
Goede reis! ik probeer er ook wat van mee te pikken.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet kunnen![]()
Ik ga weer op naar huis mischien vanavond nog even luisteren naar Die Pauwl RabberingAl ga ik wel naar Het Oog luisteren
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef alors het volgende:
Wehehe ik schakel net in,wat flauw allemaal!!!!
Echt hequote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef alors het volgende:
Wehehe ik schakel net in,wat flauw allemaal!!!!
ik ook niet, vind ze er een beetje vies uitzien.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:31 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
ik begin dus echt niet aan die jeggings
dat niet alleenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook niet, vind ze er een beetje vies uitzien.
Der ist in Berlinquote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef alors het volgende:
Wat is er trouwens met TT? Waarom geen Rudy bij 3v12??
Nu niet meer dus. Gelukkig maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Evertjan het volgende:
ik dacht altijd dat Annemiek de 2e vervanger was bij 3voor12?
waarom raken mannen altijd in paniek als het over bloed gaat?quote:
kunnen er iig geen communicatiestoornissen van komenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:12 schreef Sersjee het volgende:
"Tonight I'm fucking you"
Dan is het maar duidelijk ook. Hou ik wel van, die directheid.
Wanstaltig... Tja, kwestie van smaak. Maar het origineel is nou niet bepaald een klassieker. Dat scheelt.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
James Blake was anders ook een behoorlijk wanstaltige cover.
True.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wanstaltig... Tja, kwestie van smaak. Maar het origineel is nou niet bepaald een klassieker. Dat scheelt.
Watskebeurt dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Normaliter zou ik donderdagavond weg zijn, maar nu ga ik een partijtje aan 101tv gekluisterd zitten!
Zal ik ze inscannen?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Sersjee het volgende:
Zo even terloops "Ray Cokes komt ook" zeggen... Ray fuckin' Cokes!
Ja Cee, kom maar door met de foto's en handtekeningen...![]()
QFT.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Besef me ook dat als Ben Jonsí zou coveren, Roel uit het raam springt.
Oe!quote:
Nou.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oe!
*belt met de producers van TVOH*
Rob the cameramanquote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Sersjee het volgende:
Zo even terloops "Ray Cokes komt ook" zeggen... Ray fuckin' Cokes!
Ja Cee, kom maar door met de foto's en handtekeningen...![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Cee het volgende:
Oké. Komt ie.
Let wel, dit was 1995.
Robbie!
[ afbeelding ]
En dit is nog een keer Robbie + handtekening. Sorry voor de telefooncameraflits op een rare plek.
[ afbeelding ]
En als klapperrrrrrrrr:
Foto + handtekening Ray Cokes en eentje van Naughty Nympho Nina!
[ afbeelding ]
Naughty Nympho Ninaquote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Cee het volgende:
Oké. Komt ie.
Let wel, dit was 1995.
Robbie!
[ afbeelding ]
En dit is nog een keer Robbie + handtekening. Sorry voor de telefooncameraflits op een rare plek.
[ afbeelding ]
En als klapperrrrrrrrr:
Foto + handtekening Ray Cokes en eentje van Naughty Nympho Nina!
[ afbeelding ]
Ik wilde een 4-op-een-rij Hansje maken, en wie verpest het nota bene?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef -Hans- het volgende:
. A Silent Express ! om 21:15 in de Hooghoudt zaal. Ze staan op mijn lijstje en ik wil ze echt even checken. Ge-wel-dige band.
jij bent de maker dus jij beslistquote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was je ons hier toch bijna vergeten. Tijd voor een FOK!-blokje op Social Radio?
Maken en beslissen zijn twee aparte dingen hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jij bent de maker dus jij beslist
fok heeft ook geen API volgens mij dus lastiger te implementerenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maken en beslissen zijn twee aparte dingen hoor.
En daarnaast is het erg lastig om dit forum samen te vatten in een blokje...
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Mijn werk van vandaag ge-reviewed door Michiel: http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/8459871
Ik zie het al voor me. Domien die een post van Roel op de muur zietquote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maken en beslissen zijn twee aparte dingen hoor.
En daarnaast is het erg lastig om dit forum samen te vatten in een blokje...
worden die schermen eindelijk ergens voor gebruiktquote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Mijn werk van vandaag ge-reviewed door Michiel: http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/8459871
Denk ook niet dat Danny er ook maar ooit over zal peinzen een api uit te brengen (of hoe je dat ook zegt)quote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
fok heeft ook geen API volgens mij dus lastiger te implementeren
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al voor me. Domien die een post van Roel op de muur ziet![]()
Hoiquote:
Hij straft je meteen afquote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde een 4-op-een-rij Hansje maken, en wie verpest het nota bene?
Ik zou echt niet kunnen kiezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef Sersjee het volgende:
De mooiste van Coldplay, dit. Vind ik dan.
Ik zag vanmorgen ineens TMF?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Grmbl. Comedy Central nu echt van mijn radar verdwenen
Hoiquote:
Vanaf 15:00 op de zender tmfquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Grmbl. Comedy Central nu echt van mijn radar verdwenen
snap ik nog, maar die kan ik hier niet fatsoenlijk ontvangenquote:
Inderdaad overgestapt naar TMFquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen ineens TMF?Snapte er niets van.
o op die manier, het verdwijnt. maar nog een tijdje tot 3 uurquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik zag vanmorgen TMF. Maar ik dacht dat het weg was.
Ja was een aangename verrassingquote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o op die manier, het verdwijnt. maar nog een tijdje tot 3 uur
Ai, dan wordt het lastigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
snap ik nog, maar die kan ik hier niet fatsoenlijk ontvangen
Zolang ze muziek uitzenden en niet van die saaie programma'squote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja was een aangename verrassingToffe zender als achtergrond.
Als Valerio het presenteert mag het altijdquote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zolang ze muziek uitzenden en niet van die saaie programma's
Hij heeft gereageerd op mijn facebookbericht.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Ruben Hein. Heb ik live gezien, fijne stem heeft die vent
Valerioquote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als Valerio het presenteert mag het altijdMaar maar maar. Die programma's duren altijd maar een halfuur ofzo, dan vind ik het niet erg. MTV daarentegen.
Valerio.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valerio. Bij BNN daarentegen doet ie het vrij aardig
.
MTV heeft tenminste nog leuke programma's.
After Hours is het enige waar ik MTV nog voor aanzetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Valerio.Ja maar het is een muziekzender, daar wil ik muziek horen. Beter doen ze het andersom, ipv snachts toffe muziek (After Hours), dat 's middags.
Op mtv zie ik vaak muziekquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Valerio.Ja maar het is een muziekzender, daar wil ik muziek horen. Beter doen ze het andersom, ipv snachts toffe muziek (After Hours), dat 's middags.
Tsja sommige mensen zitten dan op een universiteit.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mtv zie ik vaak muziek, maar dat is tot 14:00 's middags ofzo
.
Ik nam het bij mijn ouders altijd op zodat ik het dan smiddags kon luisteren.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
After Hours is het enige waar ik MTV nog voor aanzet
ik heb wel brand newquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja sommige mensen zitten dan op een universiteit.
Hurts
[..]
Ik nam het bij mijn ouders altijd op zodat ik het dan smiddags kon luisteren.En later hadden ze MTV Brand New en nu heb ik het niet en zij ook niet omdat ze een HD abo hebben genomen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En VH1 classicEn alle andere MTV zenders
Die heb ik dan weer nietquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En VH1 classicEn alle andere MTV zenders
Ja hequote:
SPOILER: jacpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik wil ook satelliet, maar dat kan/mag ik hier nietquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
ik ken ze wel allemaal alleen niet alle titels1= MH.SPOILER: jacpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook satelliet, maar dat kan/mag ik hier niet.
quote:
SPOILER: jacpot compleetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Jupquote:
Ding ?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
aaaaah ik wil naar dat ding maar ik heb geen geld want wil een camera kopuhhhhh
Geniaalquote:
Ow, ik ook, maar net als vorig jaar kan ik ook dit jaar weer nietquote:
hehequote:
Hoiquote:
Zou een goede uitzending moeten wordenquote:
Dan moeten we ook een partij voor de gehandicapten oprichten. Daarmee is het ook ontzettend erg gesteld.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Prima partij als je het mij vraagt, hoe senioren soms behandeld worden
En een partij voor internettersquote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan moeten we ook een partij voor de gehandicapten oprichten. Daarmee is het ook ontzettend erg gesteld.
Ja oké, maar je hoeft ook niet overal een partij voor op te richten, de bestaande partijen moeten dit gewoon meer aankaartenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan moeten we ook een partij voor de gehandicapten oprichten. Daarmee is het ook ontzettend erg gesteld.
Pff, one issue partijenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Prima partij als je het mij vraagt, hoe senioren soms behandeld worden
Geertquote:
Dan liever een partij die voor 24/7 openingstijden is, voor winkels, horeca en allesquote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga een partij oprichten met als enige punt dat bejaarden na 18.00 niet meer in de supermarkt mogen komen. Ik denk da'k minstens 30 zetels ga pakken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga een partij oprichten met als enige punt dat bejaarden na 18.00 niet meer in de supermarkt mogen komen. Ik denk da'k minstens 30 zetels ga pakken.
Dan hoeft een bejaardenpartij dus ook niet. Want de PVV doet niet veel goeds IMHO, ze komen wel op (of zeggen op te komen...) voor de ouderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja oké, maar je hoeft ook niet overal een partij voor op te richten, de bestaande partijen moeten dit gewoon meer aankaarten
Die andere was VEUL leukerquote:
Dan liever een partij die kinderen verbiedt in de supermarkt en minstens één kindervrije winkelzaterdag per maand. Als iets wel irritant is, zijn het jengelende en zeurende kinderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Sersjee het volgende:
Wie?quote:
EENSquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan liever een partij die kinderen verbiedt in de supermarkt en minstens één kindervrije winkelzaterdag per maand. Als iets wel irritant is, zijn het jengelende en zeurende kinderen.
Vooral als er voetbalkaartjes, of wuppies enzo uitgedeeld worden, dat ze bij de deur staan te schooienquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan liever een partij die kinderen verbiedt in de supermarkt en minstens één kindervrije winkelzaterdag per maand. Als iets wel irritant is, zijn het jengelende en zeurende kinderen.
Muziekbarbaarquote:
Da's ook erg ja. Afgelopen zomer bij de Super de Boer stond er een mama met haar zoontje buiten. "Maahaam, gaan we naar de C1000? Daar hebben ze veel leukere voetbaldingen!" En die moeder ging ook nog serieus met hem naar de C1000quote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral als er voetbalkaartjes, of wuppies enzo uitgedeeld worden, dat ze bij de deur staan te schooien.
Niks er van. Dan heb ik weer van die fossiele treuzelaars voor me bij de kassa. Voor 18.00 en anders een knieschot.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan liever een partij die voor 24/7 openingstijden is, voor winkels, horeca en alles.
Nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij bent degene die d'r naam verkeerd schrijft.
Ik zag het alquote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=hayley
Zelfs in fucking Nieuwleusen bestaan zequote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral als er voetbalkaartjes, of wuppies enzo uitgedeeld worden, dat ze bij de deur staan te schooien.
Dan kun je wel lekker 's avonds laat gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niks er van. Dan heb ik weer van die fossiele treuzelaars voor me bij de kassa. Voor 18.00 en anders een knieschot.
OMGquote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's ook erg ja. Afgelopen zomer bij de Super de Boer stond er een mama met haar zoontje buiten. "Maahaam, gaan we naar de C1000? Daar hebben ze veel leukere voetbaldingen!" En die moeder ging ook nog serieus met hem naar de C1000
Dat zeg ik, oppakken die schooiers, de cel inquote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfs in fucking Nieuwleusen bestaan ze![]()
Eigenlijk niet, ik doe alsofquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Toen ik bij de C1000 werkte hadden we van die muntdingenweet nu gelukkig al niet meer hoe ze heetten maar dan kwamen er echt kinderen die dingen eisen, gaf ik er ieder één, keken ze me boos aan. JA KANKER OP HOERENKIND.
Als je het lief vraagt krijg je er wel meer
Ik ken alleen de flippo's, maar die zijn uit mijn jeugdquote:Op maandag 10 januari 2011 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Toen ik bij de C1000 werkte hadden we van die muntdingenweet nu gelukkig al niet meer hoe ze heetten maar dan kwamen er echt kinderen die dingen eisen, gaf ik er ieder één, keken ze me boos aan. JA KANKER OP HOERENKIND.
Als je het lief vraagt krijg je er wel meer
Joh, ik heb hier 2 supermarkten die tot 22.00 open zijn, da's laat zat. Maar dan moeten wel die ouwe gebakkies overdag hun boodschappen doen, zodat ik na een dag werken niet op ze hoef te wachten omdat ze toevallig 15 euro in dubbeltjes aan het uittellen zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kun je wel lekker 's avonds laat gaan, of ben ik de enige die dat graag wil
.
Die zaten in zakken chips, daar hoefde je geen cassiere om lastig te vallenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken alleen de flippo's, maar die zijn uit mijn jeugd. Wat waren die dingen geniaal zeg
.
quote:
Ik werk in ploegen en zou graag zo nu en dan 's avonds na 23:00 nog boodschappen gaan doenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, ik heb hier 2 supermarkten die tot 22.00 open zijn, da's laat zat. Maar dan moeten wel die ouwe gebakkies overdag hun boodschappen doen, zodat ik na een dag werken niet op ze hoef te wachten omdat ze toevallig 15 euro in dubbeltjes aan het uittellen zijn.
Ik vind het trouwens een raar onderwerp voor 3FM. Een beetje alsof ze het bij radio 4 over de nieuwe Slayer hebben.
Dat doet er niet toequote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die zaten in zakken chips, daar hoefde je geen cassiere om lastig te vallen
Soms ook de ouders van die kutkinderen als ze liepen te janken om zo'n ding. "Mag ik er misschien nog een? Voor mijn dochter snapje?" En dan niet eens dankjewel zeggenquote:
Paul is goedquote:
Beter plannen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk in ploegen en zou graag zo nu en dan 's avonds na 23:00 nog boodschappen gaan doen.
"Dan had u minder aanbiedingen moeten kopen, dan had u zo 20 euro meer uitgegeven en had u er 2 meer gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Soms ook de ouders van die kutkinderen als ze liepen te janken om zo'n ding. "Mag ik er misschien nog een? Voor mijn dochter snapje?" En dan niet eens dankjewel zeggen![]()
![]()
![]()
Asociaal volk.
Ja dat moet nu welquote:
Dat. Ik doe niet anders.quote:
Toffe website trouwensquote:
Ik zou liever op zondag de winkel open hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk in ploegen en zou graag zo nu en dan 's avonds na 23:00 nog boodschappen gaan doen.
Ik wel.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou liever op zondag de winkel open hebben.
En hier in Friesland hebben we dat inderdaad nog niet
Ik haat plannenquote:
Ja, op zondag is wel het minimalequote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou liever op zondag de winkel open hebben.
En hier in Friesland hebben we dat inderdaad nog niet
Klopt, ik zie ook inderdaad liever een grotere partij die ook aandacht besteden aan de ouderen, maar daar heb je nu dus alleen de PVV. Dan maar een oudere partij, bij gebrek aan beterquote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan hoeft een bejaardenpartij dus ook niet. Want de PVV doet niet veel goeds IMHO, ze komen wel op (of zeggen op te komen...) voor de ouderen.
Al die arme mensen die dan moeten werken omdat jij zo nodig na 23:00 uur boodschappen wil doen. Nee, laat 't maar zoals het is.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haat plannen, als ik wil winkelen moet dat kunnen
. We moeten hier gewoon in elk dorp een 24/7 hebben en in steden een paar
.
Ja te triest. I know...quote:
Overal in heel het fucking land kan het. Behalve in dit achtergesteld gebied. Hetzelfde met winkels in de stad. 1 keer per maand koopzondag is wel summier.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, op zondag is wel het minimale.
Daar kiezen zij/ hun baas dan zelf voorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al die arme mensen die dan moeten werken omdat jij zo nodig na 23:00 uur boodschappen wil doen. Nee, laat 't maar zoals het is.
Zo moeilijk is het toch niet een uur eerder op te staan?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
In Zwolle is het ook niet elke zondag feest hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja te triest. I know...
[..]
Overal in heel het fucking land kan het. Behalve in dit achtergesteld gebied. Hetzelfde met winkels in de stad. 1 keer per maand koopzondag is wel summier.
Ik denk dat het nog vies tegenvalt dat er mensen zijn die graag na 23:00 uur willen werken.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al die arme mensen die dan moeten werken omdat jij zo nodig na 23:00 uur boodschappen wil doen. Nee, laat 't maar zoals het is.
Nou hier in het welvarende brabant kan het ook niet hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja te triest. I know...
[..]
Overal in heel het fucking land kan het. Behalve in dit achtergesteld gebied. Hetzelfde met winkels in de stad. 1 keer per maand koopzondag is wel summier.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Zegt ze die ze toevallig doet als ze erlangs komtquote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet een uur eerder op te staan?Als je boodschappen moet dan zie je dat toch
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle is het ook niet elke zondag feest hoorDe AH is nog net open met koopzondag, maar daar houdt 't echt mee op.
Dus zo achtergesteld is Friesland nog nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou hier in het welvarende brabant kan het ook niet hoor, misschien is er in eindhoven wel een AH open op zondag, maar meer ook niet.
C1000 Zwijssen, AH volgens mij ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou hier in het welvarende brabant kan het ook niet hoor, misschien is er in eindhoven wel een AH open op zondag, maar meer ook niet.
Ja maar ik fiets er bijna elke dag langs.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zegt ze die ze toevallig doet als ze erlangs komt.
Maar dan nog, ik woon in valkenswaard en wil dat daar ook kunnenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
C1000 Zwijssen, AH volgens mij ook.
Moet je hierheen verhuizen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik woon in valkenswaard en wil dat daar ook kunnen.
Zwolle is natuurlijk wel weer erg christelijk, dat maakt ook uitquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Dus zo achtergesteld is Friesland nog niet
Nehquote:
Niet als je geen fietstassen hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle is natuurlijk wel weer erg christelijk, dat maakt ook uitEn ik vind 't best, laat de zondag nou alsjeblieft een zondag zijn (en nee, ik ben zelf niet christelijk). Het is een kleine moeite om op zaterdag wat extra mee te nemen voor de zondag.
Ja, maar ik wil Cortonquote:
Maar als jij op zaterdag wat extra meeneemt dan heb je er ook geen last van als ze ook op zondag open zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle is natuurlijk wel weer erg christelijk, dat maakt ook uitEn ik vind 't best, laat de zondag nou alsjeblieft een zondag zijn (en nee, ik ben zelf niet christelijk). Het is een kleine moeite om op zaterdag wat extra mee te nemen voor de zondag.
QFTquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar als jij op zaterdag wat extra meeneemt dan heb je er ook geen last van als ze ook op zondag open zijn, misschien, waarschijnlijk, is het dan zelfs op zaterdag rustiger
.
Och, ik heb 1 fietstas en voor de rest gewoon m'n Eastpack. Ik moet wel extreem veel boodschappen doen op zaterdag als 't daar niet in past.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet als je geen fietstassen hebt.
Ik zat er ook net aan te denken dat we wel erg afwijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat een discussie over supermarkten en winkels zegen dat allemaal vanwege de partij voor de ouderen. Volgt u het nog?
Ik zeg toch, niet als je geen fietstassen hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik heb 1 fietstas en voor de rest gewoon m'n Eastpack. Ik moet wel extreem veel boodschappen doen op zaterdag als 't daar niet in past.
Dat telt zeker mee ja, dat is hier ook de reden. Maar zondagen zijn vaak van die dodelijk saaie dagen waarop je mooi even naar de stad kunt gaan..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar als jij op zaterdag wat extra meeneemt dan heb je er ook geen last van als ze ook op zondag open zijn, misschien, waarschijnlijk, is het dan zelfs op zaterdag rustiger
.
Mijn fietstas (zo'n losse aan 1 kant) is heul zo groot niet. Daar past niet zoveel in hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zeg toch, niet als je geen fietstassen hebt.
Maar meer dan als je met een tas aan je stuur moet gaan fietsen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn fietstas (zo'n losse aan 1 kant) is heul zo groot niet. Daar past niet zoveel in hoor
Fietstassen...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn fietstas (zo'n losse aan 1 kant) is heul zo groot niet. Daar past niet zoveel in hoor
Dus omdat jij je verveelt op zondag moeten de winkels maar open zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat telt zeker mee ja, dat is hier ook de reden. Maar zondagen zijn vaak van die dodelijk saaie dagen waarop je mooi even naar de stad kunt gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |