quote:Op maandag 10 januari 2011 07:26 schreef Evertjan het volgende:
mogguh Giel is terug dus luister ik maar naar Evers
Zeker doen! Vorig jaar die gasten gezien in de BUMA zaal @ Noorderslag. Zo gruwelijk was dat. Die Torre is echt een topper.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, eens even uitchecken vanavond.
Weet je überhaupt wel met wat?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker doen! Vorig jaar die gasten gezien in de BUMA zaal @ Noorderslag. Zo gruwelijk was dat. Die Torre is echt een topper.
Heloef; congratz ouwe reus!
Eens, geen reet aan dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zei, ik dacht net eerst ff NoMeansNo te horen. Dan heb je het op zich best voor elkaarquote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker doen! Vorig jaar die gasten gezien in de BUMA zaal @ Noorderslag. Zo gruwelijk was dat. Die Torre is echt een topper.
Hoiquote:
Beter dan dat andere gejengel iig.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het origineel van Limit To Your Love van Feist. Klinkt goed!
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
Boven gemiddeld uit de assessment van PWC gerold
Ik mag op gesprek komen.
Huh dit is wazig. Een uur geleden had ik een reactie geplaatst, maar die zie ik hier niet terug..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
Boven gemiddeld uit de assessment van PWC gerold
Ik mag op gesprek komen.
Same here, maar we gaan nu ff allemaal heerlijk los op Hitme Spears hierquote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenIk luister wel Radio3 maar ik heb vandaag nog geen tijd gehad om te posten
Yup, die eenden en vogels vermaken zich nu primaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Belachelijk veel meeuwen en andere vogels he?
Wij hebben gisteren de honden lekker laten rennen op onze vaste stek langs de Maas, net een stukje verder, en echt duizenden meeuwen en zo, die zien we daar normaal niet in zulke hoeveelheden
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenIk luister wel Radio3 maar ik heb vandaag nog geen tijd gehad om te posten
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef themauster het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)or_dick_winters.html
WWII-held Majoor Dick Winters overleden
Wat een held was deze manR.I.P
Dat was ik ook van plan jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Van de week Band of brothers nog maar eens kijken denk ik
Van wie was deze dan? Ik zit echt net tever weg van de radio om alle aan- en afkondigingen te horen en hij staat ook niet op 3fm.nl in de playlist?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef henkde_j het volgende:
Hmm doe mij die van Blake James maar.
Het origineel van Feist.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Van wie was deze dan? Ik zit echt net tever weg van de radio om alle aan- en afkondigingen te horen en hij staat ook niet op 3fm.nl in de playlist?
Willde ik ook net postenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef themauster het volgende:
@marijkeroskam: Leuk, voor de verandering eens met @paul3fm vanavond in 3VOOR12RADIO. #3fm
Paul Rabbering doet dus 3v12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |