Dan liever een partij die kinderen verbiedt in de supermarkt en minstens één kindervrije winkelzaterdag per maand. Als iets wel irritant is, zijn het jengelende en zeurende kinderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga een partij oprichten met als enige punt dat bejaarden na 18.00 niet meer in de supermarkt mogen komen. Ik denk da'k minstens 30 zetels ga pakken.
Wie?quote:
EENSquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan liever een partij die kinderen verbiedt in de supermarkt en minstens één kindervrije winkelzaterdag per maand. Als iets wel irritant is, zijn het jengelende en zeurende kinderen.
Vooral als er voetbalkaartjes, of wuppies enzo uitgedeeld worden, dat ze bij de deur staan te schooienquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan liever een partij die kinderen verbiedt in de supermarkt en minstens één kindervrije winkelzaterdag per maand. Als iets wel irritant is, zijn het jengelende en zeurende kinderen.
Muziekbarbaarquote:
Da's ook erg ja. Afgelopen zomer bij de Super de Boer stond er een mama met haar zoontje buiten. "Maahaam, gaan we naar de C1000? Daar hebben ze veel leukere voetbaldingen!" En die moeder ging ook nog serieus met hem naar de C1000quote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral als er voetbalkaartjes, of wuppies enzo uitgedeeld worden, dat ze bij de deur staan te schooien.
Niks er van. Dan heb ik weer van die fossiele treuzelaars voor me bij de kassa. Voor 18.00 en anders een knieschot.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan liever een partij die voor 24/7 openingstijden is, voor winkels, horeca en alles.
Nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij bent degene die d'r naam verkeerd schrijft.
Ik zag het alquote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=hayley
Zelfs in fucking Nieuwleusen bestaan zequote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral als er voetbalkaartjes, of wuppies enzo uitgedeeld worden, dat ze bij de deur staan te schooien.
Dan kun je wel lekker 's avonds laat gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niks er van. Dan heb ik weer van die fossiele treuzelaars voor me bij de kassa. Voor 18.00 en anders een knieschot.
OMGquote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's ook erg ja. Afgelopen zomer bij de Super de Boer stond er een mama met haar zoontje buiten. "Maahaam, gaan we naar de C1000? Daar hebben ze veel leukere voetbaldingen!" En die moeder ging ook nog serieus met hem naar de C1000
Dat zeg ik, oppakken die schooiers, de cel inquote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfs in fucking Nieuwleusen bestaan ze![]()
Eigenlijk niet, ik doe alsofquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Toen ik bij de C1000 werkte hadden we van die muntdingenweet nu gelukkig al niet meer hoe ze heetten maar dan kwamen er echt kinderen die dingen eisen, gaf ik er ieder één, keken ze me boos aan. JA KANKER OP HOERENKIND.
Als je het lief vraagt krijg je er wel meer
Ik ken alleen de flippo's, maar die zijn uit mijn jeugdquote:Op maandag 10 januari 2011 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Toen ik bij de C1000 werkte hadden we van die muntdingenweet nu gelukkig al niet meer hoe ze heetten maar dan kwamen er echt kinderen die dingen eisen, gaf ik er ieder één, keken ze me boos aan. JA KANKER OP HOERENKIND.
Als je het lief vraagt krijg je er wel meer
Joh, ik heb hier 2 supermarkten die tot 22.00 open zijn, da's laat zat. Maar dan moeten wel die ouwe gebakkies overdag hun boodschappen doen, zodat ik na een dag werken niet op ze hoef te wachten omdat ze toevallig 15 euro in dubbeltjes aan het uittellen zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kun je wel lekker 's avonds laat gaan, of ben ik de enige die dat graag wil
.
Die zaten in zakken chips, daar hoefde je geen cassiere om lastig te vallenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken alleen de flippo's, maar die zijn uit mijn jeugd. Wat waren die dingen geniaal zeg
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |