Ik zag vanmorgen ineens TMF?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Grmbl. Comedy Central nu echt van mijn radar verdwenen
Hoiquote:
Vanaf 15:00 op de zender tmfquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Grmbl. Comedy Central nu echt van mijn radar verdwenen
snap ik nog, maar die kan ik hier niet fatsoenlijk ontvangenquote:
Inderdaad overgestapt naar TMFquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen ineens TMF?Snapte er niets van.
o op die manier, het verdwijnt. maar nog een tijdje tot 3 uurquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik zag vanmorgen TMF. Maar ik dacht dat het weg was.
Ja was een aangename verrassingquote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o op die manier, het verdwijnt. maar nog een tijdje tot 3 uur
Ai, dan wordt het lastigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
snap ik nog, maar die kan ik hier niet fatsoenlijk ontvangen
Zolang ze muziek uitzenden en niet van die saaie programma'squote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja was een aangename verrassingToffe zender als achtergrond.
Als Valerio het presenteert mag het altijdquote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zolang ze muziek uitzenden en niet van die saaie programma's
Hij heeft gereageerd op mijn facebookbericht.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Ruben Hein. Heb ik live gezien, fijne stem heeft die vent
Valerioquote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als Valerio het presenteert mag het altijdMaar maar maar. Die programma's duren altijd maar een halfuur ofzo, dan vind ik het niet erg. MTV daarentegen.
Valerio.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valerio. Bij BNN daarentegen doet ie het vrij aardig
.
MTV heeft tenminste nog leuke programma's.
After Hours is het enige waar ik MTV nog voor aanzetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Valerio.Ja maar het is een muziekzender, daar wil ik muziek horen. Beter doen ze het andersom, ipv snachts toffe muziek (After Hours), dat 's middags.
Op mtv zie ik vaak muziekquote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Valerio.Ja maar het is een muziekzender, daar wil ik muziek horen. Beter doen ze het andersom, ipv snachts toffe muziek (After Hours), dat 's middags.
Tsja sommige mensen zitten dan op een universiteit.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mtv zie ik vaak muziek, maar dat is tot 14:00 's middags ofzo
.
Ik nam het bij mijn ouders altijd op zodat ik het dan smiddags kon luisteren.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
After Hours is het enige waar ik MTV nog voor aanzet
ik heb wel brand newquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja sommige mensen zitten dan op een universiteit.
Hurts
[..]
Ik nam het bij mijn ouders altijd op zodat ik het dan smiddags kon luisteren.En later hadden ze MTV Brand New en nu heb ik het niet en zij ook niet omdat ze een HD abo hebben genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |