jij bent de maker dus jij beslistquote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was je ons hier toch bijna vergeten. Tijd voor een FOK!-blokje op Social Radio?
Maken en beslissen zijn twee aparte dingen hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jij bent de maker dus jij beslist
fok heeft ook geen API volgens mij dus lastiger te implementerenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maken en beslissen zijn twee aparte dingen hoor.
En daarnaast is het erg lastig om dit forum samen te vatten in een blokje...
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Mijn werk van vandaag ge-reviewed door Michiel: http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/8459871
Ik zie het al voor me. Domien die een post van Roel op de muur zietquote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maken en beslissen zijn twee aparte dingen hoor.
En daarnaast is het erg lastig om dit forum samen te vatten in een blokje...
worden die schermen eindelijk ergens voor gebruiktquote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Mijn werk van vandaag ge-reviewed door Michiel: http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/8459871
Denk ook niet dat Danny er ook maar ooit over zal peinzen een api uit te brengen (of hoe je dat ook zegt)quote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
fok heeft ook geen API volgens mij dus lastiger te implementeren
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al voor me. Domien die een post van Roel op de muur ziet![]()
Hoiquote:
Hij straft je meteen afquote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde een 4-op-een-rij Hansje maken, en wie verpest het nota bene?
Ik zou echt niet kunnen kiezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef Sersjee het volgende:
De mooiste van Coldplay, dit. Vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |