quote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn neus zit vol met snot en ik heb een droge hoest. Perfecte combi.
Jagermeister wel. Maar neusspray helpt wel tegen een volle neusquote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
D
[..]
Dat werkt niet tegen droge hoest
True maar ga zo weer leren hehe.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jagermeister wel. Maar neusspray helpt wel tegen een volle neus
50 pasquote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef purplerose het volgende:
whehehehe, mijn tweet aan Fredje Siebelink las die net voor op kx![]()
hij zei dat ie 50 werdik zei zo 50 alweer ouwe trekpop!!
met me tweetnick erbij hequote:
[Pino-mode] Dit is het 3FM-topic hoor![/Pino-mode]quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef purplerose het volgende:
whehehehe, mijn tweet aan Fredje Siebelink las die net voor op kx![]()
hij zei dat ie 50 werdik zei zo 50 alweer ouwe trekpop!!
gelukkig trek ik me daar nix van aan want in het kx topic zitten dezelfde peeps als hierquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[Pino-mode] Dit is het 3FM-topic hoor![/Pino-mode]
Ik moet werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond Venema. Zou wel eens goed kunnen worden.
Dat is kud! Wens je succes. Denk ik dat ik sportschoolFM even opzoek. Toch meer dan 24 uur geleden dat ik daar was...quote:
Hoezo?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond Venema. Zou wel eens goed kunnen worden.
boh gek!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef DaMook het volgende:
Middag.
Bleh was zwaar vandaag, hele nacht niet geslapen en voelde me al niet helemaal lekker, wel de werkdag vol gemaakt
.
Topper! Ook hoi !quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef DaMook het volgende:
Middag.
Bleh was zwaar vandaag, hele nacht niet geslapen en voelde me al niet helemaal lekker, wel de werkdag vol gemaakt
.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef DaMook het volgende:
Middag.
.
quote:
Had even wat tijd overquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef themauster het volgende:
![]()
Jij bent ook goed bezig hoor je hebt weer een ouderwets kwartetje gemaakt hier
LOLquote:
Moet kunnenquote:
Jij moet dit vrouwvriendelijke nou net leuk vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef purplerose het volgende:
kan het aub weer over bier en tieten gaan bij coen en sander
het is gewoon raar een vent over makeup te horen pratenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij moet dit vrouwvriendelijke nou net leuk vinden.
Ik vind het wel geinig eigenlijk.
Goede reis! ik probeer er ook wat van mee te pikken.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet kunnen![]()
Ik ga weer op naar huis mischien vanavond nog even luisteren naar Die Pauwl RabberingAl ga ik wel naar Het Oog luisteren
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef alors het volgende:
Wehehe ik schakel net in,wat flauw allemaal!!!!
Echt hequote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef alors het volgende:
Wehehe ik schakel net in,wat flauw allemaal!!!!
ik ook niet, vind ze er een beetje vies uitzien.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:31 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
ik begin dus echt niet aan die jeggings
dat niet alleenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook niet, vind ze er een beetje vies uitzien.
Der ist in Berlinquote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef alors het volgende:
Wat is er trouwens met TT? Waarom geen Rudy bij 3v12??
Nu niet meer dus. Gelukkig maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Evertjan het volgende:
ik dacht altijd dat Annemiek de 2e vervanger was bij 3voor12?
waarom raken mannen altijd in paniek als het over bloed gaat?quote:
kunnen er iig geen communicatiestoornissen van komenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:12 schreef Sersjee het volgende:
"Tonight I'm fucking you"
Dan is het maar duidelijk ook. Hou ik wel van, die directheid.
Wanstaltig... Tja, kwestie van smaak. Maar het origineel is nou niet bepaald een klassieker. Dat scheelt.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
James Blake was anders ook een behoorlijk wanstaltige cover.
True.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wanstaltig... Tja, kwestie van smaak. Maar het origineel is nou niet bepaald een klassieker. Dat scheelt.
Watskebeurt dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Normaliter zou ik donderdagavond weg zijn, maar nu ga ik een partijtje aan 101tv gekluisterd zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |