SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe luister ik de radio met VLC PlayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Jingles, er komen nog meer:
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55 http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182 Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom. Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Hier kun je beide interviews downloaden: http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
TUNE IN!
* Verzoek nummers voor mijn uitzending? PM, dan zet ik het erbij *
10 januari:
10.30 TWP (kan tot 13.00 elk moment over worden genomen, wanneer behoefte)
13:00 Proletariaat (invallen kan als iemand anders wil )
13:50
14:00 Multibanaan
14:30 OverRated Met de top2000
15:00 TrollenFTW
15:30 Dagoduck
16:00 Spaghettivreter
16:30 Spaghettivreter
17:00 Dhaha Dubstep
17:30 o.us
18:00 Barba-Papa
18:30 ElmoFan (Hopelijk lukt dat)
19:00 FreezePop
19:30 Gutz
20:00 Bularax
20:30 DJ Monopoly back to the nineties
21:00 Oceanview met house en dance
21:30 Datdus met house en club muziek!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 30 minuten muziek van nu met Rockiejj
23:00 nog 30 minuten muziek met Rockiejj
Programma van vandaag
14:30 FreezePop
15:00 OverRated
15:30 ElmoFan
16:00 DatDus
16:30 Kaching02
17:00 DJ Monopoly ( Van alles wat / muziek voor je opoe )
17:30 Spaghettivreter
18:00 Overrated
18:30 ElmoFan (wil ik evt. wel opvullen)
19:00 Rivalo 1 Uur skype, trance, house en DnB/Dubstep.
19:30 Rivalo
20:00 Bularax
20:30 FreezePop
21:30 DJ Monopoly ( Jaren 90 invasie )
22:00 heloef
22:30 heloef (eventueel als het mag)
Nachtrooster
23.00-23.30 Rockiejj
23.30-00.00 Beach
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met hardstyle
00.30-01.00 Monopoly als DJ MONO
01.00-01.30 Rockiejj <- evt nachtinterview met iemand?
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
A.S ZONDAG 16 JAN GAAT FLIPPIEE LIVE KREUNEN IN DE UITZENDING VAN LINDSTRØM.
TUNE IN!
[ Bericht 0% gewijzigd door Oceanview op 09-01-2011 22:48:05 ]There is a time of cumming and going.![]()
Ik designde de boel en hij is het in elkaar aan het zetten en devvers haten onaf werk.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef dockx het volgende:
Ziet er dik uit Datdus!!![]()
En hoezo maakt Graseter je af?![]()
![]()
Tot zover goed?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
How how, dit is -Datdus- en Graseter zijn projectjequote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat je dat zo snel kan maken. Respect man.![]()
![]()
En ezechielk voor de hosting.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef dockx het volgende:
[..]
How how, dit is -Datdus- en Graseter zijn projectje![]()
![]()
Prachtig hoe iedereen met zijn eigen bijdrage het zo samen laat komen tot dit succes
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dit.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Beach het volgende:
Prachtig hoe iedereen met zijn eigen bijdrage het zo samen laat komen tot dit succes![]()
![]()
Zeker, iedere DJ heeft een eigen smaak.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Beach het volgende:
Prachtig hoe iedereen met zijn eigen bijdrage het zo samen laat komen tot dit succes
Hoe zit het met vaste DJ's? Of is het wie het eerst komt, eerst maalt schema werk?![]()
Ik denk dat we gewoon moeten pollen wat iedereen wil... vaste tijden of telksen switchen enzo...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zeker, iedere DJ heeft een eigen smaak.
Hoe zit het met vaste DJ's? Of is het wie het eerst komt, eerst maalt schema werk?
en kijken of we bijv elke avond een korte live show kunnen doen... dat blijft ook boeien ipv enkel de muziek![]()
![]()
Die gaat gedraaid worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef Driepink het volgende:
heleof, hoe staat het ervoor met drokz ?
C'est la vie
Ja er moeten sowieso meer shows inquote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon moeten pollen wat iedereen wil... vaste tijden of telksen switchen enzo...
en kijken of we bijv elke avond een korte live show kunnen doen... dat blijft ook boeien ipv enkel de muziek
Ik wil wel graag blijven draaien, vind het erg leuk om te doen![]()
![]()
Het is niet mijn favoriete plaat nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh, je vind het nummer niets zeker ?
Straks komt er een requestje aan.
C'est la vie
trouwens, alvast een idee voor de TT van #31:
"Waar we wachten op de lancering"
of
"Waar we wachten op de site"![]()
kan iemand trouwens even in de OP vermelden dat A.S. ZONDAG 16 JAN FLIPPIE LIVE GAAT KREUNEN in m'n uitzending?!
Wordt gegarandeerd een geile uitzending!![]()
![]()
Wel sampelen he.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
kan iemand trouwens even in de OP vermelden dat A.S. ZONDAG 16 JAN FLIPPIE LIVE GAAT KREUNEN in m'n uitzending?!
![]()
ja, gewoon opzoeken in VDJ.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Voor degenen met een mic die gewoon in de laptop zit, als je met audacity een fragment opneemt en dat exporteert naar mp3, kan je dat in VDJ ten gehore laten brengen![]()
EN OPNEMEN!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
Bedankt, zo ga ik het doenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Voor degenen met een mic die gewoon in de laptop zit, als je met audacity een fragment opneemt en dat exporteert naar mp3, kan je dat in VDJ ten gehore laten brengen
Dan hoef ik niet live![]()
![]()
Ja dat moet zeker in de OP, het toppunt van radio ONZ tot nu toequote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
![]()
Als ik eenmaal een mic heb zal ik ook wat leuke showtjes organiseren. Beetje userbashen, mensen ontvangen en rappen.![]()
kan je ook even oefenen ed, en evt dingen verwijderenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bedankt, zo ga ik het doen
Dan hoef ik niet live![]()
![]()
die is ook leukquote:Op zondag 9 januari 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kom, ik kom, ik kom....
....op radio onzzzzzzzzin....![]()
![]()
Heb ook 4 decks, 2 met muziek 2 met jinglesquote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
psies, en dan gewoon 4dock nemen en lekker in elkaar laten overgaan![]()
![]()
Yeah!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Goed nu de wat rustigere hardstyle en straks om 12 uur doorrammen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kom, ik kom, ik kom....
....op radio onzzzzzzzzin....![]()
![]()
Ik heb een mix gemaakt die je mag gebruiken als je zin hebt...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Goed nu de wat rustigere hardstyle en straks om 12 uur doorrammen.![]()
http://www14.zippyshare.com/v/41246074/file.html![]()
Heb jij ook maar 1 stem gehoord de afgelopen 4 uur die niét kut klonk?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wilde jingles maken maar mijn stem klinkt zo kut met deze mic
gr gr![]()
Ik luister pas een kwartierquote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 stem gehoord de afgelopen 4 uur die niét kut klonk?![]()
![]()
Nee ik ga live mixen, ondanks dat ik daar geen ervaring mee heb.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb een mix gemaakt die je mag gebruiken als je zin hebt...
http://www14.zippyshare.com/v/41246074/file.html
gr gr![]()
Ik heb een trust mic.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wilde jingles maken maar mijn stem klinkt zo kut met deze mic
Trust____!
![]()
Ga je ook spelen met loops edquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee ik ga live mixen, ondanks dat ik daar geen ervaring mee heb.?
![]()
Flippiequote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 stem gehoord de afgelopen 4 uur die niét kut klonk?
Maar niet veel geboren radiostemmen hier nee![]()
![]()
192!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel kbps is het? Dan kan ik ook op mijn telefoon streamen![]()
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
je wilt het onz radio logo als UI dus ?![]()
192kbsquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel kbps is het? Dan kan ik ook op mijn telefoon streamen![]()
Dat ga ik wel doen, ga morgen mijn show opnemen, en ga die dan live draaien tijdens mijn 2 uur, en dan ga ik in het 2e uur gewoon lekkere freakmuziek draaienquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat risico is mij eigenlijk te groot.![]()
![]()
hmm.. dan moet je ff rondvragen, misschien dat iemand hier ervaring mee heeft, ik heb hem zelf van murp..quote:![]()
Ik heb hem al uit me set gehaald, kheb m nou wel gehoord.quote:Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Hamaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als je wil janken moet je trust nemen idd![]()
![]()
Ik ga morgen ff mic kopen, dan zal ik morgen ook eens wat leuks vertellenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Lindstorm heeft een goede radiostem ja. Ik totaal niet
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff mic kopen, dan zal ik morgen ook eens wat leuks vertellen![]()
![]()
![]()
![]()
google: afbeelding verkleinenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je kunt het logo uit de op gebruiken en dan met programma comprimeren tot 60x60
werkt net zo makkelijk![]()
Kende ik niet eensquote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
google: afbeelding verkleinen
werkt net zo makkelijk![]()
![]()
Iemand nog klachten?C'est la vie
ik heb zo'n ipod classic, ik heb zo'n vermoeden dat dit er dan niet op doet ?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb ik ook! Wel 192 bitrate staat er..![]()
![]()
ik heb hem alquote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm.. dan moet je ff rondvragen, misschien dat iemand hier ervaring mee heeft, ik heb hem zelf van murp..![]()
Lindstrom heeft mijn radioprogramma overgenomen zo te zien?
Naja, dan maar een vrijdagmiddag Weekendparty.![]()
IPod classic heeft geen internetquote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb zo'n ipod classic, ik heb zo'n vermoeden dat dit er dan niet op doet ?![]()
![]()
ik heb voorkeur dat jij dan ergens draait tussen 16-19quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Rivalo het volgende:
Naja, dan maar een vrijdagmiddag Weekendparty.dan is er niets op 3fm nl...
![]()
Dit jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nee hoor, op Vato na prima muziek![]()
op dat tijdstip zal het waarschijnlijk eenmalig zijn, sorry daarvoor nog..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Rivalo het volgende:
Naja, dan maar een vrijdagmiddag Weekendparty.![]()
Van Hello? Die niet in ieder geval zal volgende keer een andere draaien kwaliteit was heel matig.quote:C'est la vie
Maakt niet uit, jij hebt betere radiostem en je kunt het beter.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
op dat tijdstip zal het waarschijnlijk eenmalig zijn, sorry daarvoor nog..
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 22:33:12 ]![]()
Nee klopt, ik moet er straks ook een iPod classic bij hebben, of de nieuwe touch, die zal wel 128gb krijgenquote:![]()
![]()
Hij is aangevraagd mensen, excuses.C'est la vie
ik gebruik mn ipod nooit.. hij staat IN mn wekker, en zo vaak gebruik ik die niet (lees 5 m stof)quote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee klopt, ik moet er straks ook een iPod classic bij hebben, of de nieuwe touch, die zal wel 128gb krijgen:)
DROKZ FT STEEN TERROR !!!!!!!!!!!!!!!!![]()
als je hem opneemt draai je niet live hèquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen, ga morgen mijn show opnemen, en ga die dan live draaien tijdens mijn 2 uur, en dan ga ik in het 2e uur gewoon lekkere freakmuziek draaien
gr gr![]()
haha dan zet je zo je wekker met radio ONZ en wordt er niks uitgezondenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik gebruik mn ipod nooit.. hij staat IN mn wekker, en zo vaak gebruik ik die niet (lees 5 m stof)
DROKZ FT STEEN TERROR !!!!!!!!!!!!!!!!
wat is dit![]()
Moet ik met virtualDJ een stream afleveren? Kan het ook met iets anders? En wat voor streamfile moet je hebben?![]()
ik draai mijn opname, livequote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
als je hem opneemt draai je niet live hè![]()
Onzinradio moet ook last.fm hebben net als 3fm. En als hij zou scrobbelen ga ik echt 24/7 luisteren.
![]()
Met Vdj kan je zo gemakkelijk streamen. Dat plaatje in de OP van mij laat dat zien. Die instellingen invullen, en dan starten. Lekker muziek draaien en de rest gaat vanzelfquote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
Moet ik met virtualDJ een stream afleveren? Kan het ook met iets anders? En wat voor streamfile moet je hebben?![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat ik vandaag meer dan 300 posts heb.![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 9 januari 2011 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat ik vandaag meer dan 300 posts heb.
There is a time of cumming and going.![]()
Het kan ook met Sam, staat in de OP. Dat is een simpeler programma, maar vind zelf VDJ wel mooiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
Allemaal in [ONZ RADIO] ?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat ik vandaag meer dan 300 posts heb.
Lekker kloten met de loop
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Als kanker geluid kon maken dan moet dat toch ongeveer zo klinken![]()
Zijn er straks om 12 uur trouwens nog wel mensen van plan om te luisteren of draai ik dan voor mijzelf?
gr gr![]()
nou ik ben er niet dn, sorry, morgen weer werken =/quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Zijn er straks om 12 uur trouwens nog wel mensen van plan om te luisteren of draai ik dan voor mijzelf?![]()
Ik slaap dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Zijn er straks om 12 uur trouwens nog wel mensen van plan om te luisteren of draai ik dan voor mijzelf?![]()
![]()
#echtejannen, dus ik ga niet luisterenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Ik luister mee, lekker hardstylen manquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Ik luister ook zoiezo meequote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Zijn er straks om 12 uur trouwens nog wel mensen van plan om te luisteren of draai ik dan voor mijzelf?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
deze?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wie heeft trouwens die ONZ jingle ingesproken?![]()
![]()
Ok, als het daar bij blijftquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet zo miepen
1 (heel)hard nummertje per dag![]()
![]()
Ik heb al tracks uitgezocht voor vanavond, en een jingle opgenomen
zozo:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 35 of 5000 listeners (35 unique)Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Waar zie je dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
zozo:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 35 of 5000 listeners (35 unique)![]()
Ik geloof dat we een piek van 50 listeners hadden vanmiddag of zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
zozo:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 35 of 5000 listeners (35 unique)![]()
![]()
Moet je niet naar schoolquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
#echtejannen, dus ik ga niet luisteren
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan slaap ik ook ben ik bang, morgen weer om 7 uur opstaanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Dhaha bedoel jij, en ik heb die van postalgold ingesprokenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Haha ja onder andere. Ik vind ze zooo baas he![]()
![]()
Moet jij geen plaatjes draaien?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dhaha bedoel jij, en ik heb die van postalgold ingesproken|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
61 manquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik geloof dat we een piek van 50 listeners hadden vanmiddag of zo.![]()
![]()
Waar is die van postalgo;dquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dhaha bedoel jij, en ik heb die van postalgold ingesproken?
![]()
Ik doe alleen het hardere werk, snorryquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Wie gaat Oasis - Wonderwall een keer draaien?
Nee jong iedereen die op internet gaat moet gewoon automatisch gedwongen onz radio luisteren of niet danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten een OP hebben met: wie draait er nu + welke track enzo.
![]()
Ook dit is nice:
Average Listen Time: 1h 07m 54s
Ik gooi er straks wel ff postalgold doorheen
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik draaide m vanmiddagquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Wie gaat Oasis - Wonderwall een keer draaien?
Gister ook een keer gehoord
Ik draai m morgen Miss weer![]()
![]()
Dan zorg ik dat ik luister rond die tijdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik draaide m vanmiddag
Gister ook een keer gehoord
Ik draai m morgen Miss weer![]()
![]()
Is al eens langsgeweest vandaag volgensm ijquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Wie gaat Oasis - Wonderwall een keer draaien?![]()
Hello van Martin Solveig is nog helemaal niet langsgekomen, wie draait die evenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Is al eens langsgeweest vandaag volgensm ij?
![]()
Print Screen,quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
ken iemand voor mij het plaatje verkleinen van de OP
want als ik het doe komt tie zwart uit
Kloon van Tim-Elzinga?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hello van Martin Solveig is nog helemaal niet langsgekomen, wie draait die even?
![]()
![]()
14:30 uurquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik luister rond die tijd![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
ken iemand voor mij het plaatje verkleinen van de OP
want als ik het doe komt tie zwart uit![]()
![]()
Pas maar op, ik doe het zoquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hello van Martin Solveig is nog helemaal niet langsgekomen, wie draait die even?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Morgenmiddag 15.30 Hardrock halfuurtje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik luister wel meequote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
LUISTER OM 23:00 NAAR ONZ RADIO!
Met je DJ: ROCKIEJJ!
Met de beste hits van nu!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ja.quote:C'est la vie
Tof nummer, ditDrawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is net radio hello, net soms een ander liedje ertussendoorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat! Die kun je toch blijven luisteren, is leuk![]()
![]()
beetje reclame kan geen kwaad, wordt een toffe en geile uitzending!
TUNE IN!![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel even leuk eigenlijk. Ookal ben ik niet zon fan van haarquote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
Current Song: Caro Emerald - Back It Up![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef Dagoduck het volgende:Je moet versie met crack downloaden :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of koop hem!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Download gewoon de gratis versie van VDJ, die kan ook broadcastenDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Als ik dan een mic heb wil ik best in je uitzending komenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
beetje reclame kan geen kwaad, wordt een toffe en geile uitzending!
TUNE IN!Misschien samen een beetje kloten.
![]()
Heb ik gedaan..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je moet versie met crack downloaden :p|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
http://kexx.net/u2/
Daar kan je je jingles uploaden.
Heb nog niet getest tot hoe groot precies, maar 5MB moet kunnen volgens mij.![]()
Jaquote:
C'est la vie
Kak man, ik wil ook even draaien. Vannacht had ik mijn debuut, zo blauw als een tientje om 4 uur 's nachts ofzo... Ik was ook echt de enige die nog luisterde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie ik?quote:C'est la vie
Ben ik slapen denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, nog 10 minuutjes.
Daarna ROCKIEJJ!![]()
![]()
ja is goed, PM maar even.. ik zal niet alle topics kunnen bijhouden.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als ik dan een mic heb wil ik best in je uitzending komenMisschien samen een beetje kloten.
![]()
Ja, stilte, en dan weer een paar keer stukjes overslaan enzo.quote:
Of ligt dat aan mij?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Dat ben ik dus vergetenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Crack wel gekopieerd naar de map in program files waar VDJ staat?
ik heb De-Daan op twitter beloofd te luisteren tussen 23-en 2330
maar ik weet niet of ik dit vol ga houden =c![]()
forbiddenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef PiRANiA het volgende:
http://kexx.net/u2/
Daar kan je je jingles uploaden.
Heb nog niet getest tot hoe groot precies, maar 5MB moet kunnen volgens mij.![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Driepink het volgende:
maar ik weet niet of ik dit vol ga houden =cDe_Daan_
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
wat vonden jullie nou van mn TT's ? goed of wat anders ?
"#31 Waar we wachten op de site" (in die zin iets)![]()
ajoh fff vol houdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Driepink het volgende:
maar ik weet niet of ik dit vol ga houden =c![]()
Iemand trouwens al contact opgenomen met Brein en Buma/Stemra voor de legaliteit?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Listen2myradio doet dat.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef Beach het volgende:
Iemand trouwens al contact opgenomen met Brein en Buma/Stemra voor de legaliteit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: