Wel sampelen he.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
kan iemand trouwens even in de OP vermelden dat A.S. ZONDAG 16 JAN FLIPPIE LIVE GAAT KREUNEN in m'n uitzending?!
Wordt gegarandeerd een geile uitzending!
ja, gewoon opzoeken in VDJ.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Voor degenen met een mic die gewoon in de laptop zit, als je met audacity een fragment opneemt en dat exporteert naar mp3, kan je dat in VDJ ten gehore laten brengen
EN OPNEMEN!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
kan iemand trouwens even in de OP vermelden dat A.S. ZONDAG 16 JAN FLIPPIE LIVE GAAT KREUNEN in m'n uitzending?!
Bedankt, zo ga ik het doenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Voor degenen met een mic die gewoon in de laptop zit, als je met audacity een fragment opneemt en dat exporteert naar mp3, kan je dat in VDJ ten gehore laten brengen
Ja dat moet zeker in de OP, het toppunt van radio ONZ tot nu toequote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
kan je ook even oefenen ed, en evt dingen verwijderenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bedankt, zo ga ik het doen
Dan hoef ik niet live
die is ook leukquote:Op zondag 9 januari 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kom, ik kom, ik kom....
....op radio onzzzzzzzzin....
Heb ook 4 decks, 2 met muziek 2 met jinglesquote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
psies, en dan gewoon 4dock nemen en lekker in elkaar laten overgaan
Yeah!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Goed nu de wat rustigere hardstyle en straks om 12 uur doorrammen.![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kom, ik kom, ik kom....
....op radio onzzzzzzzzin....
Ik heb een mix gemaakt die je mag gebruiken als je zin hebt...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Goed nu de wat rustigere hardstyle en straks om 12 uur doorrammen.![]()
Heb jij ook maar 1 stem gehoord de afgelopen 4 uur die niét kut klonk?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wilde jingles maken maar mijn stem klinkt zo kut met deze mic
Ik luister pas een kwartierquote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 stem gehoord de afgelopen 4 uur die niét kut klonk?
Nee ik ga live mixen, ondanks dat ik daar geen ervaring mee heb.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb een mix gemaakt die je mag gebruiken als je zin hebt...
http://www14.zippyshare.com/v/41246074/file.html
Ik heb een trust mic.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wilde jingles maken maar mijn stem klinkt zo kut met deze mic
Ga je ook spelen met loops edquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee ik ga live mixen, ondanks dat ik daar geen ervaring mee heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |