Dit.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Beach het volgende:
Prachtig hoe iedereen met zijn eigen bijdrage het zo samen laat komen tot dit succes
Zeker, iedere DJ heeft een eigen smaak.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Beach het volgende:
Prachtig hoe iedereen met zijn eigen bijdrage het zo samen laat komen tot dit succes
Ik denk dat we gewoon moeten pollen wat iedereen wil... vaste tijden of telksen switchen enzo...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zeker, iedere DJ heeft een eigen smaak.
Hoe zit het met vaste DJ's? Of is het wie het eerst komt, eerst maalt schema werk?
Die gaat gedraaid worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef Driepink het volgende:
heleof, hoe staat het ervoor met drokz ?
Ja er moeten sowieso meer shows inquote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon moeten pollen wat iedereen wil... vaste tijden of telksen switchen enzo...
en kijken of we bijv elke avond een korte live show kunnen doen... dat blijft ook boeien ipv enkel de muziek
Het is niet mijn favoriete plaat nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh, je vind het nummer niets zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |