Maakt niet uit, jij hebt betere radiostem en je kunt het beter.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
op dat tijdstip zal het waarschijnlijk eenmalig zijn, sorry daarvoor nog..
Nee klopt, ik moet er straks ook een iPod classic bij hebben, of de nieuwe touch, die zal wel 128gb krijgenquote:
ik gebruik mn ipod nooit.. hij staat IN mn wekker, en zo vaak gebruik ik die niet (lees 5 m stof)quote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee klopt, ik moet er straks ook een iPod classic bij hebben, of de nieuwe touch, die zal wel 128gb krijgen:)
als je hem opneemt draai je niet live hèquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen, ga morgen mijn show opnemen, en ga die dan live draaien tijdens mijn 2 uur, en dan ga ik in het 2e uur gewoon lekkere freakmuziek draaien
haha dan zet je zo je wekker met radio ONZ en wordt er niks uitgezondenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik gebruik mn ipod nooit.. hij staat IN mn wekker, en zo vaak gebruik ik die niet (lees 5 m stof)
DROKZ FT STEEN TERROR !!!!!!!!!!!!!!!!
ik draai mijn opname, livequote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
als je hem opneemt draai je niet live hè
Met Vdj kan je zo gemakkelijk streamen. Dat plaatje in de OP van mij laat dat zien. Die instellingen invullen, en dan starten. Lekker muziek draaien en de rest gaat vanzelfquote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
Moet ik met virtualDJ een stream afleveren? Kan het ook met iets anders? En wat voor streamfile moet je hebben?
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat ik vandaag meer dan 300 posts heb.
Nicequote:Op zondag 9 januari 2011 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat ik vandaag meer dan 300 posts heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |