Dit is net radio hello, net soms een ander liedje ertussendoorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat! Die kun je toch blijven luisteren, is leuk
quote:
Wel even leuk eigenlijk. Ookal ben ik niet zon fan van haarquote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
Current Song: Caro Emerald - Back It Up
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef Dagoduck het volgende:Je moet versie met crack downloaden :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of koop hem!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Download gewoon de gratis versie van VDJ, die kan ook broadcasten
Als ik dan een mic heb wil ik best in je uitzending komenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
beetje reclame kan geen kwaad, wordt een toffe en geile uitzending!
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
* Verzoek nummers voor mijn uitzending? PM, dan zet ik het erbij *
A.S ZONDAG 16 JAN GAAT FLIPPIEE LIVE KREUNEN IN DE UITZENDING VAN LINDSTRØM.
TUNE IN!
Heb ik gedaan..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je moet versie met crack downloaden :p
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |