Nee jong iedereen die op internet gaat moet gewoon automatisch gedwongen onz radio luisteren of niet danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten een OP hebben met: wie draait er nu + welke track enzo.
Ik draaide m vanmiddagquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Wie gaat Oasis - Wonderwall een keer draaien?
Dan zorg ik dat ik luister rond die tijdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik draaide m vanmiddag
Gister ook een keer gehoord
Ik draai m morgen Miss weer
Is al eens langsgeweest vandaag volgensm ijquote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
Wie gaat Oasis - Wonderwall een keer draaien?
Hello van Martin Solveig is nog helemaal niet langsgekomen, wie draait die evenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Is al eens langsgeweest vandaag volgensm ij
Print Screen,quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
ken iemand voor mij het plaatje verkleinen van de OP
want als ik het doe komt tie zwart uit
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hello van Martin Solveig is nog helemaal niet langsgekomen, wie draait die even?
14:30 uurquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik luister rond die tijd
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
ken iemand voor mij het plaatje verkleinen van de OP
want als ik het doe komt tie zwart uit
Pas maar op, ik doe het zoquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hello van Martin Solveig is nog helemaal niet langsgekomen, wie draait die even?
ik luister wel meequote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Zijn er straks om 12 uur trouwens nog wel mensen van plan om te luisteren of draai ik dan voor mijzelf?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |