hmm.. dan moet je ff rondvragen, misschien dat iemand hier ervaring mee heeft, ik heb hem zelf van murp..quote:
Ik heb hem al uit me set gehaald, kheb m nou wel gehoord.quote:
Hamaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als je wil janken moet je trust nemen idd
Ik ga morgen ff mic kopen, dan zal ik morgen ook eens wat leuks vertellenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Lindstorm heeft een goede radiostem ja. Ik totaal niet
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff mic kopen, dan zal ik morgen ook eens wat leuks vertellen
google: afbeelding verkleinenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je kunt het logo uit de op gebruiken en dan met programma comprimeren tot 60x60
Kende ik niet eensquote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
google: afbeelding verkleinen
werkt net zo makkelijk
ik heb zo'n ipod classic, ik heb zo'n vermoeden dat dit er dan niet op doet ?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb ik ook! Wel 192 bitrate staat er..
ik heb hem alquote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm.. dan moet je ff rondvragen, misschien dat iemand hier ervaring mee heeft, ik heb hem zelf van murp..
IPod classic heeft geen internetquote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb zo'n ipod classic, ik heb zo'n vermoeden dat dit er dan niet op doet ?
ik heb voorkeur dat jij dan ergens draait tussen 16-19quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Rivalo het volgende:
Lindstrom heeft mijn radioprogramma overgenomen zo te zien?
Naja, dan maar een vrijdagmiddag Weekendparty.
Dit jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nee hoor, op Vato na prima muziek
op dat tijdstip zal het waarschijnlijk eenmalig zijn, sorry daarvoor nog..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Rivalo het volgende:
Lindstrom heeft mijn radioprogramma overgenomen zo te zien?
Naja, dan maar een vrijdagmiddag Weekendparty.
Van Hello? Die niet in ieder geval zal volgende keer een andere draaien kwaliteit was heel matig.quote:
Maakt niet uit, jij hebt betere radiostem en je kunt het beter.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
op dat tijdstip zal het waarschijnlijk eenmalig zijn, sorry daarvoor nog..
Nee klopt, ik moet er straks ook een iPod classic bij hebben, of de nieuwe touch, die zal wel 128gb krijgenquote:
ik gebruik mn ipod nooit.. hij staat IN mn wekker, en zo vaak gebruik ik die niet (lees 5 m stof)quote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee klopt, ik moet er straks ook een iPod classic bij hebben, of de nieuwe touch, die zal wel 128gb krijgen:)
als je hem opneemt draai je niet live hèquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen, ga morgen mijn show opnemen, en ga die dan live draaien tijdens mijn 2 uur, en dan ga ik in het 2e uur gewoon lekkere freakmuziek draaien
haha dan zet je zo je wekker met radio ONZ en wordt er niks uitgezondenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik gebruik mn ipod nooit.. hij staat IN mn wekker, en zo vaak gebruik ik die niet (lees 5 m stof)
DROKZ FT STEEN TERROR !!!!!!!!!!!!!!!!
ik draai mijn opname, livequote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
als je hem opneemt draai je niet live hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |