Tnx voor de link en brb even doorbladerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Wilders heel erg close is met Israël, ik kan nu als een wild paard gaan zitten evangeliën maar dat is mij te Bankfurterig. Ik raad je aan eventjes een kijkje te nemen in dit topic: Wilders, een gefinancierd zionist?
Hier wordt het uitvoerig besproken.
Of misschien een wig drijven in de samenleving zoals nu al in Amerika gebeurd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wilders mag dan wel relatief nieuw zijn in de schijnwerpers, in Israël kennen ze hem al veel langerOok Wilders wordt gefinancierd door de gevestigde elite, wat ze met hem willen bereiken is mij alleen niet helemaal duidelijk, ik gok het vooralsnog maar op verdeling zaaien. Want als de burgers druk zijn met kibbelen onder elkaar blijft de corrupte kern (bankwezen) die oorzaak is van de meeste ellende buiten schot. Maar goed zoals ik al zei, dat is ook maar een gok.
Ok was een leuk topic ik ben weer helemaal bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Wilders heel erg close is met Israël, ik kan nu als een wild paard gaan zitten evangeliën maar dat is mij te Bankfurterig. Ik raad je aan eventjes een kijkje te nemen in dit topic: Wilders, een gefinancierd zionist?
Hier wordt het uitvoerig besproken.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Jumparound het volgende:
Met 2 partijen is je land natuurlijk veel makkelijker manupileerbaar
Ik vind het heel moeilijk om me daar bij voorbaat een voorstelling van te maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat ik overigens wil weten over Hitler is of jullie hem zouden vermoorden in 1930 met de kennis die je nu hebt? Natuurlijk zou niemand toendertijd gedacht kunnen hebben dat hij indirect 6 miljoen om het leven zou brengen. Ben benieuwd wat jullie zouden doen.
Nee, dat zou ik niet doen. Ik acht het goed mogelijk dat zelfs hij op andere gedachten gebracht had kunnen worden. Zijn charisma zou dan kunnen toegepast worden voor positieve zaken. Bovendien hebben de gevolgen van zijn daden wel gezorgd voor een breed spectrum aan ontwikkelingen. Let op: ik steun de ideologie totaal niet, ik zeg alleen dat het allemaal niet zo zwart-wit is als het soms lijkt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie allemaal zouden antwoorden op de vraag of je Hitler zou vermoorden als je hem in 1930 was tegengekomen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet doen. Ik acht het goed mogelijk dat zelfs hij op andere gedachten gebracht had kunnen worden. Zijn charisma zou dan kunnen toegepast worden voor positieve zaken. Bovendien hebben de gevolgen van zijn daden wel gezorgd voor een breed spectrum aan ontwikkelingen. Let op: ik steun de ideologie totaal niet, ik zeg alleen dat het allemaal niet zo zwart-wit is als het soms lijkt.
[..]
Nee, dat zou ik niet doen. Ik acht het goed mogelijk dat zelfs hij op andere gedachten gebracht had kunnen worden. Zijn charisma zou dan kunnen toegepast worden voor positieve zaken. Bovendien hebben de gevolgen van zijn daden wel gezorgd voor een breed spectrum aan ontwikkelingen. Let op: ik steun de ideologie totaal niet, ik zeg alleen dat het allemaal niet zo zwart-wit is als het soms lijkt.
niet, wederom... Kijk maar naar de US of A...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat sowieso.
En de vraag is hoe veel verandering je kunt krijgen met maar 2 partijen.
Zowel m'n internet als m'n toetsenbord en muis falen vandaag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Ik ben dronken, ik zie dubbel
!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Of misschien een wig drijven in de samenleving zoals nu al in Amerika gebeurd.
We missen alleen nog een regeringsformatie zoals in Belgie en de roep om een 2 partijen stelsel zal alleen maar groter worden. Met 2 partijen is je land natuurlijk veel makkelijker manupileerbaar
Helemaal mee eens, goeie theorie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
niet, wederom... Kijk maar naar de US of A...
hebben we nu al een links - rechts discussie binnen de huidige media... kan je je voorstellen hoe veel meer effect dat debat gaat hebben om het moment dat je ECHT praat van links en rechts?
Wie dan de media controleert heeft de echte macht...
Dat zeker. Maar dat zal in Nederland niet gebeuren , we zijn nog steeds het land van de zuiltjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Of misschien een wig drijven in de samenleving zoals nu al in Amerika gebeurd.
We missen alleen nog een regeringsformatie zoals in Belgie en de roep om een 2 partijen stelsel zal alleen maar groter worden. Met 2 partijen is je land natuurlijk veel makkelijker manupileerbaar
met de roep om vooral de PO kleiner te maken zaag je aan de belangrijkste pijler van een zuil, namelijk de Identiteit van de zuil in het algemeen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar dat zal in Nederland niet gebeuren , we zijn nog steeds het land van de zuiltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begin gewoon een complot te zien! Argh! somebody shoot me!!! ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
met de roep om vooral de PO kleiner te maken zaag je aan de belangrijkste pijler van een zuil, namelijk de Identiteit van de zuil in het algemeen...
Alleen al het feit dat een PO zelf geen nieuws meer mag brengen om dat het oneerlijke concurentie t.o.v. niet gesubsidieerde media zou zijn is al verdachtDas waar, daar begint het zagen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begin gewoon een complot te zien! Argh! somebody shoot me!!! ;-)
http://www.izb.nl/boekhandel/details.php?artikelID=269447quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef HyperViper het volgende:
Hitler is niet de enige verantwoordelijk voor wat er gebeurd is in de oorlog, sterker nog; Hitler werd ook gefinancierd en gemaakt. Dat is tegenwoordig ook het probleem met het erkennen van de bron van de ellende, mensen wijzen naar Bush en straffen hem af voor het beleid dat de denktanken achter hem bedenken, vervolgens zie je ze huilen bij een nieuwe president met exact diezelfde denktanken achter hem. Maar goed in de veronderstelling dat Hitler wel alleen verantwoordelijk is voor alles wat gebeurd is in die tijd en ik de consequenties van Hitler's beleid van tevoren wist zou ik hem wel kunnen vermoorden, niet om de andere mensen te redden maar om mijn eigen toekomst positief te beïnvloeden (in de veronderstelling dat de ellende dan achterwege blijft).
"In this life there's only two types my friend, those with loaded guns and those who eat shit 'til they're dead."
Die zijn er wel hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@bastard je kunt op het plaatje klikken voor details
offtopic
waarom zijn er geen buttons meer voor bijv. het editten van je posts?
Thanks, ga ik eens doen.. en tegenwoordig moet je met je muis naar rechts en dan verschijnen er buttons.. sja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@bastard je kunt op het plaatje klikken voor details
offtopic
waarom zijn er geen buttons meer voor bijv. het editten van je posts?
Het is dan ook een troltopic.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef Jumparound het volgende:
Wel frappant hoe het topic doodslaat nu de vermeende trollen geband zijn.
Och, en waarom zou er niet over gediscussieerd kunnen worden... Het zijn toch gevaren voor de samenleving?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het is dan ook een troltopic.Vergelijkbaar en even nietszeggend als "Drugsgebruiker richt slachting aan" openen in UVT/Space.
Van mij mag je discussieren...zelfs over hoe gevaarlijk de kleur rood wel niet is voor de samenleving.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Och, en waarom zou er niet over gediscussieerd kunnen worden... Het zijn toch gevaren voor de samenleving?
Inderdaad. Van mij mag er zelfs wel een slotje op dit topic. Komt toch niets boeiends meer uit voort.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het is dan ook een troltopic.Vergelijkbaar en even nietszeggend als "Drugsgebruiker richt slachting aan" openen in UVT/Space.
Oh.. gaan we nu weer een flame war beginnen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef Jumparound het volgende:
Oh mag dat wel van jouw
Vooral niet door die nietszeggende posts van onder andere jou persoon, J0kkebr0k
Hier heeft hij wel een punt.quote:No! I won't pay debt with a currency that's not backed by gold and silver!
Niet echt. Het maakt eigenlijk niet veel verschil. Die "debt" is de crux, niet welk betaal/ruilmiddel je zou gebruiken.quote:
True, mee eens. Mijn fout.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet echt. Het maakt eigenlijk niet veel verschil. Die "debt" is de crux, niet welk betaal/ruilmiddel je zou gebruiken.
niet als je gewoon OT kan reageren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. gaan we nu weer een flame war beginnen?
ik zit nu mobiel en kan die film niet afspelen, maar is juist de waarde van geld dat je het niet uit het niets kan toveren? goud en zilver zijn dermate zeldzaam dat je het als onderpand kan aanhouden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld olie of hout.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet echt. Het maakt eigenlijk niet veel verschil. Die "debt" is de crux, niet welk betaal/ruilmiddel je zou gebruiken.
Tenminste als je deze vriendelijke stem mag geloven:
Debt/schuld is de crux volgens de vriendelijke stemquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zit nu mobiel en kan die film niet afspelen, maar is juist de waarde van geld dat je het niet uit het niets kan toveren? goud en zilver zijn dermate zeldzaam dat je het als onderpand kan aanhouden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld olie of hout.
op het moment dat iemand meteorieten gaat ontginnen heb je grote kans dat ons hele financiele stelsel naar de knoppen gaat door een mogelijke massale toevoer van goud
Edit: ik las verkeerd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zit nu mobiel en kan die film niet afspelen, maar is juist de waarde van geld dat je het niet uit het niets kan toveren? goud en zilver zijn dermate zeldzaam dat je het als onderpand kan aanhouden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld olie of hout.
op het moment dat iemand meteorieten gaat ontginnen heb je grote kans dat ons hele financiele stelsel naar de knoppen gaat door een mogelijke massale toevoer van goud
oke, leesvoer voor onderweg! er is denk nog meer fout met goud dan aan olie!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Interessante topic reeks over goud: Goud #8: Gold bitches!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Interessante topic reeks over goud: Goud #8: Gold bitches!
Goede link.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Blandigan het volgende:
Mooie uitspraken deel 1:
"Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants but debt is the money of slaves."
Norm Franz, Money and Wealth in the New Millenium
If you don't trust gold, the only asset with a 6000 year old track record, do you trust the logic of taking a $1,000 pine tree, cutting it up, turning it to pulp, putting some ink on it, and then calling it one billion dollars?
-gebruikt door Gung Ho
De waarde van geld is juist dat je het uit het niets kan toveren; leningen en investeringen worden op deze manier mogelijk. Maar daar zit ook juist het probleem; de waarde van geld dat gebaseerd is op de kwantiteit beschikbare grondstoffen overstijgt regelmatig de werkelijke hoeveelheid grondstoffen. De huizenmarkt bubbel is daar een voorbeeld van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zit nu mobiel en kan die film niet afspelen, maar is juist de waarde van geld dat je het niet uit het niets kan toveren?
Ja natuurlijk is dat handig. Maar maar maar ... waarom mag en kan alleen een private instelling dat geld creëren. Waarom heeft een regering daar geen alleen recht op?!! Nu moet de regering rente betalen wat dubbel en dwars weer wordt doorberekend aan ons. Inflatie is daar inherent aan. In Money as Debt 2 wordt wel aangegeven dat als een regering wel zelf de boel in de hand heeft dat het land/regio floreert.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wolfraamstavenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, leesvoer voor onderweg! er is denk nog meer fout met goud dan aan olie!
kijk Money as Debt 2 nu maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef Jumparound het volgende:
ik zou zeggen omdat als je dit in handen geeft van de regering de lat nog lager is om begrotingstekorten weg te drukken...
Ik wil het antwoord op die vraag eigenlijk ook wel van jou wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat ik overigens wil weten over Hitler is of jullie hem zouden vermoorden in 1930 met de kennis die je nu hebt? Natuurlijk zou niemand toendertijd gedacht kunnen hebben dat hij indirect 6 miljoen om het leven zou brengen. Ben benieuwd wat jullie zouden doen.
Nou idd. Dat slaat helemaal nergens op. De daad van een gestoorde kun je op geen enkele manier voorkomen, het is een incident.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
En dan heb je Obama die opeens gaat van, "we moeten samen sterk staan"... Tegen wie?
Tegen de miljoenen "complotters" die precies doorhebben wat voor bankiermuppet hij is?
Opgeflikkerd met die kuddedieren.
zo kan ie wel weer..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
En dan heb je Obama die opeens gaat van, "we moeten samen sterk staan"... Tegen wie?
Tegen de miljoenen "complotters" die precies doorhebben wat voor bankiermuppet hij is?
Opgeflikkerd met die kuddedieren.
Nee maar het mag wel even normaal worden gecommuniceerd door je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat dan, te confronterend voor je?
Oh ja, natuurlijk, mensen mogen alle onafhankelijke informatiezoekers wel scharen onder het label "terrorist" en "complotdenker", maar te stellen dat juist dat labelende gedrag voor smerige kuddedieren is, mag dan weer niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee maar het mag wel even normaal worden gecommuniceerd door je.
Complotdenker vs smerige kuddedieren..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk, mensen mogen alle onafhankelijke informatiezoekers wel scharen onder het label "terrorist" en "complotdenker", maar te stellen dat juist dat labelende gedrag voor smerige kuddedieren is, mag dan weer niet?
Hopelijk zie je zelf de hypocrisie.
Dan nog hoef je niet te schelden lijkt me.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk, mensen mogen alle onafhankelijke informatiezoekers wel scharen onder het label "terrorist" en "complotdenker", maar te stellen dat juist dat labelende gedrag voor smerige kuddedieren is, mag dan weer niet?
Hopelijk zie je zelf de hypocrisie.
Heb je het er moeilijk mee jongen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Complotdenker vs smerige kuddedieren..
Mijn standpunt in deze discussie ken jij dus duidelijk niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heb je het er moeilijk mee jongen.. Daar zijn NSB-knoppen voor --> [ afbeelding ], daar weet je vast wel raad mee gezien je standpunt in deze discussie, leef je fockin' uit.
Ah juist ja. Want collectief uitgemaakt worden voor "terrorist" omdat je toevallig bewust bent van de feiten en een gevaar vormt voor de huidige fascistische achtergestelde middeleeuwse stand van zaken, is doodnormaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet te schelden lijkt me.
Reageer nou eens niet zo belachelijk overdreven. Bastard heeft gewoon gelijk hoor; er is geen reden om te schelden en met woorden als "smerige kuddedieren" te gaan strooien. Daar mag je een nettere uitdrukking voor vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah juist ja. Want collectief uitgemaakt worden voor "terrorist" omdat je toevallig bewust bent van de feiten en een gevaar vormt voor de huidige fascistische achtergestelde middeleeuwse stand van zaken, is doodnormaal natuurlijk.
Dat moeten we maar gewoon accepteren en zonder te schelden de greppel in worden gedreven om een kogel in ons achterhoofd te krijgen.
...
Wat is jouw standpunt, behalve het vuurtje aanwakkeren af en toe?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mijn standpunt in deze discussie ken jij dus duidelijk niet.
Dat valt na te lezen in dit topic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is jouw standpunt, behalve het vuurtje aanwakkeren af en toe?
Zeg inlikker, heb je ook nog iets inhoudelijks toe te voegen of kom je alleen je verbale diarree spuiten? Bastard heeft geen gelijk, smerige kuddedieren komt volledig tot zijn recht, vooral om de manier waarop zij eerlijke burgers benaderen. Het is een schande.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet zo belachelijk overdreven. Bastard heeft gewoon gelijk hoor; er is geen reden om te schelden en met woorden als "smerige kuddedieren" te gaan strooien. Daar mag je een nettere uitdrukking voor vinden.
Jij denkt dat er een andere consequentie dan rottende lijken in de greppel is, voor het creëren van een collectieve vijand in de vorm van mensen die een "gevaar" vormen voor de status quo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet zo belachelijk overdreven. Bastard heeft gewoon gelijk hoor; er is geen reden om te schelden en met woorden als "smerige kuddedieren" te gaan strooien. Daar mag je een nettere uitdrukking voor vinden.
Hebben we het nu over "de regering/overheid" of over de mensen die "van niks willen weten" dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zeg inlikker, heb je ook nog iets inhoudelijks toe te voegen of kom je alleen je verbale diarree spuiten? Bastard heeft geen gelijk, smerige kuddedieren komt volledig tot zijn recht, vooral om de manier waarop zij eerlijke burgers benaderen. Het is een schande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |