abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91206842
-flame- +note

[ Bericht 98% gewijzigd door Bastard op 12-01-2011 13:09:26 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_91206886
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hoezo ? :?
Hoppa en ik gingen al veel eerder op die serieuze vraag in hoor : Complotter richt slachting aan
Terwijl de rest het topic probeerde te verstieren.
Incluus Lavenderr zelf dus. En inderdaad, wij waren allang weer bon-topic voordat Lavenderr kwam.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:50:49 #203
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91206913
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:15 schreef Bastard het volgende:
Oh excuse me for asking a question hoor.. van vragen stellen is nooit iemand dommer geworden denk ik?
_O- :') (Sorry, ik moest lachen.)

En ja, ik wist ook wat een Patsy was, want ik heb dat zelfs een keer in een topic van jou uitgelegd :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:51:37 #204
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_91206959
-troll- note

[ Bericht 35% gewijzigd door Bastard op 12-01-2011 13:11:26 ]
zzz
pi_91207289
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef _Led_ het volgende:
Schitterend, we hadden eindelijk een on-topic discussie, Lavenderr komt als spuit elf ook eens om de hoek kijken, en het gemiep begint weer van voor af aan :{
Wat dacht je nou, toen we eindelijk weer on-topic waren ?"Laat ik eens reageren op een post van 10:46, dat is vast een goed idee !" ?
En met dit zinnetje geef je toe dat je wayyyy off topic aan het klieren was, samen met Hoppa :D
pi_91207470
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En met dit zinnetje geef je toe dat je wayyyy off topic aan het klieren was, samen met Hoppa :D
Is ook een kwaliteit, stug vol blijven houden dat wat je hebt gedaan eigenlijk helemaal niet ontzettend stom was. Maar, beste moderator met uw welbevinden, zullen we dan nu weer on-topic gaan?
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:04:53 #207
31101 _Led_
pi_91207495
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie allemaal zouden antwoorden op de vraag of je Hitler zou vermoorden als je hem in 1930 was tegengekomen.
Dan krijg je de bekende "Met de informatie die we nu achteraf hebben, ja, natuurlijk".
Het probleem is dat je die informatie pas achteraf hebt als 't geen optie meer is.
zzz
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:06:32 #208
31101 _Led_
pi_91207565
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat andere mensen het topic wayyyy-offtopic trokken terwijl jij ergens je roes uit lag te slapen.
Hadden we het net weer on-topic, wordt mevrouw wakker en begint weer even ouwe koeien uit de sloot te halen.
Kun je je niet even met een ander BNW-topic gaan bemoeien, of als dat geen optie is, op z'n minst zelf even een post maken die iets met het onderwerp te maken heeft ?
zzz
pi_91207659
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dan krijg je de bekende "Met de informatie die we nu achteraf hebben, ja, natuurlijk".
Het probleem is dat je die informatie pas achteraf hebt als 't geen optie meer is.
Bovendien, als ik Hitler in 1930 was tegengekomen dan was ik misschien wel keihard met hem meegelopen. Onmogelijk om daar nu in deze tijd over te oordelen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:12:23 #210
31101 _Led_
pi_91207790
Misschien was 't in 1930 nog wel een aardige, niet-zo-geradicaliseerde kerel.
zzz
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:12:58 #211
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91207813
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bovendien, als ik Hitler in 1930 was tegengekomen dan was ik misschien wel keihard met hem meegelopen. Onmogelijk om daar nu in deze tijd over te oordelen.
Daarbij kreeg hij dan misschien dankzij jou ineens heel andere plannen en ideeen. Misschien zou hij wel verliefd op je zijn geworden en jij op hem en zouden jullie daardoor strijders voor het homohuwelijk zijn geworden *;

Je weet het niet he :).
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:13:19 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91207830
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, dat andere mensen het topic wayyyy-offtopic trokken terwijl jij ergens je roes uit lag te slapen.
Hadden we het net weer on-topic, wordt mevrouw wakker en begint weer even ouwe koeien uit de sloot te halen.
Kun je je niet even met een ander BNW-topic gaan bemoeien, of als dat geen optie is, op z'n minst zelf even een post maken die iets met het onderwerp te maken heeft ?
LED, laatste waarschuwing voor je nu.. je blijft stoken, bezig blijft moderatie uit te lokken en bewust de boel aan het ondermijnen, kappen nu.
The truth was in here.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:14:19 #213
31101 _Led_
pi_91207862
Goddomme, ik probeer hier een on-topic discussie te houden maar ik word telkens onderbroken ! Lees nou eens even terug man !
zzz
pi_91207902
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef _Led_ het volgende:
Goddomme, ik probeer hier een on-topic discussie te houden maar ik word telkens onderbroken ! Lees nou eens even terug man !
Wie wind zaait.... ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2011 13:15:28 ]
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:16:20 #215
31101 _Led_
pi_91207956
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wie wind zaait.... ;)
Ah, de meneer die nog geen enkele on-topic post heeft geplaatst is er ook weer.
Waarom probeer je niet eens mee te doen ? Ga voor de gein ook eens in op de vraag van Kroketvulling ofzo.
zzz
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:16:39 #216
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91207965
Ach _Led_ heeft de waarheid in pacht, waren we allemaal maar even intelligent en zagen wij de wereld maar net zoals meneer _Led_ dat doet. Want immers alles wat buiten zijn wereldbeeld staat is debiel :)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:16:49 #217
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91207974
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef _Led_ het volgende:
Misschien was 't in 1930 nog wel een aardige, niet-zo-geradicaliseerde kerel.
Het is verder ook heel makkelijk om iets in een politicus te zien. hitler kwam ook op een zeer goed moment, wanneer duitsland eigenlijk economisch gezien op zijn zwakst was. Met hindsight bias kunnen we inderdaad stellen dat het een slechte man was, maar ik denk dat menig duitser welvarender zou willen zijn in die tijd.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:17:03 #218
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91207988
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach _Led_ heeft de waarheid in pacht, waren we allemaal maar even zo intelligent en zagen wij de wereld maar net zoals meneer _Led_ dat doet. Want immers alles wat buiten zijn wereldbeeld gaat is debiel :)
Eehr ontopic ofzo?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:18:06 #219
31101 _Led_
pi_91208024
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het is verder ook heel makkelijk om iets in een politicus te zien. hitler kwam ook op een zeer goed moment, wanneer duitsland eigenlijk economisch gezien op zijn zwakst was. Met hindsight bias kunnen we inderdaad stellen dat het een slechte man was, maar ik denk dat menig duitser welvarender zou willen zijn in die tijd.
Als in de jaren dertig iemand 'm had willen vermoorden om de dood van 6 miljoen mensen te voorkomen, had ik die waarschijnlijk ook voor gek verklaard.
zzz
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:18:29 #220
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_91208039
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie allemaal zouden antwoorden op de vraag of je Hitler zou vermoorden als je hem in 1930 was tegengekomen.

Denk het niet, als ik nu in 1930 zou leven zou ik god op mn blote knieen danken dat ik werk zou kunnen krijgen met het aanleggen van snelwegen of het opbouwen van zware industrie...
We hebben het natuurlijk nog over 1.000.000 mark voor een brood, lege winkels en een tot op het bot verrotte economie...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_91208042
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ah, de meneer die nog geen enkele on-topic post heeft geplaatst is er ook weer.
Waarom probeer je niet eens mee te doen ? Ga voor de gein ook eens in op de vraag van Kroketvulling ofzo.
Ik praat niet tegen voedsel ;)
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:20:56 #222
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91208143
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb nu eindelijk alles gelezen en ik kan niet anders dan je gelijk geven :).

En nee beste Bastard, dat zeg ik niet omdat _Led_ toevallig mijn vriendje is, want als ik niet vind dat hij gelijk heeft, zeg ik dat ook altijd tegen hem. (Voordat je weer allerlei onzin, die ik niet bedoel en niet schrijf, bij mijn post gaat fantaseren.)
pi_91208192
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Daarbij kreeg hij dan misschien dankzij jou ineens heel andere plannen en ideeen. Misschien zou hij wel verliefd op je zijn geworden en jij op hem en zouden jullie daardoor strijders voor het homohuwelijk zijn geworden *;

Je weet het niet he :).
Uhm... Nee, maar nu word je wel heel vrijpostig. Ik val namelijk niet op snorren (ook niet bij verwijfde types met een moeder-complex). Ik ben meer een borsten-mens.

Hoe dan ook, het is onmogelijk om te voorspellen wat eenieder zou doen wanneer hij 80 jaar terugleefde in die tijd. Dat is net zo onzinnig als roepen dat Cruyff ook nu nog een topvoetballer zou zijn.

Verder vind ik de manier waarop Led hier wordt belaagd ronduit schandalig en vind ik het treurig dat de moderators het niet voor hem opnemen i.p.v. eenieder zijn gang te laten gaan. Hij maakt een hele terechte opmerking naar Lavenderr en doet daarmee zelfs moeite om on-topic te blijven. Maar ik zal hiervoor ook wel weer een berisping krijgen, want oeioeioei.
pi_91208261
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik heb nu eindelijk alles gelezen en ik kan niet anders dan je gelijk geven :).

En nee beste Bastard, dat zeg ik niet omdat _Led_ toevallig mijn vriendje is, want als ik niet vind dat hij gelijk heeft, zeg ik dat ook altijd tegen hem. (Voordat je weer allerlei onzin, die ik niet bedoel en niet schrijf, bij mijn post gaat fantaseren.)
Kom jij ook even gezellig olie op het vuur gooien! :Y
pi_91208456
Hitler is niet de enige verantwoordelijk voor wat er gebeurd is in de oorlog, sterker nog; Hitler werd ook gefinancierd en gemaakt. Dat is tegenwoordig ook het probleem met het erkennen van de bron van de ellende, mensen wijzen naar Bush en straffen hem af voor het beleid dat de denktanken achter hem bedenken, vervolgens zie je ze huilen bij een nieuwe president met exact diezelfde denktanken achter hem. Maar goed in de veronderstelling dat Hitler wel alleen verantwoordelijk is voor alles wat gebeurd is in die tijd en ik de consequenties van Hitler's beleid van tevoren wist zou ik hem wel kunnen vermoorden, niet om de andere mensen te redden maar om mijn eigen toekomst positief te beïnvloeden (in de veronderstelling dat de ellende dan achterwege blijft).

"In this life there's only two types my friend, those with loaded guns and those who eat shit 'til they're dead."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')