Mee eens, zal ik niet meer doenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Hansch!
Waarom deed jij "Janneke" ??
Enneh, niet handig als je SlamFM-platen post hier. Ik denk steeds "huh, die plaat hoor ik helemaal niet!"
Wat lief!quote:Op zondag 9 januari 2011 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens, zal ik niet meer doen.
Janneke!!. Blij om je te zien. Vandaar de -
-.
HOI DUCK !.
quote:
Bokko specialquote:
Dit jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef ScottTracy het volgende:
Domme wijven, ik zou dr al niet meer hoeven
Nouja, wie weet kwam het precies op het verkeerde moment....quote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit ja
Vrouwen genoeg op de wereld, die net wat meer fatsoen hebben
Ze was net wakker, goed excuusquote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, wie weet kwam het precies op het verkeerde moment....
(beroepsdeformatie)
Heb je dan ook zo'n Noorse trui aanquote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Evertjan het volgende:
lekker de hele middag schaatsen kijken op de bank met warme choco
Ik ben nu verse eiersalade aan t maken en ga vanmiddag lekker met vriendinnetje op de bank hangen en buikdansshow-dvdregistratie kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Evertjan het volgende:
lekker de hele middag schaatsen kijken op de bank met warme choco
Oho, verse eiersaladequote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben nu verse eiersalade aan t maken en ga vanmiddag lekker met vriendinnetje op de bank hangen en buikdansshow-dvdregistratie kijken
Eiersaladequote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oho, verse eiersaladeJammie! Ik ga straks maar eens wat studiewerkzaamheden verrichten, niet zo spannend dus.
Vogelvoer.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Don't worry, ik zal t niet door je strot duwen
Maarreh... wat eet jij dan heel graag?
Gooi je er nog iets speciaals doorheen? Of gewoon ei, peper en zout..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben nu verse eiersalade aan t maken en ga vanmiddag lekker met vriendinnetje op de bank hangen en buikdansshow-dvdregistratie kijken
Ik beetje kerrie denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 13:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gooi je er nog iets speciaals doorheen? Of gewoon ei, peper en zout..
Ik vermoed dat ie buiten bedoelt terwijl ze naar de thermostaat binnen vragenquote:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie buiten bedoelt terwijl ze naar de thermostaat binnen vragen
Wat zij zegt!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:17 schreef CindieY het volgende:
Lekker nummer trouwens van Vampire Weekend, had em nog niet eerder gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef Bol_Wan het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Whehe, hoe kom je daar nou weer opquote:Op zondag 9 januari 2011 14:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben ergens achtergekomen, als je hier veel achter elkaar post en mensen waarderen wat je zegt ben je een Hans kloon, post je veel achter elkaar en zeg je niks zinnigs, ben je een Dago-kloon![]()
zomaar een gedachte..
omdat ik een paar dingen achter elkaar wilde typen, maar dat liet omdat ik dan een Dago-kloon zou worden.. Maar toen kwam die gedachte dus doorquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
omdat ik een paar dingen achter elkaar wilde typen, maar dat liet omdat ik dan een Dago-kloon zou worden.. Maar toen kwam die gedachte dus doorZondag he..
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef CindieY het volgende:
[..]Maar er zit wel wat in, ja. Och, ik waardeer wat je typt hoor, dus ga je gang, Hans-kloon
Typische vrouw, om de 2 minuten verandert ze van meningquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
omdat ik een paar dingen achter elkaar wilde typen, maar dat liet omdat ik dan een Dago-kloon zou worden.. Maar toen kwam die gedachte dus doorZondag he..
Neuh, jij post meestal zinnig, maar dat wat ik quotte was onzinnig.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Typische vrouw, om de 2 minuten verandert ze van mening
een blijking van enthousiamse en waardering, allesbehalve onzinning. Misschien streelt het je ego een beetjequote:Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, jij post meestal zinnig, maar dat wat ik quotte was onzinnig.
Nou vooruit maar weer, Dago-kloon Hans-kloonquote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
een blijking van enthousiamse en waardering, allesbehalve onzinning. Misschien streelt het je ego een beetje
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer, Dago-kloon Hans-kloon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik heb 5 destijds helemaal grijs gedraaid. Wat een heerlijke tracks waren datquote:Op zondag 9 januari 2011 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Tiësto - In Search Of Sunrise 6 weer uit de kast gepakt, wat een relaxte cd is dat
Ik heb 1,2,3,6 en 7quote:Op zondag 9 januari 2011 15:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb 5 destijds helemaal grijs gedraaid. Wat een heerlijke tracks waren dat
WOOHOOOO ik ben de bestequote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent me voor! WOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO!
ISOS4quote:Op zondag 9 januari 2011 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Tiësto - In Search Of Sunrise 6 weer uit de kast gepakt, wat een relaxte cd is dat
3FM.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef purplerose het volgende:
goedemiddaaaaaaaaaaaaaag liefjes!!
waar moet ik luisteren? 3fm, kx, kinkfm
3fm it isquote:
Hallo!quote:
Beetje afwisseling is ook wel leukquote:Op zondag 9 januari 2011 15:46 schreef justmattie het volgende:
Maakt niet uit, de meeste RHCP nummers zijn wel lekker
quote:
Eens, ik had dat net ook al met de Handsome Poets. Ja, leuke band, leuk liedje, eigenlijk ook wel logisch gezien het telefoongesprek maar die hebben we eerder vandaag ook al gehoord.quote:
Mee eens. Maar als het een aardige plaat is, stoor ik me er niet aanquote:
En nu een beetje brakquote:Op zondag 9 januari 2011 15:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja hoor..
gister een gezellig verjaardagsfeestje gehouden
dies 30 jaar oudquote:
helemaal niet .. rustig aan gedaan ..quote:Op zondag 9 januari 2011 15:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als het een aardige plaat is, stoor ik me er niet aan
[..]
En nu een beetje brak?
Dat maakt voor mij de MT50 vandaag de dag zo interessant. Nieuwsberichten, reclames en dergelijke zijn opeens aanleiding geworden om dat 'ene vergeten liedje' toch maar weer te downloaden en opeens staan ze hoog in de lijsten. Dat zag je vroeger bijna nooit.quote:
Ik dacht dat er alleen maar nieuwe muziek in stond..quote:
dan ging iedereen weer die cd kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij de MT50 vandaag de dag zo interessant. Nieuwsberichten, reclames en dergelijke zijn opeens aanleiding geworden om dat 'ene vergeten liedje' toch maar weer te downloaden en opeens staan ze hoog in de lijsten. Dat zag je vroeger bijna nooit.
Wat heb je zoal voor ''moois'' gekregenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
helemaal niet .. rustig aan gedaan ..
alleen is de inspiratie voor het zoeken naar een cadautje helemaal op bij m'n vrienden
Maar dan duurt het veuuul langer voor zoiets weer in zo'n toplijst komtquote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen maar nieuwe muziek in stond..
een mandje vol met chocolade ( .ze willen me dik hebbenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat heb je zoal voor ''moois'' gekregen
ja dat is ook waar..quote:Op zondag 9 januari 2011 15:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar dan duurt het veuuul langer voor zoiets weer in zo'n toplijst komtInternet maakt het zoveel makkelijker en sneller om aan muziek te komen.
Dat weet ik toch nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Het gaat toch om de verkoopcijfers, niet om de nieuwigheid
ik vier het geeneens want mijn vrienden zijn er nooit in de zomerquote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
helemaal niet .. rustig aan gedaan ..
alleen is de inspiratie voor het zoeken naar een cadautje helemaal op bij m'n vrienden
Dan moet je een andere zender opzoeken. En dus ook een ander topic.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nietIk luister nooit MT50, het grootste gedeelte is kutmuziek..
Who needs enemy'squote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
een mandje vol met chocolade ( .ze willen me dik hebbendenk ik ). en 3 film dvds ( ik download, en dat weten ze
).. en een paar fljes jilzz en desperados .... opzich wel lekker.. maar wanneer moet ik dat allemaal opdrinken
op vakantie zeker?..quote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik vier het geeneens want mijn vrienden zijn er nooit in de zomer
Nu kun je hen weer uitnodigen voor een feestje om die Jilzz en Desperados op te drinkenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
een mandje vol met chocolade ( .ze willen me dik hebbendenk ik ). en 3 film dvds ( ik download, en dat weten ze
).. en een paar fljes jilzz en desperados .... opzich wel lekker.. maar wanneer moet ik dat allemaal opdrinken
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je een andere zender opzoeken. En dus ook een ander topic.
Doei.
en een leuke kaart..quote:
ja slim hequote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nu kun je hen weer uitnodigen voor een feestje om die Jilzz en Desperados op te drinken
Slimme vrienden
uhuhquote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
op vakantie zeker?..
ik doe het wel.. wel gezellig.. maar iedereen praatte door elkaar heen... kon ik het niet goed volgen
Hoe jong ben je geworden danquote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
en een leuke kaart..![]()
had met leeftijd te maken.. vinden ze leuk.. ik ben de oudste in onze groep.. maar goed wat zegt leeftijd
ik heb het ook een week later gedaanquote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
uhuhen om het dan een maand later te vieren vind ik ook weer zo raar
een week later kan nog wel
Ik kreeg vorig jaar een hoop dvd's. Nadat ik ze uitgepakt had, kwamen van alle kanten de vraag: Mag ik die en die eens lenen?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nu kun je hen weer uitnodigen voor een feestje om die Jilzz en Desperados op te drinken
Slimme vrienden
doet er niet toequote:
Slimme vriendenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een hoop dvd's. Nadat ik ze uitgepakt had, kwamen van alle kanten de vraag: Mag ik die en die eens lenen?
Omdat ik MT50 nooit luister?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je een andere zender opzoeken. En dus ook een ander topic.
Doei.
Geweldigquote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een hoop dvd's. Nadat ik ze uitgepakt had, kwamen van alle kanten de vraag: Mag ik die en die eens lenen?
nooit gedacht om met elkaar samen een kado te kopen voor iemand ?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geweldig
Bij onze groep is het alleen over en weer geven van enveloppen met geld
Whehe, dat was hier vroeger altijd zoquote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geweldig
Dat bij ons ook nog nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geweldig
Maar tijdens andere programma's draaien ze die muziek niet allemaal achter elkaarquote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, omdat 90% van de MT50-muziek 3FM-muziek is. Daarom
Jawel, alleen het komt er nooit van of er is geen inspiratiequote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
nooit gedacht om met elkaar samen een kado te kopen voor iemand ?
da's miss wel het handigste jaquote:Op zondag 9 januari 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat bij ons ook nog niet
Gewoon portemonnee trekken; Hier heb je je geld
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jawel, alleen het komt er nooit van of er is geen inspiratie
Heb je een andere UIquote:
Een andere 'UI'quote:
zou het maar doen, je meurt door me laptop heen gewoon!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:11 schreef justmattie het volgende:
Ik zou 2 uurtjes terug al douchen. Dat ga ik nu eerst maar even doen denk ik.
ja..quote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Usericon
ik heb gehad met die frank.. ik luister deze hele week niet naar de frank en sander showquote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef purplerose het volgende:
Iedereen al benieuwd naar de vrouwvriendelijke coen en sander/frank show?
En bedankt hequote:Op zondag 9 januari 2011 16:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
zou het maar doen, je meurt door me laptop heen gewoon!
gelukkig is er nog geen smellovision want ik meur ook rijpquote:
Het is weekendquote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
gelukkig is er nog geen smellovision want ik meur ook rijp![]()
Twentse dames zijn best geweldigquote:
Vóór SR 4 maanden niet gedraaid, toen tijdens SR tijdens TOPSR en nu twee keer op 1 dagquote:
Binnen 2.5 uur nog welquote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vóór SR 4 maanden niet gedraaid, toen tijdens SR tijdens TOPSR en nu twee keer op 1 dag
ik heb ze allebei de keren gemistquote:
Wees blijquote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb ze allebei de keren gemist
Qft. Alles Neu ook welquote:
haus am see vind ik toch best kek heurquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:08 schreef CindieY het volgende:
Ik verlang nu echt naar de zomer, lekker urenlang buiten chillen in ons zwembad, overdag met muziek op de achtergrond, 's avonds met vrienden en een biertjes en wijntjes
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:14 schreef justmattie het volgende:
Zomer
Lekker voor of achter huis bij het water zitten (net of er wind staat), lang buiten zitten, biertje op het terras, vrouwen in zomerse outfits![]()
Bedankt voor je inbreng die leidt tot boeiende gesprekkenquote:
Heb je ons de groetjes gedaan? Dan niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef Paul het volgende:
Heeft niemand mij gehoord bij Timur vanmiddag?
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:56 schreef Paul het volgende:
Ik was net weer bij Timur in de show met een mama Appelsapje
aha.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tissue?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Montell Jordan
Get It On Tonite
zondag 09-01-2011 17:54
maandag 27-09-2010 18:43
donderdag 09-09-2010 14:15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Montell Jordan
Get It On Tonite
zondag 09-01-2011 17:54
maandag 27-09-2010 18:43
donderdag 09-09-2010 14:15Dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zegt toch dat ze hem nooit op de radio heeft gehoord! / dat hij nooit wordt gedraaid, dat wou ik even ver(ont)krachten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik vind het niet erg.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:01 schreef Evertjan het volgende:
gaat slecht met 3FM sterblokken zijn of heel kort of er is helemaal geen reclame
Je snapt volgens mij niet wat ie nou probeert te zeggenquote:
Dat het slecht gaat met 3FM, omdat niemand investeert in reclame?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je snapt volgens mij niet wat ie nou probeert te zeggen
En jij vindt dat niet erg?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat het slecht gaat met 3FM, omdat niemand investeerdt in reclame?
Komt wel weer goedquote:
En je moet niet zo snel quoten, want dan heb ik geen tijd om mijn schrijffouten te verbeteren.quote:
Die moet je gewoon niet makenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En je moet niet zo snel quoten, want dan heb ik geen tijd om mijn schrijffouten te verbeteren.
K-u-D muziek. Zoutloos. Inspiratieloos. Crap. Bagger. Rommel, etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |