SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef Bol_Wan het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Whehe, hoe kom je daar nou weer opquote:Op zondag 9 januari 2011 14:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben ergens achtergekomen, als je hier veel achter elkaar post en mensen waarderen wat je zegt ben je een Hans kloon, post je veel achter elkaar en zeg je niks zinnigs, ben je een Dago-kloon![]()
zomaar een gedachte..
omdat ik een paar dingen achter elkaar wilde typen, maar dat liet omdat ik dan een Dago-kloon zou worden.. Maar toen kwam die gedachte dus doorquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
omdat ik een paar dingen achter elkaar wilde typen, maar dat liet omdat ik dan een Dago-kloon zou worden.. Maar toen kwam die gedachte dus doorZondag he..
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef CindieY het volgende:
[..]Maar er zit wel wat in, ja. Och, ik waardeer wat je typt hoor, dus ga je gang, Hans-kloon
Typische vrouw, om de 2 minuten verandert ze van meningquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
omdat ik een paar dingen achter elkaar wilde typen, maar dat liet omdat ik dan een Dago-kloon zou worden.. Maar toen kwam die gedachte dus doorZondag he..
Neuh, jij post meestal zinnig, maar dat wat ik quotte was onzinnig.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Typische vrouw, om de 2 minuten verandert ze van mening
een blijking van enthousiamse en waardering, allesbehalve onzinning. Misschien streelt het je ego een beetjequote:Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, jij post meestal zinnig, maar dat wat ik quotte was onzinnig.
Nou vooruit maar weer, Dago-kloon Hans-kloonquote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
een blijking van enthousiamse en waardering, allesbehalve onzinning. Misschien streelt het je ego een beetje
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer, Dago-kloon Hans-kloon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik heb 5 destijds helemaal grijs gedraaid. Wat een heerlijke tracks waren datquote:Op zondag 9 januari 2011 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Tiësto - In Search Of Sunrise 6 weer uit de kast gepakt, wat een relaxte cd is dat
Ik heb 1,2,3,6 en 7quote:Op zondag 9 januari 2011 15:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb 5 destijds helemaal grijs gedraaid. Wat een heerlijke tracks waren dat
WOOHOOOO ik ben de bestequote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent me voor! WOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO!
ISOS4quote:Op zondag 9 januari 2011 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Tiësto - In Search Of Sunrise 6 weer uit de kast gepakt, wat een relaxte cd is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |