Slimme vriendenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een hoop dvd's. Nadat ik ze uitgepakt had, kwamen van alle kanten de vraag: Mag ik die en die eens lenen?
Omdat ik MT50 nooit luister?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je een andere zender opzoeken. En dus ook een ander topic.
Doei.
Geweldigquote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een hoop dvd's. Nadat ik ze uitgepakt had, kwamen van alle kanten de vraag: Mag ik die en die eens lenen?
nooit gedacht om met elkaar samen een kado te kopen voor iemand ?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geweldig
Bij onze groep is het alleen over en weer geven van enveloppen met geld
Whehe, dat was hier vroeger altijd zoquote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geweldig
Dat bij ons ook nog nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geweldig
Maar tijdens andere programma's draaien ze die muziek niet allemaal achter elkaarquote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, omdat 90% van de MT50-muziek 3FM-muziek is. Daarom
Jawel, alleen het komt er nooit van of er is geen inspiratiequote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
nooit gedacht om met elkaar samen een kado te kopen voor iemand ?
da's miss wel het handigste jaquote:Op zondag 9 januari 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat bij ons ook nog niet
Gewoon portemonnee trekken; Hier heb je je geld
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jawel, alleen het komt er nooit van of er is geen inspiratie
Heb je een andere UIquote:
Een andere 'UI'quote:
zou het maar doen, je meurt door me laptop heen gewoon!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:11 schreef justmattie het volgende:
Ik zou 2 uurtjes terug al douchen. Dat ga ik nu eerst maar even doen denk ik.
ja..quote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Usericon
ik heb gehad met die frank.. ik luister deze hele week niet naar de frank en sander showquote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef purplerose het volgende:
Iedereen al benieuwd naar de vrouwvriendelijke coen en sander/frank show?
En bedankt hequote:Op zondag 9 januari 2011 16:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
zou het maar doen, je meurt door me laptop heen gewoon!
gelukkig is er nog geen smellovision want ik meur ook rijpquote:
Het is weekendquote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
gelukkig is er nog geen smellovision want ik meur ook rijp![]()
Twentse dames zijn best geweldigquote:
Vóór SR 4 maanden niet gedraaid, toen tijdens SR tijdens TOPSR en nu twee keer op 1 dagquote:
Binnen 2.5 uur nog welquote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vóór SR 4 maanden niet gedraaid, toen tijdens SR tijdens TOPSR en nu twee keer op 1 dag
ik heb ze allebei de keren gemistquote:
Wees blijquote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb ze allebei de keren gemist
Qft. Alles Neu ook welquote:
haus am see vind ik toch best kek heurquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:08 schreef CindieY het volgende:
Ik verlang nu echt naar de zomer, lekker urenlang buiten chillen in ons zwembad, overdag met muziek op de achtergrond, 's avonds met vrienden en een biertjes en wijntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |