Dit jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef ScottTracy het volgende:
Domme wijven, ik zou dr al niet meer hoeven
Nouja, wie weet kwam het precies op het verkeerde moment....quote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit ja
Vrouwen genoeg op de wereld, die net wat meer fatsoen hebben
Ze was net wakker, goed excuusquote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, wie weet kwam het precies op het verkeerde moment....
(beroepsdeformatie)
Heb je dan ook zo'n Noorse trui aanquote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Evertjan het volgende:
lekker de hele middag schaatsen kijken op de bank met warme choco
Ik ben nu verse eiersalade aan t maken en ga vanmiddag lekker met vriendinnetje op de bank hangen en buikdansshow-dvdregistratie kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Evertjan het volgende:
lekker de hele middag schaatsen kijken op de bank met warme choco
Oho, verse eiersaladequote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben nu verse eiersalade aan t maken en ga vanmiddag lekker met vriendinnetje op de bank hangen en buikdansshow-dvdregistratie kijken
Eiersaladequote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oho, verse eiersaladeJammie! Ik ga straks maar eens wat studiewerkzaamheden verrichten, niet zo spannend dus.
Vogelvoer.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Don't worry, ik zal t niet door je strot duwen
Maarreh... wat eet jij dan heel graag?
Gooi je er nog iets speciaals doorheen? Of gewoon ei, peper en zout..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben nu verse eiersalade aan t maken en ga vanmiddag lekker met vriendinnetje op de bank hangen en buikdansshow-dvdregistratie kijken
Ik beetje kerrie denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 13:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gooi je er nog iets speciaals doorheen? Of gewoon ei, peper en zout..
Ik vermoed dat ie buiten bedoelt terwijl ze naar de thermostaat binnen vragenquote:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie buiten bedoelt terwijl ze naar de thermostaat binnen vragen
Wat zij zegt!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:17 schreef CindieY het volgende:
Lekker nummer trouwens van Vampire Weekend, had em nog niet eerder gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |