Nee, Samzz moet en doet helemaal niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
ow, moet samzz peurac plezieren? Sterkte samzz
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk omdat je me niet kent.
ik denk eerder andersomquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
ow, moet samzz peurac plezieren? Sterkte samzz
Jawel, gezellig doen met mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Samzz moet en doet helemaal niks
Tieten bots voor mijn ogenquote:
Oh ja! En daimtaart eten.quote:
Je mag wel lulballenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! En daimtaart eten.
Of wil je liever die kutballen?
Ik vind die kutballen best lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! En daimtaart eten.
Of wil je liever die kutballen?
Dan gaan wij morgen 100% daimtaart etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind die kutballen best lekkeromg hoe fout kun je klinken
En de daimtaart ken ik heul niet!
Wat zijn lulballen?quote:
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.quote:
Die jongen heeft ernstig tips nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.
Ja het gaat morgen zo moeilijk worden voor ons hem te weerstaan hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.
Ik denk niet dat hij zover komt dat hij ze nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die jongen heeft ernstig tips nodig.
Jij bent gewoon een slet, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Kreator het volgende:
Bij mij gaat het tegenwoordig vanzelf. Mijn kwaliteiten gaan mij voor in het roddelcircuit en de aanbiedingen volgen.
Ik zei toch dat die ballenbak ranzig was.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na zoveel opgebouwde sexuele spanning zal het inderdaad wel een losse flodder worden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die ballenbak ranzig was.
...en daar ook nog 720km voor rijden hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
Maar ff serieus, je gaat als man toch alleen maar met 2 chicks op zaterdag als je er minstens een door het matras wil trekken. Dus Peurac, op wie zet je in?
Daar eindigen alle mannen die een blauwtje gelopen hebben, om hun verdriet weg te sjorren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij komt er ook altijd in?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na zoveel opgebouwde sexuele spanning zal het inderdaad wel een losse flodder worden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daar ook nog 720km voor rijden hè.
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ik weet dat het niet voor mij is, ik ben pas later bij het plan betrokken
Ach, hij rijdt toch al 720km, kan hij vast nog wel een stukje omrijden voor jou hoor CL!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.
Ja is vraag me af of ik wel kan slapen vanavond, het is net de avond voor sinterklaas!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.
kom je morgen achterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan wij morgen 100% daimtaart eten
[..]
Wat zijn lulballen?
Neem je traangas mee Samzz!quote:
welke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reageer even op de belangrijke posts, vrind.
Ik zou gewoon je paard meenemen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heb ik meer aan een shotgun?
Die over het daadwerkelijke wat en waarom jij naar de Ikea gaat.quote:
Die moet in de kennelquote:
Omdat ik iets wil wat ze alleen daar of in Barendrecht hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die over het daadwerkelijke wat en waarom jij naar de Ikea gaat.
Ze hebben het daar over honden, er staat niks over paarden ja!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij reageert Peu alleen op mensen waar hij denkt overheen te kunnen Krea.
Is toch ook een huisdier?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben het daar over honden, er staat niks over paarden ja!
Als er niet specifiek huisdier staat, gaat Rio gewoon meequote:
Maar Rio past niet in mijn autoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er niet specifiek huisdier staat, gaat Rio gewoon mee
neem je kat gewoon mee en laat die los op de banken en beddenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar Rio past niet in mijn autoen ik heb geen trekhaak
Mijn kat en de auto, dat is geen goed ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neem je kat gewoon mee en laat die los op de banken en bedden
Je hebt toch een dak of nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar Rio past niet in mijn autoen ik heb geen trekhaak
max 50kg draaggewichtquote:
Denken is wel vaker een probleem, Klu.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij reageert Peu alleen op mensen waar hij denkt overheen te kunnen Krea.
Ohquote:
Dat gok ik wel, +/- 1200kgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh
Volgens mij weegt mijn paard nog meer dan jouw auto
Niet alleen het denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denken is wel vaker een probleem, Klu.
Nee, zo zwaar is Rio nietquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
FF eten halen en bereiden met J-K![]()
Ohja, MissB, je pakketje is klaar
Oeh, straks een lekkere salamipizza waar ik helemaal geen zin in heb.quote:
Ik heb liever pizza dan patatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh, straks een lekkere salamipizza waar ik helemaal geen zin in heb.
En dan nog zeggen dat je geen 86 keer per week italiaans eet.quote:
Ik heb net een nieuw boek gekregen: "Hongaarse specialiteiten".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef Kluts het volgende:
En dan nog zeggen dat je geen 86 keer per week italiaans eet.
hoest met minipuber?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik sla de warme maaltijd maar over vandaag.
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.quote:
ja, gaat prima, heerlijk tijdens een vergadering een sprint naar het toilet moeten trekken.. en me achteraf echt afvragen waarom ik uberhaupt die kant op gegaan was.. Maar nu ik thuis ben gaat het eigenlijk helemaal prima en voel ik me weer goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.
Hoe is het met jou dan, de dag een beetje overleefd?
Ah da's naar ja. Maar gelukkig nu iets beter dus. Nog wilde weekendplannen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, gaat prima, heerlijk tijdens een vergadering een sprint naar het toilet moeten trekken.. en me achteraf echt afvragen waarom ik uberhaupt die kant op gegaan was.. Maar nu ik thuis ben gaat het eigenlijk helemaal prima en voel ik me weer goedDenk dat het weekend eraan komt
eeeeeeeh, nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's naar ja. Maar gelukkig nu iets beter dus. Nog wilde weekendplannen?
Oh, fijn dat het iets beter gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.
Hoe is het met jou dan, de dag een beetje overleefd?
Ja kun je een beetje uitzieken he en het weekend erop wild doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeeeh, nee, eigenlijk nietprima dus!
Dat is een mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kun je een beetje uitzieken he en het weekend erop wild doen.
Oh is dat aan leeftijd gebonden ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid jamaar ik denk dat ik gewoon lekker relaxed aan blijf doen.. Dat wilde allemaal, ben geen 16 meer
Top gearquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
Back!
Zal ik vanavond PotC gaan kijken of de Top Gear Bolivia special?
Die heb wel al drie keer gezien...quote:
Niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid jamaar ik denk dat ik gewoon lekker relaxed aan blijf doen.. Dat wilde allemaal, ben geen 16 meer
The Mask of Zorro dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb wel al drie keer gezien.../care. Top Gear it is! Of toch PotC, want Johnny?
De moeilijke keuzes in het leven
quote:
Komt the Mask of Zorro erop?quote:
Maar, maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We mogen niet meer wild doen Q
Ja op rtl 5 om half negen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt the Mask of Zorro erop?
Godver, maak het even nog moeilijker
Je kan ook geen tv kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt the Mask of Zorro erop?
Godver, maak het even nog moeilijker
Timecop it is for mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op rtl 5 om half negen.
en op rtl 7 Timecop.
Accepteer nu eens dat je oud wordtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die laatste boeit me nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op rtl 5 om half negen.
en op rtl 7 Timecop.
Er mag wel meer niet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Accepteer nu eens dat je oud wordt
Hij kan wel goed dansenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zorro, dat vind ik pas een suffe held. Gemaskerde kasthomo!
Echt welquote:
Ang3l houdt van hem!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zorro, dat vind ik pas een suffe held. Gemaskerde kasthomo!
quote:
Op zich vind ik dat ook onzin, tenzij je al 200% van de grens bent..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan ben ik het dus nog niet!
![]()
En sorry hoor, maar ik vind die leeftijdsgrens voor wild doen onzin!
Als je lichaam niet meer wilt heb je geen keuzequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan ben ik het dus nog niet!
![]()
En sorry hoor, maar ik vind die leeftijdsgrens voor wild doen onzin!
Zijn dan ook geen superhelden. Wat zijn hun special powers dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Zorro en James Bond
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat ook onzin, tenzij je al 200% van de grens bent..
Dat zegt alweer genoeg over zijn geaardheid!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoeg over zijn geaardheid!
Maar dan wel stiekem he, zodat we de hoon van snuitje ontlopen...quote:
Snuit had het over zichzelfquote:
Ik kwam niet met de term superhelden, ik haakte erop inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zijn dan ook geen superhelden. Wat zijn hun special powers dan?
Haterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoeg over zijn geaardheid!
Ik geloof er niks meer vanquote:
Inderdaad! Zorro zou nu proberen de grens over te komen en proberen een baantje te vinden als burgerflipper!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam niet met de term superhelden, ik haakte erop in
[..]
Hater
HATER!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad! Zorro zou nu proberen de grens over te komen en proberen een baantje te vinden als burgerflipper!
Inderdaad!quote:
Bekend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Neem je jezelf voor om vanavond allemaal dingen te gaan doen waarvoor je niet eens achter de pc vandaan hoeft, ben ik zelfs dáár te lam voor
Ja, natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan wel stiekem he, zodat we de hoon van snuitje ontlopen...
"Man, ik ga me een beetje zitten googlen om dat weekendje weg te regelen, ech nie, tis vrijdagquote:
Heb jij je outfit al klaar voor morgen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens douchen, body creme smeren en m'n nagels opnieuw lakken
Bruin staat toch beter bij m'n outfit morgen.
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij je outfit al klaar voor morgen?
De wilde haren achter in mijn nek staan overeind bij de gedachte!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Maar ik bedoel eigenlijk voor in 't asiel... Bij m'n jurkje staat knalroze nagellak beter
I know, ik tik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, alleen jij gaat met matchende nagellak in het asiel werken!
Soldeerboutman!quote:
wat is er?quote:
mijn lijf. mijn hoofd. wat niet eigenlijkquote:
He bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn lijf. mijn hoofd. wat niet eigenlijk
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knorvrouwke!
Doen ze het nog?
Heb je er nog veel last van verder?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Fuck, m'n knie is veul blauwer dan gisteren
Met die dingen? Dat kan écht niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh de buren zijn je dankbaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met die dingen? Dat kan écht niet.
Nee, gelukkig niet. Hij is nu alleen blauwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je er nog veel last van verder?
Hier moet je deze eens zien:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik overdrijf dan ook nooit he.
Ik heb morgen wel nagellak die matcht met je kniequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Hij is nu alleen blauwM'n kont is een ander verhaal
Zitten wel een paar grappige tussen maar ze halen het niet bij iron fists hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier moet je deze eens zien:
http://www.santonishoes.it/collection/donna/00021/
http://www.assem.nl/artikel-detail/damesschoenen/1110.34.108/ Dat vind je ook niets?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zitten wel een paar grappige tussen maar ze halen het niet bij iron fists he
Oeh, dan matchen wequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel nagellak die matcht met je knie
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/artikel-detail/damesschoenen/1110.34.108/ Dat vind je ook niets?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/artikel-detail/damesschoenen/1110.34.108/ Dat vind je ook niets?
quote:
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Ok mijn smaak van damesschoenen loopt niet helemaal synchroon met die van jullie.
Een Loubje om het goed te maken dan?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Ok mijn smaak van damesschoenen loopt niet helemaal synchroon met die van jullie.
Een Loubje om het goed te maken dan?
[ afbeelding ]
Ik hoef niet eens te checken om dat te weten. Ik heb geloof ik overal een matchend lakje voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens nagellak die matcht met die schoenen
Dat heb ik niet, ik heb er maar 25, maar er is vast wel een lakje te vinden wat overal bij kanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te checken om dat te weten. Ik heb geloof ik overal een matchend lakje voor
Nee, m'n linker bilspier voelt alsof ie gescheurd is als ik vanuit liggen naar zitten gaquote:
Ah, jij hebt de make-upvariant van:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te checken om dat te weten. Ik heb geloof ik overal een matchend lakje voor
Maar even in my own defense... sommige zijn al echt heel oud, geen idee of die potjes nog wel open willen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, ik heb er maar 25, maar er is vast wel een lakje te vinden wat overal bij kan
MaaH bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, jij hebt de make-upvariant van:
[ afbeelding ]
?
Maar hoeveel zijn dat er?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar even in my own defense... sommige zijn al echt heel oud, geen idee of die potjes nog wel open willen.
* missbehavin heeft een probleempje met make-upjes weggooien
Moet ik echt gaan tellen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ah dat is kutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
Ik was vandaag bij het Kruidvat, waren bijna alle Catrice lakjes op
En bij Etos de Miss Sporty ook
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik durf het eigenlijk niet te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Die naam klinkt bekend, welke is dat?quote:
Dat is een filmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend, welke is dat?
quote:
Die bruine van Catricequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend, welke is dat?
Da's From dusk till dawnquote:
Nee dacht al zoiets, maar met andere kan ik je niet helpen .quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja schat, maar dat bedoelt ze niet.
Oh ja, shame on mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bruine van Catrice
[..]
Da's From dusk till dawn
Oh mijn bruine heet Lost in Mud, maar goed, de kans is natuurlijk aanwezig dat ie bij de verzameling boven zitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bruine van Catrice
[..]
Da's From dusk till dawn
Hebben die dingen serieus zulke namen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh mijn bruine heet Lost in Mud, maar goed, de kans is natuurlijk aanwezig dat ie bij de verzameling boven zit
quote:
Mad as a Hatterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben die dingen serieus zulke namen?
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja geweldig toch! Plum Play With Me vond ik ook een mooiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Where's the fun in that?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:16 schreef Royco1 het volgende:
Dus niet zo simpel als Roze, minder roze, fel roze, blauw , babyblauw enz enz
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:16 schreef Royco1 het volgende:
Dus niet zo simpel als Roze, minder roze, fel roze, blauw , babyblauw enz enz
Die nagellakquote:
Nee man die is heel mooiquote:
Hehe, mijn TT van vanmiddagquote:
Nee, eigenlijk makkelijker. Als iemand vraagt welke kleur je op hebt, zeg je de naam en kan het makkelijk gegoogled wordenquote:
Ja maar je hebt toch niet altijd google bij de handquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk makkelijker. Als iemand vraagt welke kleur je op hebt, zeg je de naam en kan het makkelijk gegoogled worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Jawel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch niet altijd google bij de hand
Doet me denken aan mijn gothic periode toen ik nog zwart haar had!quote:
Zodra je thuis bent dan of anders mobiel internetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch niet altijd google bij de hand
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn gothic periode toen ik nog zwart haar had!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nu Buddy Bear opOeh, me likeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt op die blauwe van Catrice die ik ook heb.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Aan mijn haar niet meer nee, dat is nu grijs. Dat is de leeftijd, meis!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok ik geef het op, snap uberhaupt niet waarom ik reageer op nagellak
Kloptquote:
Je moet het in het echt zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn gothic periode toen ik nog zwart haar had!
DMquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt
Ik ga binnenkort met m'n dinnetje naar Nordhorn, daar zit de dichtstbijzijnde DM drogist
Oh fuck, ik dacht dat het een pornofilm wasquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh fuck, ik dacht dat het een pornofilm was
Dat maakt mijn PM van net een beetje raarquote:
Dat gaat zo lastig via een forumquote:
De Red die ik ken is met Bruce Willis,als oud cia agent.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh fuck, ik dacht dat het een pornofilm was
Ja, die Red word ook bedoeldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
De Red die ik ken is met Bruce Willis,als oud cia agent.
Ik ben naast harde actie ook fan van dialogen, met de achterliggende humor, dat vind ik echt fantastischquote:
Ik deel jouw meningquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben naast harde actie ook fan van dialogen, met de achterliggende humor, dat vind ik echt fantastisch
Niet iedereen deelt helaas die mening
Smoesjes...je kijkt gewoon te veel pornoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die Red word ook bedoeldKomt door een gesprek eerder op de avond.
Moet dat nu weer open en bloot?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Smoesjes...je kijkt gewoon te veel porno
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
Mask of Zorro, Law & OrderPotC, of Top Gear?
Ik vind de droge humor in Red geweldig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben naast harde actie ook fan van dialogen, met de achterliggende humor, dat vind ik echt fantastisch
Niet iedereen deelt helaas die mening
Ja, ik ook. Maar dat boeit nietquote:
Ik nog niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat boeit niet
Top Gear heb ik al 5 keer gezien of zo
Achter de schermen heeft iedereen het er altijd al over...dus ik dacht ik kan het wel in de groep gooienquote:
Je vond het niet logischer om mij dat te laten doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Achter de schermen heeft iedereen het ee altijd al over...dus ik dacht ik kan het wel in de groep gooien
Wie kijkt er nou geen porno op z'n tijd ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vond het niet logischer om mij dat te laten doen?
Vind het verder niet echt een goede filmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Mask of Zorro it is
Antonio BanderasCatherine Zeta Jones
Anthony Hopkins
Soms boeit dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het verder niet echt een goede film
Oh noesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
Kut kut kut! Ik dacht laat ik mijn lakjes eens uitzoeken.. Laat ik er een vallen, kapot op het laminaat; mijn handen onder, de vloer, en het ergste, op mijn mooie roze hakken. Overal bloedrood
Oh neee!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
Kut kut kut! Ik dacht laat ik mijn lakjes eens uitzoeken.. Laat ik er een vallen, kapot op het laminaat; mijn handen onder, de vloer, en het ergste, op mijn mooie roze hakken. Overal bloedrood
Aceton!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
Maar maar maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vond het niet logischer om mij dat te laten doen?
Op laminaat en schoenen?quote:
Heb het laminaat al schoon, maar op de schoenen blijf je het zien. Weliswaar zit het net op de zijkant, op de zool, maar tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op laminaat en schoenen?
Echt niet! Remover zonder aceton en de schoenen in warm water zetten voor de lak begint te drogen.
Is het al droog? Anders dus in warm water zettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb het laminaat al schoon, maar op de schoenen blijf je het zien. Weliswaar zit het net op de zijkant, op de zool, maar toch
Mooi kleurtjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh en guess wat ik tegenkom? From Dusk to Dawn
Maar het is een soort van nep suede...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het al droog? Anders dus in warm water zetten
Kan primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het is een soort van nep suede...
Alcantara?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het is een soort van nep suede...
Aceton beschadigt als een idioot, gek!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon aceton erop en dan laten drogen! Aceton vervliegt als ene dolle dus dan is het wel op tijd droog!
Het is er al ingetrokken geloof ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan primaNa de tijd droog deppen met keukenrol. Er is de mogelijkheid dat de nagellak er dan helemaal af gaat.
Maar aceton is nu niet een heel prettig middeltje op stoffenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon aceton erop en dan laten drogen! Aceton vervliegt als ene dolle dus dan is het wel op tijd droog!
Nou ja, je kan het altijd proberen. Dat is aan jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is er al ingetrokken geloof ik
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is er al ingetrokken geloof ik
quote:Suède schoenen: Vlekken op de schoenen kunt u verwijderen met zeer fijn schuurpapier.
Suède is wel wat anders dan nep suède of alcantaraquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[quote=http://www.schoonmaak-tips.com/tmp/index.php?wme_menuid=34be80bfb73adc3077b&wme_submenuid=3a4f8ad4319be04a262]
Suède schoenen: Vlekken op de schoenen kunt u verwijderen met zeer fijn schuurpapier.
Ik weet ook niet of het anders reageert op zeer fijn schuurpapier. Ik weet ook niet wanneer schuurpapier zeer fijn is. Vanaf 1200?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Suède is wel wat anders dan nep suède of alcantara
Je hebt alleen kans dat je de gebruikte kleurstof mee eruit haalt. Verder doet het er niet zoveel toe of je nu aceton gebruikt of ethylacetaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aceton beschadigt als een idioot, gek!
Ik heb geen idee. In mijn ervaring met vlekken is warm water het beste als eerste oplossingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het anders reageert op zeer fijn schuurpapier. Ik weet ook niet wanneer schuurpapier zeer fijn is. Vanaf 1200?
Ja, en dat wil je dus nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt alleen kans dat je de gebruikte kleurstof mee eruit haalt. Verder doet het er niet zoveel toe of je nu aceton gebruikt of ethylacetaat.
Tell mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Samzz de officiele telling is binnen, het is nog erger dan ik dacht
quote:
Oh, die tel ik ook niet meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
70 en dat is zonder de onder- en topcoats
Ja maar het is een soort stof he, geen echt suede.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
70 en dat is zonder de onder- en topcoats
Alweer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
Mijn hemel, gaat het nog steeds over nagellak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |