Nee, Samzz moet en doet helemaal niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
ow, moet samzz peurac plezieren? Sterkte samzz
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk omdat je me niet kent.
ik denk eerder andersomquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
ow, moet samzz peurac plezieren? Sterkte samzz
Jawel, gezellig doen met mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Samzz moet en doet helemaal niks
Tieten bots voor mijn ogenquote:
Oh ja! En daimtaart eten.quote:
Je mag wel lulballenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! En daimtaart eten.
Of wil je liever die kutballen?
Ik vind die kutballen best lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! En daimtaart eten.
Of wil je liever die kutballen?
Dan gaan wij morgen 100% daimtaart etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind die kutballen best lekkeromg hoe fout kun je klinken
En de daimtaart ken ik heul niet!
Wat zijn lulballen?quote:
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.quote:
Die jongen heeft ernstig tips nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.
Ja het gaat morgen zo moeilijk worden voor ons hem te weerstaan hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.
Ik denk niet dat hij zover komt dat hij ze nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die jongen heeft ernstig tips nodig.
Jij bent gewoon een slet, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Kreator het volgende:
Bij mij gaat het tegenwoordig vanzelf. Mijn kwaliteiten gaan mij voor in het roddelcircuit en de aanbiedingen volgen.
Ik zei toch dat die ballenbak ranzig was.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na zoveel opgebouwde sexuele spanning zal het inderdaad wel een losse flodder worden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die ballenbak ranzig was.
...en daar ook nog 720km voor rijden hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
Maar ff serieus, je gaat als man toch alleen maar met 2 chicks op zaterdag als je er minstens een door het matras wil trekken. Dus Peurac, op wie zet je in?
Daar eindigen alle mannen die een blauwtje gelopen hebben, om hun verdriet weg te sjorren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij komt er ook altijd in?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |