Mja, goed punt. Makelaar bellen zou beter zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Evert moet nog niet teveel weten, omdat hij mijn huurbaas is.
@kluts: ik heb een lijstje.
mijn koophuis ( waar ik uiteindelijk niet ging wonenquote:
Ik ook, vooral als de nieuwe Ikea-gids er isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Dat doe ik stiekem ook al nu. Geen idee wanneer of waar ik een huisje zal krijgen en geen geld om het in te richten zoals ik zou willen.
Maar dat dagdromen he
Vriendin van me heeft een terras van 10 bij 4 ofzo. Dat vind ik dan weer een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn koophuis ( waar ik uiteindelijk niet ging wonen) had n balkon van 12 meter breed ofzo
en iets van 2.5 diep, dat was ook wel vet
Kwestie van specificeren wat je het liefste wil, en welke dingen fijn zouden zijn, maar niet een must. Hoe specifieker je wensen en eisen zijn, hoe beter je kan zoeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vooral de keuze van welk huis, op welke plek, met welke eisen/wensen. En of ik daar gelukkig kan worden.
Eeeehmmm, kijk eens naar het vorige topic en daar de TS vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Kreator het volgende:
Kutn00b, weet je niet eens hoe 'open nieuw deel' werkt, alle plaatjes ontbreken!.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
Jij iig niet Peu, met die eisenlijst van je
Ik heb gewoon op open nieuw deel gedrukt andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, kijk eens naar het vorige topic en daar de TS van.
Hap hapquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, kijk eens naar het vorige topic en daar de TS van.
ja, ik verdedig jou ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op open nieuw deel gedrukt anders
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Peurac, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Wil je wel in IJsselstein blijven, Tal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Tally het volgende:
Terug!
En huizenjacht. Op zich leuk. Alleen nu even niet. Als de baby er is gaan we verder met zoeken. Tot dan.... verbouwen!
Ahaaaa! Tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik verdedig jou ook. Internet white knight FTW
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Kijk eens 2 topics terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Daarom. En daar kan ik over twijfelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kwestie van specificeren wat je het liefste wil, en welke dingen fijn zouden zijn, maar niet een must. Hoe specifieker je wensen en eisen zijn, hoe beter je kan zoeken.
Ook met het oog op toekomst. Wat je dan voor huis wil. Je wil neem ik aan niet weer binnen 5 jaar verhuizen omdat het op langere termijn niet past ofzo.
Hij wil niet weg uit IJsselstein. Hij wil zelfs het liefst bij zijn moeder in het wijk wonen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je wel in IJsselstein blijven, Tal?
Ik vertel je ws ook niks nieuws, maar het komt uit een goed hart, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom. En daar kan ik over twijfelen.
Woon je in het Zenderpark ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij wil niet weg uit IJsselstein. Hij wil zelfs het liefst bij zijn moeder in het wijk wonen.
Omdat het makkelijker is. Ik zelf zou graag terug willen naar waar ik vandaan kom
Mja.. Hier is het ook geen hel om te wonen, dus ik vind het ook niet super erg om hier te blijven.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
Jij iig niet Peu, met die eisenlijst van je
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vertel je ws ook niks nieuws, maar het komt uit een goed hart, moet je maar denken.
Dat zou ik mezelf ook voorhoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t probleem niet, geen financiering wel
Cool.quote:
Ik zou echt je weekend nog wilder maken en het gewoon doen, jij gekke meid!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Zal ik m'n nieuwe nagellak uitproberen, of toch maar niet /twitter
Ik woon vlakbij de hoofdweg (Baronieweg) bij het spoor. Tegen over het nieuwe "station".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Cool.
Zelf ook een paar jaar gewoond, nog met mijn ouders.
Als ik een hypotheek kan krijgen van 160.000 euro, ga ik de dag erna naar de notaris om wat te kopen!quote:
Hij heet wel from dusk till dawnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou echt je weekend nog wilder maken en het gewoon doen, jij gekke meid!
kies maar wat leuks uit voor morgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Zal ik m'n nieuwe nagellak uitproberen, of toch maar niet /twitter
Woehoe, precies de tijden waarop het donker is en je toch niets ziet van nagellakquote:
Kluts snapt 'm beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Woehoe, precies de tijden waarop het donker is en je toch niets ziet van nagellak.
Verstandigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Overigens kan ik een hypotheek van rond de 225.000 krijgen. Maar ik wil niet aan de max en ik wil geld om te verbouwen.
Ik ben 'r al jaren niet meer geweest, maar wij woonden op de Boedapestlaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de hoofdweg (Baronieweg) bij het spoor. Tegen over het nieuwe "station".
Woon hier best heerlijk. Alles op loopafstand.
Hij wil graag verhuizen naar Achterveld. Daar heeft hij jaren gewoond en wonen zijn ouders en zijn broertje ook.
Dat is net over het spoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben 'r al jaren niet meer geweest, maar wij woonden op de Boedapestlaan.
Logischquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Overigens kan ik een hypotheek van rond de 225.000 krijgen. Maar ik wil niet aan de max en ik wil geld om te verbouwen.
Succes!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Logischdat wil ik ook, een mooie keuken
bij de meeste huize ook wel een muurtje meestal en de badkamer
jezus.. dat is eigenlijk best heel duur voor n veredelde studentenkamerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Succes!
Een 1kamerwoning in Utrecht van 125.000
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-26/fotos/#foto-4
Bij een ander huis in dat blok ben ik een tijdje terug wezen kijken. Maar daar vind ik t dan weer zonde om te verbouwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Succes!
Een 1kamerwoning in Utrecht van 125.000
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-26/fotos/#foto-4
Ja, veel dichterbij kan niet :quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jezus.. dat is eigenlijk best heel duur voor n veredelde studentenkamer![]()
Hoop dat het in het centrum zit...
Om even aan te geven dat je wens om 3 kamers te hebben én te kunnen verbouwen gewoon niet realistisch is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij een ander huis in dat blok ben ik een tijdje terug wezen kijken. Maar daar vind ik t dan weer zonde om te verbouwen.
Met dat budget iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om even aan te geven dat je wens om 3 kamers te hebben én te kunnen verbouwen gewoon niet realistisch is.
http://www.funda.nl/koop/(...)359-melissekade-172/quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om even aan te geven dat je wens om 3 kamers te hebben én te kunnen verbouwen gewoon niet realistisch is.
Vleuten is erg mooi geworden! En de huizen die er nu zijn gebouwd zijn echt prachtig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu in Vleuten te kijken, is ook wel leuk op zich
Jij wil toch drie slaapkamers?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)359-melissekade-172/
Jij gaat ervanuit dat jij een hypotheek met dat bedrag krijgt + nog geld om te verbouwen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij wil 3 slaapkamers ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, gewoon even een jaartje of 2 geduld hebben, kun je mijn appartement overnemen.
Nouja, dit is een beetje het grootste wat ik kan krijgen, tenzij ik bij Q. in de buurt ga wonen.quote:
Ik krijg helemaal geen hypotheek nu, maar als ik er wel een zou krijgen (bijv over een 3/4 jaar) dan krijg ik dat geld wel. En hier zou ik niet perse hoeven te verbouwen, niet voor 10 duizenden euro's.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij gaat ervanuit dat jij een hypotheek met dat bedrag krijgt + nog geld om te verbouwen?
Welke prijsklasse? (nu)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, gewoon even een jaartje of 2 geduld hebben, kun je mijn appartement overnemen.
Oehquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die slaapkamer hequote:
LOL, dat is bijna tegenover mn broertjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)54862-marnixlaan-65/
Die wil ik ook wel, hoog, veel glas, ruimte. En de eetkamer kan evt als kantoor gebruikt worden. Wordt de woonkamerr alleen klein.quote:
Ja heerlijk hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd genieten zo'n gigantische murkenwijk vol met jaren 60 flats.
Oh noes !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, dat is bijna tegenover mn broertje(van Egmondkade)
Deventer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd genieten zo'n gigantische murkenwijk vol met jaren 60 flats.
Ik weet niet wat ik erger vind... Deventer of Almeloquote:
Ik ben ook ooit 1 keer in Almelo geweest, en dat is net ff een tikkeltje erger nog dan Deventer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind... Deventer of Almelo
Almelo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind... Deventer of Almelo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
En de kinderkamer als werkkamer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel, hoog, veel glas, ruimte. En de eetkamer kan evt als kantoor gebruikt worden. Wordt de woonkamerr alleen klein.
Maar in Almelo is altied wat te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 1 keer in Almelo geweest, en dat is net ff een tikkeltje erger nog dan Deventer.
Hoe is t parkeren bij jullie? Is dat met vergunningen en is er ruimte?quote:
Ja dat zag ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de kinderkamer als werkkamer?
Ik heb daar een bureau voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat zag ikAl zou ik de grootste kamer als werkkamer gebruiken denk ik, daar zit ik het grootste deel van de tijd. Slaapkamer hoeft alleen een bed en kast in de passen (en stoel voor de kleding
)
Ik heb daar echt tegenover mn kast speciaal een stoel voor staanquote:
Dat kreng zoog toch voor geen meter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds ik een stofzuigrobot heb, werkt dat niet meer.
welke heb je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds ik een stofzuigrobot heb, werkt dat niet meer.
En ik ben er niet eens voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet zo hard als jij, Kluts. Maar toch vrij goed.
Nee hoor, ik struikel er vanzelf een keer overheen en dan gooi ik het in de was. Uiteindelijk.quote:
eeuh, dat is toch kopen/verkopen? Of mis ik ietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Mensen die in een advertentie zetten dat ze alleen ruilen voor geld
Ik zou het eens na kunnen gaan bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Samsung sr8855.
[..]
[ afbeelding ]
Says who?
Met die mongolen op marktplaats is dat soms echt nodigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Mensen die in een advertentie zetten dat ze alleen ruilen voor geld
Het is een nieuwe trend op bokt.nlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, dat is toch kopen/verkopen? Of mis ik iets
Zonder vergunning, ruimte genoeg, soms moet je in een zijstraat parkeren, maar nooit echt ver.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe is t parkeren bij jullie? Is dat met vergunningen en is er ruimte?
Damnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
Sega plaatst console in japanse mannentoiletten
Discriminatie!
Ik had ooit een docent die op Champions League speeldagen de mannelijke helft van de klas vrijstelling gaf van het huiswerk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
Sega plaatst console in japanse mannentoiletten
Discriminatie!
Dat is best wel schandalig eigenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had ooit een docent die op Champions League speeldagen de mannelijke helft van de klas vrijstelling gaf van het huiswerk.
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had ooit een docent die op Champions League speeldagen de mannelijke helft van de klas vrijstelling gaf van het huiswerk.
Ik had dan gewoon gezegd: Ik heb amper tieten, dan ben ik toch ook een soort jongetje!quote:
Dat was het ook maar wij vonden het primaquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had dan gewoon gezegd: Ik heb amper tieten, dan ben ik toch ook een soort jongetje!
Had ik er tenminste nog voordeel bij gehad dat ik nog geen tieten had toen ik 14 was.
Ik zou er toen ws al wel om hebben kunnen lachen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]! Ach, ik had op m'n veertiende ook kippentietjes.
Maar dan nog, ik zou dat echt niet gepikt hebben
Ik maakte het gewoon helemaal niet! Ja, de laatste 2 maanden voor de zomervakantie, om het jaar in te halen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Huiswerk deed ik op de gang, van school, nadat bleek dat ik het niet af had.
Ik tot mijn 15e ongeveer en eigenlijk had ik liever dat het zo was gebleven zo achteraf bezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik was op de middelbare school zo'n akelig stuudje
Lekker!quote:
Ja helaas is het niet blijven hangenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik tot mijn 15e ongeveer en eigenlijk had ik liever dat het zo was gebleven zo achteraf bezien
Nou.quote:
Nou, datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik tot mijn 15e ongeveer en eigenlijk had ik liever dat het zo was gebleven zo achteraf bezien
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou.Daarna nog werken, en daarna weer een.
Hoi lever, hoe is het met je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou.Daarna nog werken, en daarna weer een.
Hij is heel verlegen, en durft geen antwoord te gevenquote:
Ik ga morgen weer mijn lever vergallen, heb er nu al zin inquote:
quote:
Je mag ook wel eerlijk zeggen dat je 'm verdoofd hebt hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is heel verlegen, en durft geen antwoord te geven
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook wel eerlijk zeggen dat je 'm verdoofd hebt hoor
Ik vond de originele tekst leukerquote:
En dat was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond de originele tekst leuker.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind die van Kluts leukerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mijne is meer politiek correct en dat is in mijn geval al bijzonder.quote:
Die van jou bevat imo nog iets van humor, die andere is gewoon fout.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
De mijne is meer politiek correct en dat is in mijn geval al bijzonder.
Nee, jij bent ziekquote:
Nou, dat dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van jou bevat imo nog iets van humor, die andere is gewoon fout.
kan ik bijna niet gelovenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]! Ach, ik had op m'n veertiende ook kippentietjes.
Maar dan nog, ik zou dat echt niet gepikt hebben
is iedereen hier vandaag opeens hypersentitief geworden ofzo, damnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen grapjes maken over negerts en KFC!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is iedereen hier vandaag opeens hypersentitief geworden ofzo, damn.
Als dat al fout is.
Ik ben dan ook ontzettend grappig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Hier heb ik ook een tijd van in een scheur gelegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, je hebt gelijk, dit was dan ook het eerste negergrapje in Singlesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen grapjes maken over negerts en KFC!.
.
Ja hypersensitief ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat al fout is.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Hier heb ik ook een tijd van in een scheur gelegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze denken gewoon om mijn delicate persoontjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat al fout is.
Doe er nog maar een paar dan, zou het nuttigste zijn wat eruit je gekomen is de laatste maandenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja hypersensitief ja.
Wacht ik doe er nog een paar :![]()
![]()
Het heeft gewoon een hele websitequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon weer te lachen.
Hilarisch man.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe er nog maar een paar dan, zou het nuttigste zijn wat eruit je gekomen is de laatste maanden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft gewoon een hele website
http://www.walrusbucketsaga.com
Ach, vergeleken met opeens politiek correct gaan doen vond ik het iig redelijk treffendquote:
quote:
Heb je PMS HW?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met opeens politiek correct gaan doen vond ik het iig redelijk treffend.
Je bedoelt dat IK opeens irrationeel gevoelig doe, nee daarvoor moet je overduidelijk bij je wederhelft zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Politiek correct ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met opeens politiek correct gaan doen vond ik het iig redelijk treffend.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt dat IK opeens irrationeel gevoelig doe, nee daarvoor moet je overduidelijk bij je wederhelft zijn.
Aahquote:
Een stuk grappiger dan die van Kluts ieg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Het was gewoon totaal geen grappige zin die op jouw plaatje stond, imo.
Ja, dat plaatje is dan ook idd geen internetklassieker gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Politiek correct ?
Het was gewoon totaal geen grappige zin die op jouw plaatje stond, imo.
Maar goed, als jij daar gelijk weer, zoals altijd, allerlei conclusies uit wilt trekken, ga je gang.
Moet je hem beschermen? Figuresquote:
Niks voor jou? Een lolrus om big gezelschap te houden?quote:
Smaken verschillen schijnbaar he ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een stuk grappiger dan die van Kluts ieg.
Niet iedereen is zo'n internetheld als jij HW.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje is dan ook idd geen internetklassieker gelukkig. Die grap is briljant, maar goed, opeens zijn we hier zooooooooo correct
.
Oja, HW, zo ben ik ook echt.quote:
gelukkig ben ik niet ALLEEN een internetheld, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Smaken verschillen schijnbaar he ?
[..]
Niet iedereen is zo'n internetheld als jij HW.
Het zou niet een verschil in humor kunnen zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje is dan ook idd geen internetklassieker gelukkig. Die grap is briljant, maar goed, opeens zijn we hier zooooooooo correct
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks voor jou? Een lolrus om big gezelschap te houden?
Tuurlijk niet, het idéé!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou niet een verschil in humor kunnen zijn?
ja hoor, geen probleem. Maar ga niet opeens de gevoeligerd uithangen en het hebben dat zo'n grap zooooooooo fout isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou niet een verschil in humor kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Smaken verschillen schijnbaar he ?
Je begrijpt dat je nu zelf al een halve pagina aan het janken bent omdat niet iedereen je grap leuk vindt? Het is een plaatje, for god's sake.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, geen probleem. Maar ga niet opeens de gevoeligerd uithangen en het hebben dat zo'n grap zooooooooo fout is.
Want dat is in dit topic, en op heel FOK! echt zo'n enorm gelul.
Er stond fout, niet zoooooo foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, geen probleem. Maar ga niet opeens de gevoeligerd uithangen en het hebben dat zo'n grap zooooooooo fout is.
Je bent echt dom he, het ging mij niet om het woord ''niggers'', ik vond die zin gewoon niet grappig, en die met ''bravery'' wel, dat jij gelijk weer over gevoelig/politiek correct e.d. begint is toch echt uit jezelf gekomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Heb ik ineens een zoetsappig lief imago?quote:
Eeeehmmm, nee, ik reageer op mensen die me duidelijk moeten maken dat ZIJ het plaatje niet leuk vinden, en de motivatie erachterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu zelf al een halve pagina aan het janken bent omdat niet iedereen je grap leuk vindt? Het is een plaatje, for god's sake.
Je let echt op?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, ik reageer op mensen die me duidelijk moeten maken dat ZIJ het plaatje niet leuk vinden, en de motivatie erachter.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent echt dom he, het ging mij niet om het woord ''niggers'', ik vond die zin gewoon niet grappig, en die met ''bravery'' wel, dat jij gelijk weer over gevoelig/politiek correct e.d. begint is toch echt uit jezelf gekomen.
Die motivatie die jezelf hebt bedacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, ik reageer op mensen die me duidelijk moeten maken dat ZIJ het plaatje niet leuk vinden, en de motivatie erachter.
gelul, slap gelul zelfs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent echt dom he, het ging mij niet om het woord ''niggers'', ik vond die zin gewoon niet grappig, en die met ''bravery'' wel, dat jij gelijk weer over gevoelig/politiek correct e.d. begint is toch echt uit jezelf gekomen.
Waarom ga ik eigenlijk nog op je in.
Ik dacht dat je wel in een hoekje zou zitten huilen, omdat Bateman je plaatje moest verdedigen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
Niet? Heb ik ineens een zoetsappig lief imago?
Misschien kan hij daar dan weer zo'n motivational poster van maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die motivatie die jezelf hebt bedacht.
Jij hebt echt een makkelijk leven he, gewoon je eigen waarheden verzinnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelul, slap gelul zelfs.
Je vond het FOUT! niet niet grappig,maar FOUT en dat kan alleen betrekking hebben op het onderwerp, de negers he?
maar goed, snap dat je het nog probeert te redden, want klagen over zoiets komt nogal Libellemuts-achtig over natuurlijk....
Ja, ik had hem er speciaal nog bijgeroepen over de pm, en hij mij natuurlijk toen HW tegen hem begon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel in een hoekje zou zitten huilen, omdat Bateman je plaatje moest verdedigen..
TGIF.
Ontken het eens?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een makkelijk leven he, gewoon je eigen waarheden verzinnen.
Ben je klaar? Het word een beetje belachelijk zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelul, slap gelul zelfs.
Je vond het FOUT! niet niet grappig,maar FOUT en dat kan alleen betrekking hebben op het onderwerp, de negers he?
maar goed, snap dat je het nog probeert te redden, want klagen over zoiets komt nogal Libellemuts-achtig over natuurlijk....
Tering wat on-foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
Negergrappen zijn trouwens altijd leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die eendjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gele eendjes zijn dan ook veel leuker dan zwartequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je mij kent zou je weten dat het woord ''niggers'' mij geen fuck kan schelen, voor de rest zoek je het maar lekker uit HW.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ontken het eens?
met feiten? Of heb je geen "FOUT" geschreven als commentaar, lieg ik dat?
niet grappig is geen synoniem van fout... nu niet, nooit niet...
Jij ook hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je mij kent zou je weten dat het woord ''niggers'' mij geen fuck kan schelen, voor de rest zoek je het maar lekker uit HW.
Leuk, waar ga je stage lopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
Oeh, vrijdag de 21e stagecontract tekenen![]()
Advocatenkantoorquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
Nou, eentje speciaal voor HW dan.
[ afbeelding ]
Ja, logisch ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Advocatenkantoor
Ik moest wel lachen toen hij zei dat ik dus een papiertje moet tekenen dat ik zwijgplicht heb en zo.
Tof!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
Oeh, vrijdag de 21e stagecontract tekenen![]()
Jij bent echt zo voorspelbaar en zielig als je zo doet HW.quote:
Ja, die van jou was natuurlijk heel volwassenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent echt zo voorspelbaar en zielig als je zo doet HW.
Ja, zekerquote:
Nope. Helaas niet, maar dat vind ik niet erg, ik ga daar enorm veel ervaring opdoenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Tof!
Is het een betaalde stage trouwens?
Ik heb ook zwijgplicht. handig als je nieuwe opdrachtgevers zoekt die willen weten wat ik allemaal al heb gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Advocatenkantoor
Ik moest wel lachen toen hij zei dat ik dus een papiertje moet tekenen dat ik zwijgplicht heb en zo.
Ja hoor HW, wat jij wil schat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die van jou was natuurlijk heel volwassen.
Jij bent echt de pot-ketel mistress he?.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zwijgplicht. handig als je nieuwe opdrachtgevers zoekt die willen weten wat ik allemaal al heb gedaan
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zwijgplicht. handig als je nieuwe opdrachtgevers zoekt die willen weten wat ik allemaal al heb gedaan
Mensen die van alles roepen over peerden wat ik toch niet snap!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een deken van meer dan 400 gram op hun paard leggen ;
4 ons? En dat is een probleem?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een deken van meer dan 400 gram op hun paard leggen ;
Je hebt een aardig gat op je CV, hoe komt dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutbeesten. En ze smaken ook al niet.quote:
Sorry!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die van alles roepen over peerden wat ik toch niet snap!
400 gram per cm2 dus hequote:
Die stofzuiger zoog zo goed toch?quote:
Speciaal voor jou een plaatje wat dit topic op het lijf geschreven is.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een plaatje wat dit topic op het lijf geschreven is.
[ afbeelding ]
Detail. Ben je nou geil of niet.quote:
Niks wat een beetje vaseline niet op kan lossen.quote:
Vanwege de Kutbullar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens samzz, waarom gaan we ook alweer naar de Ikea?
Euh... Omdat daimtaart?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kreativiteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een beetje vaseline niet op kan lossen.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Omdat daimtaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn ik dus ook niet!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat zijn die gehaktballetjes.quote:
Dat vroeg ik ook al.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Met of zonder vaseline?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al.![]()
![]()
. Op zaterdag. Dan steek ik nog liever mijn penis in een stofzuiger.
quote:
en het past precies in je straatje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
Nope. Helaas niet, maar dat vind ik niet erg, ik ga daar enorm veel ervaring opdoen
Dat kan je combineren dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
Ja, je schrijft het ingewikkelder, maar je spreekt het uit als Kutbullar.quote:
Ja maar jij bent geil, jij stopt nu overal liever je penis in...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
Ik zag gister die auberginetoestand nog op tv.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geil, jij stopt nu overal liever je penis in...
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daimtaart! Daimtaart!
En ik ben gezellig
is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geil, jij stopt nu overal liever je penis in...
Nou ja, dan had kluts een punt.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag gister die auberginetoestand nog op tv.
Een ongestelde HW, meer niet.quote:
Over de inhoud, de projecten waar ik aan heb gewerkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Kreator het volgende:
[..]Ja, want je mag in het algemeen niet praten over je werkzaamheden natuurlijk.
quote:
Klinkt het eng als ik zeg dat ik toen even aan je moest denken?quote:
Je spreekt het uit als "sjutbullar"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, dan had kluts een punt.
Nou, dan had jij gelijk HW! Wat fijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als "sjutbullar".
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klinkt het eng als ik zeg dat ik toen even aan je moest denken?
Het waren geen vieze gedachtes. Dat scheelt nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een beetje verontrustend vind ik dat wel...
Oh, dat valt weer mee dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als "sjutbullar".
Waarna wij heerlijk daimtaart gaan etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat ze peurac in het ballenbad achterlaten
Dat moest er ook nog eens bij komen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het waren geen vieze gedachtes. Dat scheelt nog.
Ik ben een keurig meisje, ik heb alleen maar ranzige gedachtes over mannen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat moest er ook nog eens bij komen!
Haha, ms een heel goed idee!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Sjitbullar he! Ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarna wij heerlijk daimtaart gaan eten
Of die kutbullar of zo
weet je hoe vies zo'n ballenbak isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Hij heeft gewoon een stofzuiger hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Ripley het volgende:
Arme geile krea, met al dit lesbische geweld
Je fantasie slaat op hol krea!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag Samzz wel meenemen hoor. Peu zet jullie zo af.
de vruchtenkwakjes ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
die zweedse ballen zijn niet lekker bij de ikea
Beetje oplete, Kluts. Dat was al zo obvious als dat ik geil ben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
Gaat peu met de dames naar de Ikea?Over wie wil hij heen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een stofzuiger hoor!
Dat maakt mij niet uit, ik hoef toch niet over peu heen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe vies zo'n ballenbak is
Ik kan het niet laten om het even out in the open te vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje oplete, Kluts. Dat was al zo obvious als dat ik geil ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |