quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Hier heb ik ook een tijd van in een scheur gelegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze denken gewoon om mijn delicate persoontjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is iedereen hier vandaag opeens hypersentitief geworden ofzo, damn.
Als dat al fout is.
Doe er nog maar een paar dan, zou het nuttigste zijn wat eruit je gekomen is de laatste maandenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja hypersensitief ja.
Wacht ik doe er nog een paar :![]()
![]()
Het heeft gewoon een hele websitequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon weer te lachen.
Hilarisch man.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe er nog maar een paar dan, zou het nuttigste zijn wat eruit je gekomen is de laatste maanden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft gewoon een hele website
http://www.walrusbucketsaga.com
Ach, vergeleken met opeens politiek correct gaan doen vond ik het iig redelijk treffendquote:
quote:
Heb je PMS HW?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met opeens politiek correct gaan doen vond ik het iig redelijk treffend.
Je bedoelt dat IK opeens irrationeel gevoelig doe, nee daarvoor moet je overduidelijk bij je wederhelft zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
is iedereen hier vandaag opeens hypersentitief geworden ofzo, damn.
Politiek correct ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met opeens politiek correct gaan doen vond ik het iig redelijk treffend.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt dat IK opeens irrationeel gevoelig doe, nee daarvoor moet je overduidelijk bij je wederhelft zijn.
Aahquote:
Een stuk grappiger dan die van Kluts ieg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Het was gewoon totaal geen grappige zin die op jouw plaatje stond, imo.
Ja, dat plaatje is dan ook idd geen internetklassieker gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Politiek correct ?
Het was gewoon totaal geen grappige zin die op jouw plaatje stond, imo.
Maar goed, als jij daar gelijk weer, zoals altijd, allerlei conclusies uit wilt trekken, ga je gang.
Moet je hem beschermen? Figuresquote:
Niks voor jou? Een lolrus om big gezelschap te houden?quote:
Smaken verschillen schijnbaar he ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een stuk grappiger dan die van Kluts ieg.
Niet iedereen is zo'n internetheld als jij HW.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje is dan ook idd geen internetklassieker gelukkig. Die grap is briljant, maar goed, opeens zijn we hier zooooooooo correct
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |