gelukkig ben ik niet ALLEEN een internetheld, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Smaken verschillen schijnbaar he ?
[..]
Niet iedereen is zo'n internetheld als jij HW.
Het zou niet een verschil in humor kunnen zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje is dan ook idd geen internetklassieker gelukkig. Die grap is briljant, maar goed, opeens zijn we hier zooooooooo correct
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks voor jou? Een lolrus om big gezelschap te houden?
Tuurlijk niet, het idéé!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou niet een verschil in humor kunnen zijn?
ja hoor, geen probleem. Maar ga niet opeens de gevoeligerd uithangen en het hebben dat zo'n grap zooooooooo fout isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou niet een verschil in humor kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Smaken verschillen schijnbaar he ?
Je begrijpt dat je nu zelf al een halve pagina aan het janken bent omdat niet iedereen je grap leuk vindt? Het is een plaatje, for god's sake.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, geen probleem. Maar ga niet opeens de gevoeligerd uithangen en het hebben dat zo'n grap zooooooooo fout is.
Want dat is in dit topic, en op heel FOK! echt zo'n enorm gelul.
Er stond fout, niet zoooooo foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, geen probleem. Maar ga niet opeens de gevoeligerd uithangen en het hebben dat zo'n grap zooooooooo fout is.
Je bent echt dom he, het ging mij niet om het woord ''niggers'', ik vond die zin gewoon niet grappig, en die met ''bravery'' wel, dat jij gelijk weer over gevoelig/politiek correct e.d. begint is toch echt uit jezelf gekomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? Heb ik ineens een zoetsappig lief imago?quote:
Eeeehmmm, nee, ik reageer op mensen die me duidelijk moeten maken dat ZIJ het plaatje niet leuk vinden, en de motivatie erachterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu zelf al een halve pagina aan het janken bent omdat niet iedereen je grap leuk vindt? Het is een plaatje, for god's sake.
Je let echt op?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, ik reageer op mensen die me duidelijk moeten maken dat ZIJ het plaatje niet leuk vinden, en de motivatie erachter.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent echt dom he, het ging mij niet om het woord ''niggers'', ik vond die zin gewoon niet grappig, en die met ''bravery'' wel, dat jij gelijk weer over gevoelig/politiek correct e.d. begint is toch echt uit jezelf gekomen.
Die motivatie die jezelf hebt bedacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, ik reageer op mensen die me duidelijk moeten maken dat ZIJ het plaatje niet leuk vinden, en de motivatie erachter.
gelul, slap gelul zelfs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent echt dom he, het ging mij niet om het woord ''niggers'', ik vond die zin gewoon niet grappig, en die met ''bravery'' wel, dat jij gelijk weer over gevoelig/politiek correct e.d. begint is toch echt uit jezelf gekomen.
Waarom ga ik eigenlijk nog op je in.
Ik dacht dat je wel in een hoekje zou zitten huilen, omdat Bateman je plaatje moest verdedigen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
Niet? Heb ik ineens een zoetsappig lief imago?
Misschien kan hij daar dan weer zo'n motivational poster van maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die motivatie die jezelf hebt bedacht.
Jij hebt echt een makkelijk leven he, gewoon je eigen waarheden verzinnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelul, slap gelul zelfs.
Je vond het FOUT! niet niet grappig,maar FOUT en dat kan alleen betrekking hebben op het onderwerp, de negers he?
maar goed, snap dat je het nog probeert te redden, want klagen over zoiets komt nogal Libellemuts-achtig over natuurlijk....
Ja, ik had hem er speciaal nog bijgeroepen over de pm, en hij mij natuurlijk toen HW tegen hem begon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel in een hoekje zou zitten huilen, omdat Bateman je plaatje moest verdedigen..
TGIF.
Ontken het eens?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een makkelijk leven he, gewoon je eigen waarheden verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |