quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Omdat daimtaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn ik dus ook niet!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat zijn die gehaktballetjes.quote:
Dat vroeg ik ook al.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens samzz, waarom gaan we ook alweer naar de Ikea?
Met of zonder vaseline?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al.![]()
![]()
. Op zaterdag. Dan steek ik nog liever mijn penis in een stofzuiger.
quote:
en het past precies in je straatje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
Nope. Helaas niet, maar dat vind ik niet erg, ik ga daar enorm veel ervaring opdoen
Dat kan je combineren dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
Ja, je schrijft het ingewikkelder, maar je spreekt het uit als Kutbullar.quote:
Ja maar jij bent geil, jij stopt nu overal liever je penis in...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
Ik zag gister die auberginetoestand nog op tv.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geil, jij stopt nu overal liever je penis in...
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daimtaart! Daimtaart!
En ik ben gezellig
is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geil, jij stopt nu overal liever je penis in...
Nou ja, dan had kluts een punt.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag gister die auberginetoestand nog op tv.
Een ongestelde HW, meer niet.quote:
Over de inhoud, de projecten waar ik aan heb gewerkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Kreator het volgende:
[..]Ja, want je mag in het algemeen niet praten over je werkzaamheden natuurlijk.
quote:
Klinkt het eng als ik zeg dat ik toen even aan je moest denken?quote:
Je spreekt het uit als "sjutbullar"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, dan had kluts een punt.
Nou, dan had jij gelijk HW! Wat fijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als "sjutbullar".
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klinkt het eng als ik zeg dat ik toen even aan je moest denken?
Het waren geen vieze gedachtes. Dat scheelt nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een beetje verontrustend vind ik dat wel...
Oh, dat valt weer mee dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als "sjutbullar".
Waarna wij heerlijk daimtaart gaan etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat ze peurac in het ballenbad achterlaten
Dat moest er ook nog eens bij komen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het waren geen vieze gedachtes. Dat scheelt nog.
Ik ben een keurig meisje, ik heb alleen maar ranzige gedachtes over mannen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat moest er ook nog eens bij komen!
Haha, ms een heel goed idee!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Sjitbullar he! Ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarna wij heerlijk daimtaart gaan eten
Of die kutbullar of zo
weet je hoe vies zo'n ballenbak isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Hij heeft gewoon een stofzuiger hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Ripley het volgende:
Arme geile krea, met al dit lesbische geweld
Je fantasie slaat op hol krea!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag Samzz wel meenemen hoor. Peu zet jullie zo af.
de vruchtenkwakjes ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
die zweedse ballen zijn niet lekker bij de ikea
Beetje oplete, Kluts. Dat was al zo obvious als dat ik geil ben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
Gaat peu met de dames naar de Ikea?Over wie wil hij heen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een stofzuiger hoor!
Dat maakt mij niet uit, ik hoef toch niet over peu heen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe vies zo'n ballenbak is
Ik kan het niet laten om het even out in the open te vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje oplete, Kluts. Dat was al zo obvious als dat ik geil ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |