Ben je klaar? Het word een beetje belachelijk zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelul, slap gelul zelfs.
Je vond het FOUT! niet niet grappig,maar FOUT en dat kan alleen betrekking hebben op het onderwerp, de negers he?
maar goed, snap dat je het nog probeert te redden, want klagen over zoiets komt nogal Libellemuts-achtig over natuurlijk....
Tering wat on-foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
Negergrappen zijn trouwens altijd leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die eendjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gele eendjes zijn dan ook veel leuker dan zwartequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je mij kent zou je weten dat het woord ''niggers'' mij geen fuck kan schelen, voor de rest zoek je het maar lekker uit HW.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ontken het eens?
met feiten? Of heb je geen "FOUT" geschreven als commentaar, lieg ik dat?
niet grappig is geen synoniem van fout... nu niet, nooit niet...
Jij ook hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je mij kent zou je weten dat het woord ''niggers'' mij geen fuck kan schelen, voor de rest zoek je het maar lekker uit HW.
Leuk, waar ga je stage lopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
Oeh, vrijdag de 21e stagecontract tekenen![]()
Advocatenkantoorquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
Nou, eentje speciaal voor HW dan.
[ afbeelding ]
Ja, logisch ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Advocatenkantoor
Ik moest wel lachen toen hij zei dat ik dus een papiertje moet tekenen dat ik zwijgplicht heb en zo.
Tof!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
Oeh, vrijdag de 21e stagecontract tekenen![]()
Jij bent echt zo voorspelbaar en zielig als je zo doet HW.quote:
Ja, die van jou was natuurlijk heel volwassenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent echt zo voorspelbaar en zielig als je zo doet HW.
Ja, zekerquote:
Nope. Helaas niet, maar dat vind ik niet erg, ik ga daar enorm veel ervaring opdoenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Tof!
Is het een betaalde stage trouwens?
Ik heb ook zwijgplicht. handig als je nieuwe opdrachtgevers zoekt die willen weten wat ik allemaal al heb gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Advocatenkantoor
Ik moest wel lachen toen hij zei dat ik dus een papiertje moet tekenen dat ik zwijgplicht heb en zo.
Ja hoor HW, wat jij wil schat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die van jou was natuurlijk heel volwassen.
Jij bent echt de pot-ketel mistress he?.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook zwijgplicht. handig als je nieuwe opdrachtgevers zoekt die willen weten wat ik allemaal al heb gedaan
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zwijgplicht. handig als je nieuwe opdrachtgevers zoekt die willen weten wat ik allemaal al heb gedaan
Mensen die van alles roepen over peerden wat ik toch niet snap!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een deken van meer dan 400 gram op hun paard leggen ;
4 ons? En dat is een probleem?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Mensen die een deken van meer dan 400 gram op hun paard leggen ;
Je hebt een aardig gat op je CV, hoe komt dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutbeesten. En ze smaken ook al niet.quote:
Sorry!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die van alles roepen over peerden wat ik toch niet snap!
400 gram per cm2 dus hequote:
Die stofzuiger zoog zo goed toch?quote:
Speciaal voor jou een plaatje wat dit topic op het lijf geschreven is.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een plaatje wat dit topic op het lijf geschreven is.
[ afbeelding ]
Detail. Ben je nou geil of niet.quote:
Niks wat een beetje vaseline niet op kan lossen.quote:
Vanwege de Kutbullar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens samzz, waarom gaan we ook alweer naar de Ikea?
Euh... Omdat daimtaart?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens samzz, waarom gaan we ook alweer naar de Ikea?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kreativiteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een beetje vaseline niet op kan lossen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |