Ik vertel je ws ook niks nieuws, maar het komt uit een goed hart, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom. En daar kan ik over twijfelen.
Woon je in het Zenderpark ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij wil niet weg uit IJsselstein. Hij wil zelfs het liefst bij zijn moeder in het wijk wonen.
Omdat het makkelijker is. Ik zelf zou graag terug willen naar waar ik vandaan kom
Mja.. Hier is het ook geen hel om te wonen, dus ik vind het ook niet super erg om hier te blijven.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
Jij iig niet Peu, met die eisenlijst van je
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vertel je ws ook niks nieuws, maar het komt uit een goed hart, moet je maar denken.
Dat zou ik mezelf ook voorhoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t probleem niet, geen financiering wel
Cool.quote:
Ik zou echt je weekend nog wilder maken en het gewoon doen, jij gekke meid!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Zal ik m'n nieuwe nagellak uitproberen, of toch maar niet /twitter
Ik woon vlakbij de hoofdweg (Baronieweg) bij het spoor. Tegen over het nieuwe "station".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Cool.
Zelf ook een paar jaar gewoond, nog met mijn ouders.
Als ik een hypotheek kan krijgen van 160.000 euro, ga ik de dag erna naar de notaris om wat te kopen!quote:
Hij heet wel from dusk till dawnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou echt je weekend nog wilder maken en het gewoon doen, jij gekke meid!
kies maar wat leuks uit voor morgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Zal ik m'n nieuwe nagellak uitproberen, of toch maar niet /twitter
Woehoe, precies de tijden waarop het donker is en je toch niets ziet van nagellakquote:
Kluts snapt 'm beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Woehoe, precies de tijden waarop het donker is en je toch niets ziet van nagellak.
Verstandigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Overigens kan ik een hypotheek van rond de 225.000 krijgen. Maar ik wil niet aan de max en ik wil geld om te verbouwen.
Ik ben 'r al jaren niet meer geweest, maar wij woonden op de Boedapestlaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de hoofdweg (Baronieweg) bij het spoor. Tegen over het nieuwe "station".
Woon hier best heerlijk. Alles op loopafstand.
Hij wil graag verhuizen naar Achterveld. Daar heeft hij jaren gewoond en wonen zijn ouders en zijn broertje ook.
Dat is net over het spoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben 'r al jaren niet meer geweest, maar wij woonden op de Boedapestlaan.
Logischquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Overigens kan ik een hypotheek van rond de 225.000 krijgen. Maar ik wil niet aan de max en ik wil geld om te verbouwen.
Succes!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Logischdat wil ik ook, een mooie keuken
bij de meeste huize ook wel een muurtje meestal en de badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |