Dan zeker voor de 2nd opinion gaan inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze weten niet wat t is. Het zou heel goed ernstig kunnen zijn. Maar we moeten maar weer wachten.
En behandeling halverwege onderbreken en naar een ander gaan heeft geen voorkeur. Hoewel ik morgen wel even ga aanzwengelen dat ze recht heeft op second opinion.
Wat boeit het?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Hij opent gewoon een verse met een opgeruimde OP. Das niet verneukenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Het valt alleen op dat hij nu korter is dan bij de vorigequote:
Hoop dat ze dat wil ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zeker voor de 2nd opinion gaan inderdaad
niet goed gelezen dus van me?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
, hopen dat die knoop uit m'n maag weg gaat.
Tot straksquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef rival het volgende:
Deze hoort toch echt in de OP
[ afbeelding ]
Je hebt de zomer in je bolquote:
OMG, straks ga je ook eten, bidden, beminnen lezen en SATC kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef rival het volgende:
Deze hoort toch echt in de OP
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
quote:
huh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
OMG, straks ga je ook eten, bidden, beminnen lezen en SATC kijken
Lief!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kusje op je voorhoofd, ouch that burns
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zoquote:
Vrouwen die geen man kunnen krijgen dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zo
Ik heb dit plaatje dan ook van een vrouw gepiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zo
ik kon er ff niks van maken.... sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor neppe kasthomo dat je dat niet weet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn nichtjes zijn er en ze zijn voor het eerst op m'n kamer.
'Ooooeeeeh! JIJ SLAAPT IN EEN KAST!'
Van die vrouwen die niet begrijpen dat ze die vent die ze zoeken nooit gaan vinden als je een belachelijke eisenlijst hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel spulletjes die potentieel interessante vernietigbare objecten zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schattig
![]()
Maar nog nooit op jouw kamer geweest?
En dan sterven ze eenzaam en verbitterd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die vrouwen die niet begrijpen dat ze die vent die ze zoeken nooit gaan vinden als je een belachelijke eisenlijst hebt.
Sex and the Cityquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eenzaamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan sterven ze eenzaam en verbitterd.
Aaahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel spulletjes die potentieel interessante vernietigbare objecten zijn
Betaald met jouw autoradio.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Damn, lopen hier 8 jarige allochtone kindertjes met Burbery jassen rondwtf
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn nichtjes zijn er en ze zijn voor het eerst op m'n kamer.
'Ooooeeeeh! JIJ SLAAPT IN EEN KAST!'
Neequote:
Ze heeft een bedstequote:
Wat gaafquote:
Mijn koperen paard, bloemen, knuffels, make up'jes, verzin het maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Ik zal eens kijken of ik een foto kan makenquote:
vrouwen prulletjes dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn koperen paard, bloemen, knuffels, make up'jes, verzin het maar
M'n oom heeft die voor de lol gedraaid toen ik voor 't eerst in m'n bedstee lagquote:
Ja doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken
Hoera voor bejaarden die het nummer kennen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n oom heeft die voor de lol gedraaid toen ik voor 't eerst in m'n bedstee lag
Ik ben een vrouw, wat verwacht jequote:
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Ook nergens te bestellen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meer
LOLquote:
Nee was al een uit de collectie rokje kwam ik later achter.quote:
Opbokken, kutnewbie. Ik verander die op, omdat het vies en lelijk is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Ik had in Finland een klasgenootje, ze liep alleen in BB, een sjaal van 280 euroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meer
Zelf maken een optie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee was al een uit de collectie rokje kwam ik later achter.
Aan de andere kant ook niet zo heel erg. 90 euro voor een rokje die ze waarschijnlijk 1 keer aan kan is ook een beetje te
Nog meer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wat verwacht je
Ik heb nieuwe nagellakjes
Zoveel kleurtjes heb ik niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog meer?heb je al een 2e kamer voor je nagellakkencollectie
Que?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Mijn man met de soldeerbout is er!
wat voor een heb je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
Zo. Auto gekeurd, nieuwe bougies, nieuwe olie, nieuwe filters, reparaties uitgevoerd, rembalans opnieuw gedaan.
Nu maar es op zoek naar nieuwe slicks.
Hoeveel verschillende varianten dan?quote:
Wat is er kapot?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Mijn man met de soldeerbout is er!
Ik kan naaien maar niet naaienquote:
Mijn spookjes (boxjes voor de laptop)quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan naaien maar niet naaien
Maar ach.. Ze heeft al ZO veel. Moeders kwam met een jurkje aanzetten dat minstens het dubbele kostteGewoon omdat ze vond dat de kleine het moest hebben
Een soort tennis outfitje
Dat ze ook waarschijnlijk 1 keer aan kan
Is het ook. Alleen deze vond ik zo schetigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef Ripley het volgende:
Burberry is een beetje ordi tally! Maar kleding voor meisjes kopen is wel superleuk ja
quote:
Ik tel ieder kleurtje apart, ook al lijken ze op elkaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende varianten dan?
Agossiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan naaien maar niet naaien
Maar ach.. Ze heeft al ZO veel. Moeders kwam met een jurkje aanzetten dat minstens het dubbele kostteGewoon omdat ze vond dat de kleine het moest hebben
Een soort tennis outfitje
Dat ze ook waarschijnlijk 1 keer aan kan
En wat is dan niet veel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik tel ieder kleurtje apart, ook al lijken ze op elkaar
[..]
Agossie
Mijn zoon heeft er 3quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Ach Tal, je wilde je kind iig geen adidastrainingspak aandoen.
Vroegah toen ik nog klein was zat er een tweeling bij mij in de klas met die pakjes. Een meisje en een jongetje. Je raad het natuurlijk alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Nee, een Australianquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Plaatjesfaal?quote:
Voor de sport is wat anders dan voor de mooi, imo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft er 3
En schoenen en een jas en nog meer.
Maar dat is door en voor het breakdancen
Whehehehehe ik heb er over staan twijfelen om er een te kopen. Maar dat vond ik weer net TE foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Maar jouw zoon is tien ofzo, ik vind baby's met sportkleding aan zo ordinair.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft er 3
En schoenen en een jas en nog meer.
Maar dat is door en voor het breakdancen
Witte sportsokken en slippers eronder en klaar is het aso'tjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehehe ik heb er over staan twijfelen om er een te kopen. Maar dat vond ik weer net TE fout
Voor als ze in juli mee gaat naar de camping
Hij mag ze ook alleen aan met breakdancen. Daardoor slijten zn pakken al snel genoeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de sport is wat anders dan voor de mooi, imo.
Dat waren adidasbroeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, een Australianmet van die drukknopen aan de zijkant
Ik knip Papa's haar dan in een New Kids Turbo look. En geef hem hetzelfde aan. En whoppie. En tokkie familie is geborenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Witte sportsokken en slippers eronder en klaar is het aso'tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |