Ik bedoel het echt niet gemeen naar jou toe, echt niet. Ik heb juist veel bewondering voor hoe je hiermee omgaat.quote:
Volgens RZ met iedereenquote:
Het is een gave schatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe weet jij dat ik de "Hot summer hits '86" op heb staan?!
Ja maar ik heb dus ook doorgevraagd, wanneer ik me dan wel zorgen moest gaan maken enzo.. Tja, als ie half in coma ligt blijkbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
Als hij al drie dagen 40 graden koorts heeft zou ik me niet zo makkelijk laten afschepen als ik jou was
Ach, zo gaat 't altijd. En zo'n roddelput als Fok helpt daar ook niks bijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Meestal komen zulke vermoedens toch wel ergens vandaan en hoor je dan een maand later dat er toch wel iets was
Daarom rochel ik dus ook niks meer via Fokquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Meestal komen zulke vermoedens toch wel ergens vandaan en hoor je dan een maand later dat er toch wel iets was
Alleen koorts is idd geen reden om in paniek te raken, maar ik kan me je bezorgdheid voorstellen, ik ben ook zo'n muts sinds Peuter de Mexicaanse Griep heeft gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus ook doorgevraagd, wanneer ik me dan wel zorgen moest gaan maken enzo.. Tja, als ie half in coma ligt blijkbaar
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet gemeen naar jou toe, echt niet. Ik heb juist veel bewondering voor hoe je hiermee omgaat.
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Alleen is hij iets ouder dan 15quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.
Zo moet je het ook zien, denk ik. Dit is zijn eerste liefde, veel grootser voor hem dan wij ons kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo moet je het ook zien, denk ik. Dit is zijn eerste liefde, veel grootser voor hem dan wij ons kunnen voorstellen.
Een fiets! Van mij dus. En van de oppas auto's. En vanmiddag krijgtie van Zus&Zwager een Buzz Lightyear met geluid enzo (daar hou ik niet zo van, maar hij wel dus heb ik pech..quote:
Als je enigszins normaal uit elkaar gaat valt dat best mee. Toen het uitging met mijn fokex heb ik hem gewoon gemeden op fok. Het was niet leuk om viavia toch te horen dat ie op zat te scheppen op fok hoe hij me gedumpt had, maar als je daar niet op reageert ben je er vrij snel vanafquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom rochel ik dus ook niks meer via Fok10.000 Fok!ers die over je schouder mee kijken
En er is altijd iets, anders gaat "iets" niet over.
Ja het is zo kut, die man zit daar met al zijn 'wijsheid' en ik ben dan het overbezorgde moedertje. Bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
Lees net dat als koorts langer dan 12 uur aanhoud dat je contact moet opnemen met de huisarts.
Nou die van jou is net zoals die van mij incompitent, dus zou gewoon rechtstreeks naar de eerste hulp gaan
Ik binnen een jaar nog nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:17 schreef Myraela het volgende:
Ik was ook niet binnen een maand over mijn eerste liefde heen.
Eens. Vandaar hier ook even een FOK-stop na de breuk. Soms gaan mensen ook normaal uit elkaar, al doet FOK je anders geloven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je enigszins normaal uit elkaar gaat valt dat best mee. Toen het uitging met mijn fokex heb ik hem gewoon gemeden op fok. Het was niet leuk om viavia toch te horen dat ie op zat te scheppen op fok hoe hij me gedumpt had, maar als je daar niet op reageert ben je er vrij snel vanaf
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen
Ik denk dat je ook wel genoeg over m'n schuldgevoel naar m'n moeder hebt gelezen...
En nu wil ik dat ze eindelijk belt!
Ja ik hou 'm maar goed in de gaten en anders sleep ik 'm gewoon mee naar de weekendpost.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen koorts is idd geen reden om in paniek te raken, maar ik kan me je bezorgdheid voorstellen, ik ben ook zo'n muts sinds Peuter de Mexicaanse Griep heeft gehad.
Uitzingen tot maandag en dan een bloedonderzoek eisen misschien?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Alleen is hij iets ouder dan 15![]()
Hoewel, qua relaties misschien niet
Dat bedoelde ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
Zo moet je het ook zien, denk ik. Dit is zijn eerste liefde, veel grootser voor hem dan wij ons kunnen voorstellen.
Stuur Evie ff een Pm andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is zo kut, die man zit daar met al zijn 'wijsheid' en ik ben dan het overbezorgde moedertje. Bah
Better safe then sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is zo kut, die man zit daar met al zijn 'wijsheid' en ik ben dan het overbezorgde moedertje. Bah
Precies, dat kan altijd nog. Beterschap voor hem.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik hou 'm maar goed in de gaten en anders sleep ik 'm gewoon mee naar de weekendpost.
Ja, heb ik ook. Misschien dat ik daarom zoiets had van Damn. Ik heb me bij opa nooit zo gevoeld, maar misschien is dat andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen
Ik denk dat je ook wel genoeg over m'n schuldgevoel naar m'n moeder hebt gelezen...
En nu wil ik dat ze eindelijk belt!
Ik vind het moeilijk, aan de ene kant wil je de huisarts gewoon vertrouwen natuurlijk, maar helemaal serieus genomen voel ik me ook niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuur Evie ff een Pm andersze is er nog niet, maar die leest ze wel en anders schop ik dr wel ff.
12 uur? Dan zit die hele wachtkamer vol.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
Lees net dat als koorts langer dan 12 uur aanhoud dat je contact moet opnemen met de huisarts.
Nou die van jou is net zoals die van mij incompitent, dus zou gewoon rechtstreeks naar de eerste hulp gaan
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
Hey niet leuk als je zelf de voorzetten inkopt
12 uur is inderdaad weinig, maar vind dat er na 72 uur toch wel iets meer gezegd mag worden dan een paracetamolletje en kom maandag maar terugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
12 uur? Dan zit die hele wachtkamer vol.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had ooit een huisarts op bezoek wegens ernstige pijn in mijn zij, die zei tegen mijn ma : ik denk dat ie zich een beetje aanstelt, hier heb je wat pijnstillers
Die hielpen uiteraard niet, ging echt kapot van de pijn, toen naar de 1e hulp gebracht door mijn ouders, uitslag : gekneusde rib en klaplong.
op jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens bij de HAP weg gestuurd met wat een dag later een longembolie bleek. Daar kun je gewoon aan dood gaan. Stel je eens voor, dan hadden jullie zonder mij gezeten.!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, aan de ene kant wil je de huisarts gewoon vertrouwen natuurlijk, maar helemaal serieus genomen voel ik me ook niet.
En ja ik zeg het maar voor jullie het doen, werd ik maar eens serieus genomen
Ik vind dat jij niet moet doen alsof je zelf arts bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
12 uur is inderdaad weinig, maar vind dat er na 72 uur toch wel iets meer gezegd mag worden dan een paracetamolletje en kom maandag maar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |