Ik bedoel het echt niet gemeen naar jou toe, echt niet. Ik heb juist veel bewondering voor hoe je hiermee omgaat.quote:
Volgens RZ met iedereenquote:
Het is een gave schatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe weet jij dat ik de "Hot summer hits '86" op heb staan?!
Ja maar ik heb dus ook doorgevraagd, wanneer ik me dan wel zorgen moest gaan maken enzo.. Tja, als ie half in coma ligt blijkbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
Als hij al drie dagen 40 graden koorts heeft zou ik me niet zo makkelijk laten afschepen als ik jou was
Ach, zo gaat 't altijd. En zo'n roddelput als Fok helpt daar ook niks bijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Meestal komen zulke vermoedens toch wel ergens vandaan en hoor je dan een maand later dat er toch wel iets was
Daarom rochel ik dus ook niks meer via Fokquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Meestal komen zulke vermoedens toch wel ergens vandaan en hoor je dan een maand later dat er toch wel iets was
Alleen koorts is idd geen reden om in paniek te raken, maar ik kan me je bezorgdheid voorstellen, ik ben ook zo'n muts sinds Peuter de Mexicaanse Griep heeft gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus ook doorgevraagd, wanneer ik me dan wel zorgen moest gaan maken enzo.. Tja, als ie half in coma ligt blijkbaar
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet gemeen naar jou toe, echt niet. Ik heb juist veel bewondering voor hoe je hiermee omgaat.
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Alleen is hij iets ouder dan 15quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.
Zo moet je het ook zien, denk ik. Dit is zijn eerste liefde, veel grootser voor hem dan wij ons kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo moet je het ook zien, denk ik. Dit is zijn eerste liefde, veel grootser voor hem dan wij ons kunnen voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |