Dan zeker voor de 2nd opinion gaan inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze weten niet wat t is. Het zou heel goed ernstig kunnen zijn. Maar we moeten maar weer wachten.
En behandeling halverwege onderbreken en naar een ander gaan heeft geen voorkeur. Hoewel ik morgen wel even ga aanzwengelen dat ze recht heeft op second opinion.
Wat boeit het?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Hij opent gewoon een verse met een opgeruimde OP. Das niet verneukenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Het valt alleen op dat hij nu korter is dan bij de vorigequote:
Hoop dat ze dat wil ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zeker voor de 2nd opinion gaan inderdaad
niet goed gelezen dus van me?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
, hopen dat die knoop uit m'n maag weg gaat.
Tot straksquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef rival het volgende:
Deze hoort toch echt in de OP
[ afbeelding ]
Je hebt de zomer in je bolquote:
OMG, straks ga je ook eten, bidden, beminnen lezen en SATC kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef rival het volgende:
Deze hoort toch echt in de OP
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
quote:
huh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
OMG, straks ga je ook eten, bidden, beminnen lezen en SATC kijken
Lief!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kusje op je voorhoofd, ouch that burns
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zoquote:
Vrouwen die geen man kunnen krijgen dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zo
Ik heb dit plaatje dan ook van een vrouw gepiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zo
ik kon er ff niks van maken.... sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor neppe kasthomo dat je dat niet weet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn nichtjes zijn er en ze zijn voor het eerst op m'n kamer.
'Ooooeeeeh! JIJ SLAAPT IN EEN KAST!'
Van die vrouwen die niet begrijpen dat ze die vent die ze zoeken nooit gaan vinden als je een belachelijke eisenlijst hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel spulletjes die potentieel interessante vernietigbare objecten zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schattig
![]()
Maar nog nooit op jouw kamer geweest?
En dan sterven ze eenzaam en verbitterd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die vrouwen die niet begrijpen dat ze die vent die ze zoeken nooit gaan vinden als je een belachelijke eisenlijst hebt.
Sex and the Cityquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eenzaamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan sterven ze eenzaam en verbitterd.
Aaahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel spulletjes die potentieel interessante vernietigbare objecten zijn
Betaald met jouw autoradio.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Damn, lopen hier 8 jarige allochtone kindertjes met Burbery jassen rondwtf
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn nichtjes zijn er en ze zijn voor het eerst op m'n kamer.
'Ooooeeeeh! JIJ SLAAPT IN EEN KAST!'
Neequote:
Ze heeft een bedstequote:
Wat gaafquote:
Mijn koperen paard, bloemen, knuffels, make up'jes, verzin het maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Ik zal eens kijken of ik een foto kan makenquote:
vrouwen prulletjes dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn koperen paard, bloemen, knuffels, make up'jes, verzin het maar
M'n oom heeft die voor de lol gedraaid toen ik voor 't eerst in m'n bedstee lagquote:
Ja doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken
Hoera voor bejaarden die het nummer kennen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n oom heeft die voor de lol gedraaid toen ik voor 't eerst in m'n bedstee lag
Ik ben een vrouw, wat verwacht jequote:
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Ook nergens te bestellen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meer
LOLquote:
Nee was al een uit de collectie rokje kwam ik later achter.quote:
Opbokken, kutnewbie. Ik verander die op, omdat het vies en lelijk is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Ik had in Finland een klasgenootje, ze liep alleen in BB, een sjaal van 280 euroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meer
Zelf maken een optie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee was al een uit de collectie rokje kwam ik later achter.
Aan de andere kant ook niet zo heel erg. 90 euro voor een rokje die ze waarschijnlijk 1 keer aan kan is ook een beetje te
Nog meer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wat verwacht je
Ik heb nieuwe nagellakjes
Zoveel kleurtjes heb ik niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog meer?heb je al een 2e kamer voor je nagellakkencollectie
Que?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Mijn man met de soldeerbout is er!
wat voor een heb je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
Zo. Auto gekeurd, nieuwe bougies, nieuwe olie, nieuwe filters, reparaties uitgevoerd, rembalans opnieuw gedaan.
Nu maar es op zoek naar nieuwe slicks.
Hoeveel verschillende varianten dan?quote:
Wat is er kapot?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Mijn man met de soldeerbout is er!
Ik kan naaien maar niet naaienquote:
Mijn spookjes (boxjes voor de laptop)quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan naaien maar niet naaien
Maar ach.. Ze heeft al ZO veel. Moeders kwam met een jurkje aanzetten dat minstens het dubbele kostteGewoon omdat ze vond dat de kleine het moest hebben
Een soort tennis outfitje
Dat ze ook waarschijnlijk 1 keer aan kan
Is het ook. Alleen deze vond ik zo schetigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef Ripley het volgende:
Burberry is een beetje ordi tally! Maar kleding voor meisjes kopen is wel superleuk ja
quote:
Ik tel ieder kleurtje apart, ook al lijken ze op elkaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende varianten dan?
Agossiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan naaien maar niet naaien
Maar ach.. Ze heeft al ZO veel. Moeders kwam met een jurkje aanzetten dat minstens het dubbele kostteGewoon omdat ze vond dat de kleine het moest hebben
Een soort tennis outfitje
Dat ze ook waarschijnlijk 1 keer aan kan
En wat is dan niet veel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik tel ieder kleurtje apart, ook al lijken ze op elkaar
[..]
Agossie
Mijn zoon heeft er 3quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Ach Tal, je wilde je kind iig geen adidastrainingspak aandoen.
Vroegah toen ik nog klein was zat er een tweeling bij mij in de klas met die pakjes. Een meisje en een jongetje. Je raad het natuurlijk alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Nee, een Australianquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Plaatjesfaal?quote:
Voor de sport is wat anders dan voor de mooi, imo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft er 3
En schoenen en een jas en nog meer.
Maar dat is door en voor het breakdancen
Whehehehehe ik heb er over staan twijfelen om er een te kopen. Maar dat vond ik weer net TE foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Maar jouw zoon is tien ofzo, ik vind baby's met sportkleding aan zo ordinair.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft er 3
En schoenen en een jas en nog meer.
Maar dat is door en voor het breakdancen
Witte sportsokken en slippers eronder en klaar is het aso'tjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehehe ik heb er over staan twijfelen om er een te kopen. Maar dat vond ik weer net TE fout
Voor als ze in juli mee gaat naar de camping
Hij mag ze ook alleen aan met breakdancen. Daardoor slijten zn pakken al snel genoeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de sport is wat anders dan voor de mooi, imo.
Dat waren adidasbroeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, een Australianmet van die drukknopen aan de zijkant
Ik knip Papa's haar dan in een New Kids Turbo look. En geef hem hetzelfde aan. En whoppie. En tokkie familie is geborenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Witte sportsokken en slippers eronder en klaar is het aso'tje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik knip Papa's haar dan in een New Kids Turbo look. En geef hem hetzelfde aan. En whoppie. En tokkie familie is geboren
12 zelfsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jouw zoon is tien ofzo, ik vind baby's met sportkleding aan zo ordinair.
Of van die mini-airmaxjes dan ook aan.
Enige wat dan nog mist is oorbellen erbij, die hebben dat soort kids ook al met 3 maanden.
Aussies hadden dat ookquote:
Waarom zijn ze beter dan gewone schoenen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12 zelfs![]()
Uhm mijn zoon heeft wel de eerste 5 jaar van zn leven op maxjes gelopen.
Om de heel simpele reden dat die heel goed zijn voor de ontwikkeling van de voeten.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
Ik mocht van mijn moeder nooit een trainingspak. Zelfs niet in de gabbertijd en het doodnormaal was een jasje op je spijkerbroek te dragen. En gelijk had ze.
Mijn man heeft vorig jaar zijn haar laten groeien zodat ik het kon knippen in die lookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil mn neefje mee komende carnaval om dat te kunnen doen
Je wilt geforceerd overstuur opwekken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rembalans iets naar voren gezet. Met ruim 500pk is het niet echt lekker rijden met dit weer.
Spanning en sensatiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt geforceerd overstuur opwekken?
Jeetje, dat je daar mee accoord gingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man heeft vorig jaar zijn haar laten groeien zodat ik het kon knippen in die look
En ik heb zo'n ringbaardje bij hem geschoren. Hij in zijn aussie en Feyenoordshirt naar Carnaval
Ik ben benieuw hoe hij dit jaar gaat.
*knuffelt zijn Adidas jasje nog maar eens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
Ik mocht van mijn moeder nooit een trainingspak. Zelfs niet in de gabbertijd en het doodnormaal was een jasje op je spijkerbroek te dragen. En gelijk had ze.
Staat me ook niet.Sowieso moet ik uitkijken met dat soort dingen, want doe mij een gouden koningsschakel om en je denkt dat ik in een wagen woon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Ik kan me het eigenlijk ook helemaal niet inbeelden, jij met zo'n pakkie aan
Schoenen van bijv scapino zijn stug. Daarin vormen de voetjes zich naar de schoen. Maxjes (en ook andere sneakers) vormen om de voet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zijn ze beter dan gewone schoenen dan?
Gelukkig weet jij zelf heel goed wat je wel en niet kan hebben. Die tokkies op 't kamp hier moeten daar ook eens over gaan nadenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staat me ook niet.Sowieso moet ik uitkijken met dat soort dingen, want doe mij een gouden koningsschakel om en je denkt dat ik in een wagen woon.
Doe dat maar, want ik doe het niet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
*knuffelt zijn Adidas jasje nog maar eens.
Dat doen leren schoenen ook gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schoenen van bijv scapino zijn stug. Daarin vormen de voetjes zich naar de schoen. Maxjes (en ook andere sneakers) vormen om de voet.
Ik kreeg altijd belachelijk dure schoenen omdat ik smalle voetjes had.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schoenen van bijv scapino zijn stug. Daarin vormen de voetjes zich naar de schoen. Maxjes (en ook andere sneakers) vormen om de voet.
Rem balans naar voren betekend dat je voorkant meer afremt dan de achterkant. Die achterkant wil dus door blijven rijden, als je dat in een bocht doet, komt de achterkant dus opzij en heb je overstuur. Als je dan gas geeft ga je driften, maar dat doe je eigenlijk alleen als je niet voldoende vermogen hebt om em op het gas te laten driften. Want het is van nature een vrij onveilige setting als je er niet mee om weet te gaan.quote:
Succesquote:
ik dacht dat je dat bij de amg versies digitaal kon instellen.... deceptie dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rembalans iets naar voren gezet. Met ruim 500pk is het niet echt lekker rijden met dit weer.
Dat heeft ook wel even geduurd hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij zelf heel goed wat je wel en niet kan hebben. Die tokkies op 't kamp hier moeten daar ook eens over gaan nadenken
Ach zo leer je steeds wat bijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rem balans naar voren betekend dat je voorkant meer afremt dan de achterkant. Die achterkant wil dus door blijven rijden, als je dat in een bocht doet, komt de achterkant dus opzij en heb je overstuur. Als je dan gas geeft ga je driften, maar dat doe je eigenlijk alleen als je niet voldoende vermogen hebt om em op het gas te laten driften. Want het is van nature een vrij onveilige setting als je er niet mee om weet te gaan.
En 12 jaar geleden kon ik kiezen. Maxjes a 60 euro voor het kind of goede leren schoenen a 90 euro.quote:
Misschien doen ze dat ook welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij zelf heel goed wat je wel en niet kan hebben. Die tokkies op 't kamp hier moeten daar ook eens over gaan nadenken
Krea kan autorijden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rem balans naar voren betekend dat je voorkant meer afremt dan de achterkant. Die achterkant wil dus door blijven rijden, als je dat in een bocht doet, komt de achterkant dus opzij en heb je overstuur. Als je dan gas geeft ga je driften, maar dat doe je eigenlijk alleen als je niet voldoende vermogen hebt om em op het gas te laten driften. Want het is van nature een vrij onveilige setting als je er niet mee om weet te gaan.
Ik kan je héél veel vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo leer je steeds wat bijIk snap.
Het is alleen wel vrijwel allemaal crap. Vooral die laatste zin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo leer je steeds wat bijIk snap.
Als je het nou echt juist wilt doen dan breng je hem aan et driften dmv gas los latenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Huppelmuts schuift dr maxjes snel onder de bankquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind maxjes zoooooooo jaren 90, zou er zelf niet meer mee lopen iig.
Ik laat dat aan de pro's bij Baan over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef rival het volgende:
ik dacht dat je dat bij de amg versies digitaal kon instellen.... deceptie dit.
Die zin ervoor is belangrijker, stel dat hij een AMG heeft, dan hoef je de balans zo niet af te stellenquote:
Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is alleen wel vrijwel allemaal crap. Vooral die laatste zin.. De rembalans van een 'normale' auto aanpassen is namelijk niet hetzelfde als in je racespelletje spelen met wat driftsettings.
Newbie. Die dingen zijn mega-retro. Want ik heb ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind maxjes zoooooooo jaren 90, zou er zelf niet meer mee lopen iig.
Sorry, ik hoor een container klepperen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zin ervoor is belangrijker, stel dat hij een AMG heeft, dan hoef je de balans zo niet af te stellenWant die heeft ruim voldoende vermogen.
Ik bedenk me net dat het zelfs iets is voor voorwiel aangedreven auto's, omdat je die niet op het gas door de bocht kan sturen.
Na 2 jaar race auto's afstellen weet ik wel íetsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is alleen wel vrijwel allemaal crap. Vooral die laatste zin.. De rembalans van een 'normale' auto aanpassen is namelijk niet hetzelfde als in je racespelletje spelen met wat driftsettings.
Okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En 12 jaar geleden kon ik kiezen. Maxjes a 60 euro voor het kind of goede leren schoenen a 90 euro.
Na 2 jaar dat spelletje nog niet uitgespeeldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 2 jaar race auto's afstellen weet ik wel íets
Lukt zelfs met mn TSje nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het nou echt juist wilt doen dan breng je hem aan et driften dmv gas los laten
Wie ben jij ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Newbie. Die dingen zijn mega-retro. Want ik heb ze.
Ach het was in die tijd ook wel een beetje mode.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeHet maakt ook niet uit verder hoor!
Een cls is geen raceauto.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
Na 2 jaar race auto's afstellen weet ik wel íets
Wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ze worden opengemaakt! O wee als ze het straks niet meer doen.
Je kan er de rembalans niet eens van wijzigen, dan raakt de hele auto in storing en rijdt die niet meer harder dan 50km/hquote:
Ik wel! Mijn zwager en zijn zus werkten er jarenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een schoen van Nike aan m'n voeten gehad.
Mijn boxjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
En volgens mij heb ik dezelfde lak gekocht als jij hebt
ik moet stoppen met happen jaquote:
Oh okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel! Mijn zwager en zijn zus werkten er jaren
Euh, nee. Van Catricequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn boxjes![]()
Oh welke, die lost in mud?
een oud collega van mij heeft zeker 50 paar, met dat soort haar, dit soort leer. van dit beest. en dat beest... in alle kleuren van de regenboog....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
De enige mensen die nog op Air Max Classics lopen zijn overjarige gabbers.
Ook al blijft het een van de beste schoenen ooit.
Nu heb je idioten die een nacht lang met de slaapzak voor de deur gaan liggen bij sneakerwinkels voor sneakers als dit:
[ afbeelding ]
De liefde, ik voel hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
De enige mensen die nog op Air Max Classics lopen zijn overjarige gabbers.
Ook al blijft het een van de beste schoenen ooit.
Nu heb je idioten die een nacht lang met de slaapzak voor de deur gaan liggen bij sneakerwinkels voor sneakers als dit:
[ afbeelding ]
25quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet stoppen met happen ja![]()
btw @Samzz, hoeveel verschillende nagellakken heb je nu?
Ik heb er 3quote:
Ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, nee. Van CatriceIk dacht dat jij die ook had
Mwah, ik heb een paar sneakerfreaks in mijn vriendenkring, en als je als man zijnde een avond lang over je sneakers kan praten, dan is er iets mis hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
een oud collega van mij heeft zeker 50 paar, met dat soort haar, dit soort leer. van dit beest. en dat beest... in alle kleuren van de regenboog....
ach ieder zijn verzamelhobby he
Heb er net weer een gehaald, een hele toffe blauwe van Essence, was ook maar 1,99quote:
Geef toe hup. Dat was TOEN leuk. Nu is het zielig.quote:
Hij bleef er inderdaad de hele dag over praten, ach, ieder zijn dingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een paar sneakerfreaks in mijn vriendenkring, en als je als man zijnde een avond lang over je sneakers kan praten, dan is er iets mis hoor.
Maar ze lopen zo heerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef toe hup. Dat was TOEN leuk. Nu is het zielig.
Ik heb inderdaad naast die bruine van Catrice ook een blauwe gehaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb er net weer een gehaald, een hele toffe blauwe van Essence, was ook maar 1,99
Ik ben overgestapt op allstars, en met mijn smalle pootjes lopen die nog lekkerder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze lopen zo heerlijk![]()
Echt heel heerlijk. En en en en en
Ik wist dat je er geen had, was alleen benieuwd wat je echt reedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij twijfelt ook echt of ik een cls amg heb.
Is niks neequote:
Wat boeit het. Ik heb een grote pé-nis.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
Ik wist dat je er geen had, was alleen benieuwd wat je echt reed
Deze is uit de Berlin collectiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad naast die bruine van Catrice ook een blauwe gehaaldEen heel apart kleurtje, beetje oud blauw (
) als dat bestaat.
Dat vind ik dan weer niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op allstars, en met mijn smalle pootjes lopen die nog lekkerder.
Garden Secretsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niks.
Eigenlijk moet ik weer een tijd op hakken gaan lopen, vroeger had ik altijd iets met een hak aan. Nu heb ik al na een paar minuten pijn in mn voeten
Ik ken het. Ik vind het ook niet leuk om hakken te dragen, want dan ben ik groter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niks.
Eigenlijk moet ik weer een tijd op hakken gaan lopen, vroeger had ik altijd iets met een hak aan. Nu heb ik al na een paar minuten pijn in mn voeten
iron fistsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
iron fistsJij hebt goed opgeletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
iron fistsTekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daar was geen ontkomen aan hoor.quote:
die wilde MissB graag van me hebben gisteren, zo een naam kan je niet vergeten als hem om schoenen gaatquote:
hou op, k heb er al nachtmerries overquote:
Dat was IKquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
die wilde MissB graag van me hebben gisteren, zo een naam kan je niet vergeten als hem om schoenen gaat
Was MissB hoorquote:
Lees je MSN history maar es naquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
niettus, ik weet het bijna zeker....
MissB hellup
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
die wilde MissB graag van me hebben gisteren, zo een naam kan je niet vergeten als hem om schoenen gaat
Dat is valsspelenquote:
Ik zoek boots. Maximaal 25 euro. HELP!! Waar kan ik dat vinden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
Jullie lopen altijd te zeiken dat mannen iets voor je moeten kopen!
Doe het lekker zelf!
Oh, weet ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is valsspelen![]()
Gisteren vroeg MissB erom in het topic
[..]
Ik zoek boots. Maximaal 25 euro. HELP!! Waar kan ik dat vinden?
Mijn goede voornemen voor 2011: rival veel minder gelijk gevenquote:
Ja, dat had ik dus niet doorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had het over hier op het forum en ik krijg net 2 keer gelijk
Ik heb laatst bij de van Haren nog laarzen voor 19 euro gekocht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is valsspelen![]()
Gisteren vroeg MissB erom in het topic
[..]
Ik zoek boots. Maximaal 25 euro. HELP!! Waar kan ik dat vinden?
Van Haren heeft op een of andere manier sowieso meer kwaliteit in de winkel momenteelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij de van Haren nog laarzen voor 19 euro gekocht.
En dat zie je er niet aan af, anders had ik ze niet gekocht.
Nee msn is prive natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, weet ik nietIk dacht dat ie dat bedoelde.
Oh morgen eens kijken dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uhuh dat hou ik ook als regel aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, in dit geval was het super, want het zijn laarzen speciaal voor smalle kuiten en voeten, en ik heb nu voor het eerst van mijn leven zowat laarzen die echt strak om de kuit zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van Haren heeft op een of andere manier sowieso meer kwaliteit in de winkel momenteel
+1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
Jullie lopen altijd te zeiken dat mannen iets voor je moeten kopen!
Doe het lekker zelf!
dit heb je vaker gelezen let op....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus niet door
Overigens poste ik ook dat ik ze van je zou krijgen, samen met de Adenauer en de Aston Martin
Nee, ik zit graag voor een dubbeltje op de eerste rang, maar wil er niet goedkoop bijlopen zegmaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh dat hou ik ook als regel aan
Beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, in dit geval was het super, want het zijn laarzen speciaal voor smalle kuiten en voeten, en ik heb nu voor het eerst van mijn leven zowat laarzen die echt strak om de kuit zitten.![]()
En toch zou ik zoiets eerder aan rival vragenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Kreator het volgende:
Maar ff serieus, Peurac. Aangezien je wel verstand hebt van auto's.
Wat voor banden zal ik kopen? Ik heb een ouwe golf 3 gti 16v, die een top heeft van 230. Kan ik dan gewoon af met T banden, of moet ik dan persé V kopen.
En wat is een beetje een topmerk...Bridgestone, Dunlop, Pirelli, Michelin.. Zomerbanden uiteraard. Alleen paupers kopen iets anders.
(195x50x15)
Die aanduiding is alleen voor langdurig hoge snelheden rijden. Dus tenzij je veel kms in Dld op hoge snelheid maakt, mag je best iets onder je top snelheid zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Kreator het volgende:
Maar ff serieus, Peurac. Aangezien je wel verstand hebt van auto's.
Wat voor banden zal ik kopen? Ik heb een ouwe golf 3 gti 16v, die een top heeft van 230. Kan ik dan gewoon af met T banden, of moet ik dan persé V kopen.
En wat is een beetje een topmerk...Bridgestone, Dunlop, Pirelli, Michelin.. Zomerbanden uiteraard. Alleen paupers kopen iets anders.
(195x50x15)
Als ik het heb heb ik het!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2011: rival veel minder gelijk geven
Heb het dan wat minderquote:
Jij was anders voor het en/en principequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
dit heb je vaker gelezen let op....
of/of niet en/en
Ja, dit is gewoon iets wat door moet gaan voor leer, maar leuk genoeg. En voor die 20 euro kon ik me er geen buil aan vallen, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter
Die vind je normaal alleen in van die kak winkeltjes waar ze gemaakt zijn van strechstof, met een lelijke voet en lompe hakOh en waar ze dus 300 + euro kosten.
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook al. T it is then. (alhoewel het raar is dat V goedkoper is...)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die aanduiding is alleen voor langdurig hoge snelheden rijden. Dus tenzij je veel kms in Dld op hoge snelheid maakt, mag je best iets onder je top snelheid zitten.
Daarom. Je zou gek zijn ze te laten staan voor die prijs, vooral als ze goed zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon iets wat door moet gaan voor leer, maar leuk genoeg. En voor die 20 euro kon ik me er geen buil aan vallen, dacht ik zo.
V komt meer voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook al. T it is then. (alhoewel het raar is dat V goedkoper is...)
niet als ik moet uitdelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was anders voor het en/en principe
quote:
wattes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
Trouwens. Eind van de maand komt de Yeti. Hij is bruin
BRUIN!
DB9 is mooierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval kies ik voor de AM Vanquish S
niks komt in de buurt van de prestaties van een Pirelli P Zero. (normale banden that is)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Qua merken, ik rij alleen op Pirelli'smaar dat komt ook omdat ze Italiaans zijn. Eigenlijk zijn ze te duur voor wat je krijgt.
Ik ben eigenlijk al jaren verliefd op ieder typequote:
ik ben een computernerd bij een accountantskantoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
Rival, ben jij banden specialist?dacht dat jij sleutelde en banden er bij deed?
nu nog wachten op de lotto hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval kies ik voor de AM Vanquish S
minimaal 205 breed en 16" volgens mij. En de P Zero is heerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
niks komt in de buurt van de prestaties van een Pirelli P Zero. (normale banden that is)
maar volgens mij zijn die er niet in de maat die hij vraagt. weet niet zeker...
Hebben je ouders die gekocht?quote:
gecondoleerdquote:
Nou ja, het is best een goede auto, trekkracht en zo. Maar zo lelijk als de nachtquote:
Voor dat geld is toch wel wat leukers te krijgen? Nieuwe Touran paste niet meer in t budget? Hij moet een trailer voor Rio kunnen trekken zeker?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is best een goede auto, trekkracht en zo. Maar zo lelijk als de nacht
Maar het kan altijd beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minimaal 205 breed en 16" volgens mij. En de P Zero is heerlijkde Nero op de 155 en de Rosso op de A8
De C? Qua maat is die niks bijzonders?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Maar het kan altijd beter
[ afbeelding ]
Pa wil perse geen sedan, het moet Europees zijn en het moet idd de trailer en de caravan kunnen trekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor dat geld is toch wel wat leukers te krijgen? Nieuwe Touran paste niet meer in t budget? Hij moet een trailer voor Rio kunnen trekken zeker?
...da's 60km verderop, ben ik het aan benzine weer kwijt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
@Krea, ik weet nog een heel goed adres voor banden in Doetinchem, als je t op mijn naam noemt kan je tot 30% korting krijgen
De maat is zo standaard als 15 inch kan zijn inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De C? Qua maat is die niks bijzonders?
aaahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
De maat is zo standaard als 15 inch kan zijn inderdaad
semi slicks, circuitband.
Ik weet nog niet wat ik van t voorjaar onder de 75 wil, eigenlijk wil ik niet teveel gripquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:50 schreef rival het volgende:
trouwens, als je voor de zero nero gaat kan je misschien beter een conti sportcontact pakken. de meningen verschillen maar dat zeg ik zelfs als pirelli fan.
Geen sedan snap ik, die dingen zijn zo onhandig als de pest (ik heb van al mn auto's maar 2 niet sedan gehadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil perse geen sedan, het moet Europees zijn en het moet idd de trailer en de caravan kunnen trekken
In het echt issie lelijkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef rival het volgende:
dit is skoda bruin volgens google...
ik vind het wel meevallen samzz!
[ afbeelding ]
Alles beter dan die Roomster trouwensquote:
Ik vind een sedan vaak wel mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen sedan snap ik, die dingen zijn zo onhandig als de pest (ik heb van al mn auto's maar 2 niet sedan gehad)
deze zijn 280 euro per band. 1 maat smaller zal vast niet veel verschillen...maar niet elke bandenboer mag ze verkopen heb ik begrepen....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aaahwat kost dat in 1 maatje smaller?
dat is toch een kinder film?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
Ik wil naar Rapunzel
Maar eens iemand regelen die mee wil!
Disneyquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef L-E het volgende:
Ik heb een kilo zuurkool voor 1 euro gehaald net.
Mijn leven:.
Nicequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
deze zijn 280 euro per band. 1 maat smaller zal vast niet veel verschillen...maar niet elke bandenboer mag ze verkopen heb ik begrepen....
Wij hebben ze gekregen van Pirelli
want?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van t voorjaar onder de 75 wil, eigenlijk wil ik niet teveel grip
Ik vind sedans ook altijd t mooistquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een sedan vaak wel mooiCoupe ook trouwens.
Teveel grip is niet leuk, kom ik nu achter met de winter, ik had veel meer spelerij verwacht, maar zelfs op sneeuw heeft t ding veel gripquote:
Nou danquote:
Lekkere ovenschotelquote:
Jij:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef L-E het volgende:
Ik heb een kilo zuurkool voor 1 euro gehaald net.
Mijn leven:.
Lekker, een dag later. Ga straks ook soep maken voor morgenavond, kan het lekker lang trekken. Krijg je de heerlijkste bouillon van.quote:
Ik lust het alleen mits goed gecombineerd. Dus in een ovenschotel met gehakt en ananas etcetera, of in een stamppot met spekjes en goede jus eroverheen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nu heb ik ook zin in zuurkoolen t stomme is, ik vind het niet eens heel lekker, maar voor af en toe ist wel prima
Het enige dat ze wilde hebben was dat wij stikkers van Pirelli op de auto plakten, die er al op zatenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicedat is iets te duur voor mij
![]()
Ik heb ooit al eens 175 per band betaald
En nu? Laat je de boel lekker verrotten daar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Oja, heb ouders van huurder gebeld over lekkage, maar ze konden ook verder weinig doen natuurlijk
Dat bestaat niet. ik rij op dunlop 3d (kijk de winterbandentests die staan overal op 1) en heb daar geen last vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
maar zelfs op sneeuw heeft t ding veel grip![]()
Ik ga zo bij de huismeester langs waarom dat water nog niet is weggepompt, zoals beloofd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
En nu? Laat je de boel lekker verrotten daar?
je auto tegen een paaltje parkeren omdat je geen grip meer hebt is leuker idd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Teveel grip is niet leuk, kom ik nu achter met de winter, ik had veel meer spelerij verwacht, maar zelfs op sneeuw heeft t ding veel gripweet ff niet wat er onder zit trouwens, deze winterbanden zater er bij.
Ik overleef het nog net. Vraag niet hoe.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Q! Je leeft nog!
Hoe gaat het met de builenpest?
Dat is al 1 been uit de kastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef rival het volgende:
trouwens zuurkool met worst is wel oke, mits voldoende worst
Hoezo niet? Met de winterbanden op de Touran heb ik niet gegleden, ben niet vast komen te zitten, niks. Heel veel grip, ook in de sneeuwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. ik rij op dunlop 3d (kijk de winterbandentests die staan overal op 1) en heb daar geen last van
Je kan ook naar de KFCquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef L-E het volgende:
Ik 'mag' vanavond naar de Mac. Omdat Peuter. Ik eet liever zuurkool thuis.
Dat zeker niet, en ik probeer alles. maar ik ben wel een beetje een lastige eterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n ellendeling die niets lust he?
Half FOK woont bij je in de buurt, niemand die dat even voor je kan/wil doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik overleef het nog net. Vraag niet hoe.Ik moet zo nog even boodschappen doen maar ik zie daar ernstig tegenop.
Het is gewoon ziek hoeveel grip ik hadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. ik rij op dunlop 3d (kijk de winterbandentests die staan overal op 1) en heb daar geen last van
Er is een groot verschil tussen heel veel geld uit geven aan semi-race banden en normaal geld aan gemiddelde banden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je auto tegen een paaltje parkeren omdat je geen grip meer hebt is leuker idd.
maar geef je een dot gas in een bocht met sneeuw dan moet er iets gebeuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met de winterbanden op de Touran heb ik niet gegleden, ben niet vast komen te zitten, niks. Heel veel grip, ook in de sneeuw
Ja, dan schiet ie naar vorenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
maar geef je een dot gas in een bocht met sneeuw dan moet er iets gebeuren.
zeker met zijn rwd
Jawel maar ik wil het zelf doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Half FOK woont bij je in de buurt, niemand die dat even voor je kan/wil doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |