Dan zeker voor de 2nd opinion gaan inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze weten niet wat t is. Het zou heel goed ernstig kunnen zijn. Maar we moeten maar weer wachten.
En behandeling halverwege onderbreken en naar een ander gaan heeft geen voorkeur. Hoewel ik morgen wel even ga aanzwengelen dat ze recht heeft op second opinion.
Wat boeit het?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Hij opent gewoon een verse met een opgeruimde OP. Das niet verneukenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Het valt alleen op dat hij nu korter is dan bij de vorigequote:
Hoop dat ze dat wil ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zeker voor de 2nd opinion gaan inderdaad
niet goed gelezen dus van me?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
, hopen dat die knoop uit m'n maag weg gaat.
Tot straksquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef rival het volgende:
Deze hoort toch echt in de OP
[ afbeelding ]
Je hebt de zomer in je bolquote:
OMG, straks ga je ook eten, bidden, beminnen lezen en SATC kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef rival het volgende:
Deze hoort toch echt in de OP
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
quote:
huh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
OMG, straks ga je ook eten, bidden, beminnen lezen en SATC kijken
Lief!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kusje op je voorhoofd, ouch that burns
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zoquote:
Vrouwen die geen man kunnen krijgen dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zo
Ik heb dit plaatje dan ook van een vrouw gepiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sex and the City. En dat andere is een boek voor vrouwen die zich niet vrijgezel, maar single & fabulous noemen en zo
ik kon er ff niks van maken.... sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor neppe kasthomo dat je dat niet weet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn nichtjes zijn er en ze zijn voor het eerst op m'n kamer.
'Ooooeeeeh! JIJ SLAAPT IN EEN KAST!'
Van die vrouwen die niet begrijpen dat ze die vent die ze zoeken nooit gaan vinden als je een belachelijke eisenlijst hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel spulletjes die potentieel interessante vernietigbare objecten zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schattig
![]()
Maar nog nooit op jouw kamer geweest?
En dan sterven ze eenzaam en verbitterd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die vrouwen die niet begrijpen dat ze die vent die ze zoeken nooit gaan vinden als je een belachelijke eisenlijst hebt.
Sex and the Cityquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eenzaamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan sterven ze eenzaam en verbitterd.
Aaahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel spulletjes die potentieel interessante vernietigbare objecten zijn
Betaald met jouw autoradio.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Damn, lopen hier 8 jarige allochtone kindertjes met Burbery jassen rondwtf
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn nichtjes zijn er en ze zijn voor het eerst op m'n kamer.
'Ooooeeeeh! JIJ SLAAPT IN EEN KAST!'
Neequote:
Ze heeft een bedstequote:
Wat gaafquote:
Mijn koperen paard, bloemen, knuffels, make up'jes, verzin het maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Damn, lopen hier 8 jarige allochtone kindertjes met Burbery jassen rondwtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |