Ja, dat had ik dus niet doorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had het over hier op het forum en ik krijg net 2 keer gelijk
Ik heb laatst bij de van Haren nog laarzen voor 19 euro gekocht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is valsspelen![]()
Gisteren vroeg MissB erom in het topic
[..]
Ik zoek boots. Maximaal 25 euro. HELP!! Waar kan ik dat vinden?
Van Haren heeft op een of andere manier sowieso meer kwaliteit in de winkel momenteelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij de van Haren nog laarzen voor 19 euro gekocht.
En dat zie je er niet aan af, anders had ik ze niet gekocht.
Nee msn is prive natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, weet ik nietIk dacht dat ie dat bedoelde.
Oh morgen eens kijken dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uhuh dat hou ik ook als regel aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, in dit geval was het super, want het zijn laarzen speciaal voor smalle kuiten en voeten, en ik heb nu voor het eerst van mijn leven zowat laarzen die echt strak om de kuit zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van Haren heeft op een of andere manier sowieso meer kwaliteit in de winkel momenteel
+1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
Jullie lopen altijd te zeiken dat mannen iets voor je moeten kopen!
Doe het lekker zelf!
dit heb je vaker gelezen let op....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus niet door
Overigens poste ik ook dat ik ze van je zou krijgen, samen met de Adenauer en de Aston Martin
Nee, ik zit graag voor een dubbeltje op de eerste rang, maar wil er niet goedkoop bijlopen zegmaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh dat hou ik ook als regel aan
Beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, in dit geval was het super, want het zijn laarzen speciaal voor smalle kuiten en voeten, en ik heb nu voor het eerst van mijn leven zowat laarzen die echt strak om de kuit zitten.![]()
En toch zou ik zoiets eerder aan rival vragenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Kreator het volgende:
Maar ff serieus, Peurac. Aangezien je wel verstand hebt van auto's.
Wat voor banden zal ik kopen? Ik heb een ouwe golf 3 gti 16v, die een top heeft van 230. Kan ik dan gewoon af met T banden, of moet ik dan persé V kopen.
En wat is een beetje een topmerk...Bridgestone, Dunlop, Pirelli, Michelin.. Zomerbanden uiteraard. Alleen paupers kopen iets anders.
(195x50x15)
Die aanduiding is alleen voor langdurig hoge snelheden rijden. Dus tenzij je veel kms in Dld op hoge snelheid maakt, mag je best iets onder je top snelheid zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Kreator het volgende:
Maar ff serieus, Peurac. Aangezien je wel verstand hebt van auto's.
Wat voor banden zal ik kopen? Ik heb een ouwe golf 3 gti 16v, die een top heeft van 230. Kan ik dan gewoon af met T banden, of moet ik dan persé V kopen.
En wat is een beetje een topmerk...Bridgestone, Dunlop, Pirelli, Michelin.. Zomerbanden uiteraard. Alleen paupers kopen iets anders.
(195x50x15)
Als ik het heb heb ik het!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2011: rival veel minder gelijk geven
Heb het dan wat minderquote:
Jij was anders voor het en/en principequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
dit heb je vaker gelezen let op....
of/of niet en/en
Ja, dit is gewoon iets wat door moet gaan voor leer, maar leuk genoeg. En voor die 20 euro kon ik me er geen buil aan vallen, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter
Die vind je normaal alleen in van die kak winkeltjes waar ze gemaakt zijn van strechstof, met een lelijke voet en lompe hakOh en waar ze dus 300 + euro kosten.
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook al. T it is then. (alhoewel het raar is dat V goedkoper is...)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die aanduiding is alleen voor langdurig hoge snelheden rijden. Dus tenzij je veel kms in Dld op hoge snelheid maakt, mag je best iets onder je top snelheid zitten.
Daarom. Je zou gek zijn ze te laten staan voor die prijs, vooral als ze goed zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon iets wat door moet gaan voor leer, maar leuk genoeg. En voor die 20 euro kon ik me er geen buil aan vallen, dacht ik zo.
V komt meer voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook al. T it is then. (alhoewel het raar is dat V goedkoper is...)
niet als ik moet uitdelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was anders voor het en/en principe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |