vrouwen prulletjes dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn koperen paard, bloemen, knuffels, make up'jes, verzin het maar
M'n oom heeft die voor de lol gedraaid toen ik voor 't eerst in m'n bedstee lagquote:
Ja doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken
Hoera voor bejaarden die het nummer kennen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n oom heeft die voor de lol gedraaid toen ik voor 't eerst in m'n bedstee lag
Ik ben een vrouw, wat verwacht jequote:
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AaahWat allemaal
Damn, lopen hier 8 jarige allochtone kindertjes met Burbery jassen rondwtf
Ook nergens te bestellen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meer
LOLquote:
Nee was al een uit de collectie rokje kwam ik later achter.quote:
Opbokken, kutnewbie. Ik verander die op, omdat het vies en lelijk is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Ik had in Finland een klasgenootje, ze liep alleen in BB, een sjaal van 280 euroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehe tijdje geleden zag ik een burberry rokje. En mocht ik een meisje krijgen wilde ik DIE hebben. Toen wisten we dat we een meisje zouden krijgen en toen was het rokje er niet meer
Zelf maken een optie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee was al een uit de collectie rokje kwam ik later achter.
Aan de andere kant ook niet zo heel erg. 90 euro voor een rokje die ze waarschijnlijk 1 keer aan kan is ook een beetje te
Nog meer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wat verwacht je
Ik heb nieuwe nagellakjes
Zoveel kleurtjes heb ik niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog meer?heb je al een 2e kamer voor je nagellakkencollectie
Que?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Mijn man met de soldeerbout is er!
wat voor een heb je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
Zo. Auto gekeurd, nieuwe bougies, nieuwe olie, nieuwe filters, reparaties uitgevoerd, rembalans opnieuw gedaan.
Nu maar es op zoek naar nieuwe slicks.
Hoeveel verschillende varianten dan?quote:
Wat is er kapot?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Mijn man met de soldeerbout is er!
Ik kan naaien maar niet naaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |