Je kan er de rembalans niet eens van wijzigen, dan raakt de hele auto in storing en rijdt die niet meer harder dan 50km/hquote:
Ik wel! Mijn zwager en zijn zus werkten er jarenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een schoen van Nike aan m'n voeten gehad.
Mijn boxjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
En volgens mij heb ik dezelfde lak gekocht als jij hebt
ik moet stoppen met happen jaquote:
Oh okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel! Mijn zwager en zijn zus werkten er jaren
Euh, nee. Van Catricequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn boxjes![]()
Oh welke, die lost in mud?
een oud collega van mij heeft zeker 50 paar, met dat soort haar, dit soort leer. van dit beest. en dat beest... in alle kleuren van de regenboog....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
De enige mensen die nog op Air Max Classics lopen zijn overjarige gabbers.
Ook al blijft het een van de beste schoenen ooit.
Nu heb je idioten die een nacht lang met de slaapzak voor de deur gaan liggen bij sneakerwinkels voor sneakers als dit:
[ afbeelding ]
De liefde, ik voel hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
De enige mensen die nog op Air Max Classics lopen zijn overjarige gabbers.
Ook al blijft het een van de beste schoenen ooit.
Nu heb je idioten die een nacht lang met de slaapzak voor de deur gaan liggen bij sneakerwinkels voor sneakers als dit:
[ afbeelding ]
25quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet stoppen met happen ja![]()
btw @Samzz, hoeveel verschillende nagellakken heb je nu?
Ik heb er 3quote:
Ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, nee. Van CatriceIk dacht dat jij die ook had
Mwah, ik heb een paar sneakerfreaks in mijn vriendenkring, en als je als man zijnde een avond lang over je sneakers kan praten, dan is er iets mis hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
een oud collega van mij heeft zeker 50 paar, met dat soort haar, dit soort leer. van dit beest. en dat beest... in alle kleuren van de regenboog....
ach ieder zijn verzamelhobby he
Heb er net weer een gehaald, een hele toffe blauwe van Essence, was ook maar 1,99quote:
Geef toe hup. Dat was TOEN leuk. Nu is het zielig.quote:
Hij bleef er inderdaad de hele dag over praten, ach, ieder zijn dingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een paar sneakerfreaks in mijn vriendenkring, en als je als man zijnde een avond lang over je sneakers kan praten, dan is er iets mis hoor.
Maar ze lopen zo heerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef toe hup. Dat was TOEN leuk. Nu is het zielig.
Ik heb inderdaad naast die bruine van Catrice ook een blauwe gehaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb er net weer een gehaald, een hele toffe blauwe van Essence, was ook maar 1,99
Ik ben overgestapt op allstars, en met mijn smalle pootjes lopen die nog lekkerder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze lopen zo heerlijk![]()
Echt heel heerlijk. En en en en en
Ik wist dat je er geen had, was alleen benieuwd wat je echt reedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij twijfelt ook echt of ik een cls amg heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |