In het echt issie lelijkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef rival het volgende:
dit is skoda bruin volgens google...
ik vind het wel meevallen samzz!
[ afbeelding ]
Alles beter dan die Roomster trouwensquote:
Ik vind een sedan vaak wel mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen sedan snap ik, die dingen zijn zo onhandig als de pest (ik heb van al mn auto's maar 2 niet sedan gehad)
deze zijn 280 euro per band. 1 maat smaller zal vast niet veel verschillen...maar niet elke bandenboer mag ze verkopen heb ik begrepen....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aaahwat kost dat in 1 maatje smaller?
dat is toch een kinder film?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
Ik wil naar Rapunzel
Maar eens iemand regelen die mee wil!
Disneyquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef L-E het volgende:
Ik heb een kilo zuurkool voor 1 euro gehaald net.
Mijn leven:.
Nicequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
deze zijn 280 euro per band. 1 maat smaller zal vast niet veel verschillen...maar niet elke bandenboer mag ze verkopen heb ik begrepen....
Wij hebben ze gekregen van Pirelli
want?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van t voorjaar onder de 75 wil, eigenlijk wil ik niet teveel grip
Ik vind sedans ook altijd t mooistquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een sedan vaak wel mooiCoupe ook trouwens.
Teveel grip is niet leuk, kom ik nu achter met de winter, ik had veel meer spelerij verwacht, maar zelfs op sneeuw heeft t ding veel gripquote:
Nou danquote:
Lekkere ovenschotelquote:
Jij:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef L-E het volgende:
Ik heb een kilo zuurkool voor 1 euro gehaald net.
Mijn leven:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |