jezus.. dat is eigenlijk best heel duur voor n veredelde studentenkamerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Succes!
Een 1kamerwoning in Utrecht van 125.000
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-26/fotos/#foto-4
Bij een ander huis in dat blok ben ik een tijdje terug wezen kijken. Maar daar vind ik t dan weer zonde om te verbouwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Succes!
Een 1kamerwoning in Utrecht van 125.000
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-26/fotos/#foto-4
Ja, veel dichterbij kan niet :quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jezus.. dat is eigenlijk best heel duur voor n veredelde studentenkamer![]()
Hoop dat het in het centrum zit...
Om even aan te geven dat je wens om 3 kamers te hebben én te kunnen verbouwen gewoon niet realistisch is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij een ander huis in dat blok ben ik een tijdje terug wezen kijken. Maar daar vind ik t dan weer zonde om te verbouwen.
Met dat budget iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om even aan te geven dat je wens om 3 kamers te hebben én te kunnen verbouwen gewoon niet realistisch is.
http://www.funda.nl/koop/(...)359-melissekade-172/quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om even aan te geven dat je wens om 3 kamers te hebben én te kunnen verbouwen gewoon niet realistisch is.
Vleuten is erg mooi geworden! En de huizen die er nu zijn gebouwd zijn echt prachtig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu in Vleuten te kijken, is ook wel leuk op zich
Jij wil toch drie slaapkamers?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)359-melissekade-172/
Jij gaat ervanuit dat jij een hypotheek met dat bedrag krijgt + nog geld om te verbouwen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij wil 3 slaapkamers ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, gewoon even een jaartje of 2 geduld hebben, kun je mijn appartement overnemen.
Nouja, dit is een beetje het grootste wat ik kan krijgen, tenzij ik bij Q. in de buurt ga wonen.quote:
Ik krijg helemaal geen hypotheek nu, maar als ik er wel een zou krijgen (bijv over een 3/4 jaar) dan krijg ik dat geld wel. En hier zou ik niet perse hoeven te verbouwen, niet voor 10 duizenden euro's.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij gaat ervanuit dat jij een hypotheek met dat bedrag krijgt + nog geld om te verbouwen?
Welke prijsklasse? (nu)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Peu, gewoon even een jaartje of 2 geduld hebben, kun je mijn appartement overnemen.
Oehquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die slaapkamer hequote:
LOL, dat is bijna tegenover mn broertjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)54862-marnixlaan-65/
Die wil ik ook wel, hoog, veel glas, ruimte. En de eetkamer kan evt als kantoor gebruikt worden. Wordt de woonkamerr alleen klein.quote:
Ja heerlijk hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd genieten zo'n gigantische murkenwijk vol met jaren 60 flats.
Oh noes !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, dat is bijna tegenover mn broertje(van Egmondkade)
Deventer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd genieten zo'n gigantische murkenwijk vol met jaren 60 flats.
Ik weet niet wat ik erger vind... Deventer of Almeloquote:
Ik ben ook ooit 1 keer in Almelo geweest, en dat is net ff een tikkeltje erger nog dan Deventer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind... Deventer of Almelo
Almelo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind... Deventer of Almelo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
En de kinderkamer als werkkamer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel, hoog, veel glas, ruimte. En de eetkamer kan evt als kantoor gebruikt worden. Wordt de woonkamerr alleen klein.
Maar in Almelo is altied wat te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 1 keer in Almelo geweest, en dat is net ff een tikkeltje erger nog dan Deventer.
Hoe is t parkeren bij jullie? Is dat met vergunningen en is er ruimte?quote:
Ja dat zag ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de kinderkamer als werkkamer?
Ik heb daar een bureau voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat zag ikAl zou ik de grootste kamer als werkkamer gebruiken denk ik, daar zit ik het grootste deel van de tijd. Slaapkamer hoeft alleen een bed en kast in de passen (en stoel voor de kleding
)
Ik heb daar echt tegenover mn kast speciaal een stoel voor staanquote:
Dat kreng zoog toch voor geen meter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds ik een stofzuigrobot heb, werkt dat niet meer.
welke heb je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds ik een stofzuigrobot heb, werkt dat niet meer.
En ik ben er niet eens voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet zo hard als jij, Kluts. Maar toch vrij goed.
Nee hoor, ik struikel er vanzelf een keer overheen en dan gooi ik het in de was. Uiteindelijk.quote:
eeuh, dat is toch kopen/verkopen? Of mis ik ietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Mensen die in een advertentie zetten dat ze alleen ruilen voor geld
Ik zou het eens na kunnen gaan bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Samsung sr8855.
[..]
[ afbeelding ]
Says who?
Met die mongolen op marktplaats is dat soms echt nodigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Mensen die in een advertentie zetten dat ze alleen ruilen voor geld
Het is een nieuwe trend op bokt.nlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, dat is toch kopen/verkopen? Of mis ik iets
Zonder vergunning, ruimte genoeg, soms moet je in een zijstraat parkeren, maar nooit echt ver.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe is t parkeren bij jullie? Is dat met vergunningen en is er ruimte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |