Nee, Samzz moet en doet helemaal niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
ow, moet samzz peurac plezieren? Sterkte samzz
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk omdat je me niet kent.
ik denk eerder andersomquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
ow, moet samzz peurac plezieren? Sterkte samzz
Jawel, gezellig doen met mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Samzz moet en doet helemaal niks
Tieten bots voor mijn ogenquote:
Oh ja! En daimtaart eten.quote:
Je mag wel lulballenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! En daimtaart eten.
Of wil je liever die kutballen?
Ik vind die kutballen best lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! En daimtaart eten.
Of wil je liever die kutballen?
Dan gaan wij morgen 100% daimtaart etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind die kutballen best lekkeromg hoe fout kun je klinken
En de daimtaart ken ik heul niet!
Wat zijn lulballen?quote:
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.quote:
Die jongen heeft ernstig tips nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.
Ja het gaat morgen zo moeilijk worden voor ons hem te weerstaan hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij een gitaar als chickmagnet hebt, als dat je versiertrucs zijn.
Ik denk niet dat hij zover komt dat hij ze nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die jongen heeft ernstig tips nodig.
Jij bent gewoon een slet, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Kreator het volgende:
Bij mij gaat het tegenwoordig vanzelf. Mijn kwaliteiten gaan mij voor in het roddelcircuit en de aanbiedingen volgen.
Ik zei toch dat die ballenbak ranzig was.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na zoveel opgebouwde sexuele spanning zal het inderdaad wel een losse flodder worden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die ballenbak ranzig was.
...en daar ook nog 720km voor rijden hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
Maar ff serieus, je gaat als man toch alleen maar met 2 chicks op zaterdag als je er minstens een door het matras wil trekken. Dus Peurac, op wie zet je in?
Daar eindigen alle mannen die een blauwtje gelopen hebben, om hun verdriet weg te sjorren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij komt er ook altijd in?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na zoveel opgebouwde sexuele spanning zal het inderdaad wel een losse flodder worden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daar ook nog 720km voor rijden hè.
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ik weet dat het niet voor mij is, ik ben pas later bij het plan betrokken
Ach, hij rijdt toch al 720km, kan hij vast nog wel een stukje omrijden voor jou hoor CL!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.
Ja is vraag me af of ik wel kan slapen vanavond, het is net de avond voor sinterklaas!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.
kom je morgen achterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan wij morgen 100% daimtaart eten
[..]
Wat zijn lulballen?
Neem je traangas mee Samzz!quote:
welke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reageer even op de belangrijke posts, vrind.
Ik zou gewoon je paard meenemen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heb ik meer aan een shotgun?
Die over het daadwerkelijke wat en waarom jij naar de Ikea gaat.quote:
Die moet in de kennelquote:
Omdat ik iets wil wat ze alleen daar of in Barendrecht hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die over het daadwerkelijke wat en waarom jij naar de Ikea gaat.
Ze hebben het daar over honden, er staat niks over paarden ja!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij reageert Peu alleen op mensen waar hij denkt overheen te kunnen Krea.
Is toch ook een huisdier?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben het daar over honden, er staat niks over paarden ja!
Als er niet specifiek huisdier staat, gaat Rio gewoon meequote:
Maar Rio past niet in mijn autoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er niet specifiek huisdier staat, gaat Rio gewoon mee
neem je kat gewoon mee en laat die los op de banken en beddenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar Rio past niet in mijn autoen ik heb geen trekhaak
Mijn kat en de auto, dat is geen goed ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neem je kat gewoon mee en laat die los op de banken en bedden
Je hebt toch een dak of nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar Rio past niet in mijn autoen ik heb geen trekhaak
max 50kg draaggewichtquote:
Denken is wel vaker een probleem, Klu.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij reageert Peu alleen op mensen waar hij denkt overheen te kunnen Krea.
Ohquote:
Dat gok ik wel, +/- 1200kgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh
Volgens mij weegt mijn paard nog meer dan jouw auto
Niet alleen het denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denken is wel vaker een probleem, Klu.
Nee, zo zwaar is Rio nietquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
FF eten halen en bereiden met J-K![]()
Ohja, MissB, je pakketje is klaar
Oeh, straks een lekkere salamipizza waar ik helemaal geen zin in heb.quote:
Ik heb liever pizza dan patatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh, straks een lekkere salamipizza waar ik helemaal geen zin in heb.
En dan nog zeggen dat je geen 86 keer per week italiaans eet.quote:
Ik heb net een nieuw boek gekregen: "Hongaarse specialiteiten".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef Kluts het volgende:
En dan nog zeggen dat je geen 86 keer per week italiaans eet.
hoest met minipuber?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik sla de warme maaltijd maar over vandaag.
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.quote:
ja, gaat prima, heerlijk tijdens een vergadering een sprint naar het toilet moeten trekken.. en me achteraf echt afvragen waarom ik uberhaupt die kant op gegaan was.. Maar nu ik thuis ben gaat het eigenlijk helemaal prima en voel ik me weer goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.
Hoe is het met jou dan, de dag een beetje overleefd?
Ah da's naar ja. Maar gelukkig nu iets beter dus. Nog wilde weekendplannen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, gaat prima, heerlijk tijdens een vergadering een sprint naar het toilet moeten trekken.. en me achteraf echt afvragen waarom ik uberhaupt die kant op gegaan was.. Maar nu ik thuis ben gaat het eigenlijk helemaal prima en voel ik me weer goedDenk dat het weekend eraan komt
eeeeeeeh, nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's naar ja. Maar gelukkig nu iets beter dus. Nog wilde weekendplannen?
Oh, fijn dat het iets beter gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, koorts is iets gezakt gelukkig, maar hij is nog flink gevloerd. Hij krijgt ook niks weg, op een half banaantje na.
Hoe is het met jou dan, de dag een beetje overleefd?
Ja kun je een beetje uitzieken he en het weekend erop wild doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeeeh, nee, eigenlijk nietprima dus!
Dat is een mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kun je een beetje uitzieken he en het weekend erop wild doen.
Oh is dat aan leeftijd gebonden ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid jamaar ik denk dat ik gewoon lekker relaxed aan blijf doen.. Dat wilde allemaal, ben geen 16 meer
Top gearquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
Back!
Zal ik vanavond PotC gaan kijken of de Top Gear Bolivia special?
Die heb wel al drie keer gezien...quote:
Niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid jamaar ik denk dat ik gewoon lekker relaxed aan blijf doen.. Dat wilde allemaal, ben geen 16 meer
The Mask of Zorro dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb wel al drie keer gezien.../care. Top Gear it is! Of toch PotC, want Johnny?
De moeilijke keuzes in het leven
quote:
Komt the Mask of Zorro erop?quote:
Maar, maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We mogen niet meer wild doen Q
Ja op rtl 5 om half negen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt the Mask of Zorro erop?
Godver, maak het even nog moeilijker
Je kan ook geen tv kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt the Mask of Zorro erop?
Godver, maak het even nog moeilijker
Timecop it is for mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op rtl 5 om half negen.
en op rtl 7 Timecop.
Accepteer nu eens dat je oud wordtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We mogen niet meer wild doen Q
Die laatste boeit me nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op rtl 5 om half negen.
en op rtl 7 Timecop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |