quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na zoveel opgebouwde sexuele spanning zal het inderdaad wel een losse flodder worden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daar ook nog 720km voor rijden hè.
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ik weet dat het niet voor mij is, ik ben pas later bij het plan betrokken
Ach, hij rijdt toch al 720km, kan hij vast nog wel een stukje omrijden voor jou hoor CL!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.
Ja is vraag me af of ik wel kan slapen vanavond, het is net de avond voor sinterklaas!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel heel spannend klinken.
kom je morgen achterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan wij morgen 100% daimtaart eten
[..]
Wat zijn lulballen?
Neem je traangas mee Samzz!quote:
welke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reageer even op de belangrijke posts, vrind.
Ik zou gewoon je paard meenemen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heb ik meer aan een shotgun?
Die over het daadwerkelijke wat en waarom jij naar de Ikea gaat.quote:
Die moet in de kennelquote:
Omdat ik iets wil wat ze alleen daar of in Barendrecht hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die over het daadwerkelijke wat en waarom jij naar de Ikea gaat.
Ze hebben het daar over honden, er staat niks over paarden ja!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij reageert Peu alleen op mensen waar hij denkt overheen te kunnen Krea.
Is toch ook een huisdier?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben het daar over honden, er staat niks over paarden ja!
Als er niet specifiek huisdier staat, gaat Rio gewoon meequote:
Maar Rio past niet in mijn autoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er niet specifiek huisdier staat, gaat Rio gewoon mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |